Новини

Конотопська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області інформує

ImageМитні платежі за час експериментального проекту зросли на 28,5 млрд. гривень

За час реалізації експериментального проекту щодо створення умов для унеможливлення ухилення від сплати митних платежів (з 21 червня по 12  листопада 2018 року) до державного бюджету перераховано 156,6 млрд. грн. митних платежів.

Порівняно з відповідним періодом 2017 року фактичні надходження зросли на 28,5 млрд. гривень. Середньоденні надходження митних платежів зросли до 1 млрд. 758 млн. грн., що є найвищим показником у поточному році. Порівняно з жовтнем минулого року середньоденні надходження збільшились на 326 млн. грн., а порівняно з вереснем поточного року – на 102 млн. гривень. У жовтні 2018 року до державного бюджету перераховано 38,7 млрд. грн. митних платежів. Це на 5,8 млрд. грн. перевищує показник з  надходжень у жовтні 2017 року. У листопаді поточного року (станом на 12.11.2018) до бюджету  перераховано 11,9 млрд. грн., що на 1,5 млрд. грн. більше, ніж за відповідний період 2017 року.

 

З 7 листопада діє новий Порядок надання довідки про відсутність заборгованості

Конотопське управління ГУ ДФС у Сумській області повідомляє, що з 07.11.2018 набрав чинності новий Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 №733.

Зазначений Порядок визначає механізм надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Для її отримання платник подає заяву про надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, за формою 2, наведеною у Порядку. Довідка або відмова у наданні Довідки готуються уповноваженим органом протягом п’яти робочих днів з дня, наступного за днем отримання Заяви. Довідка надається безоплатно.

При видачі довідки підлягає перевірці наявність або відсутності податкового боргу, недоїмки зі сплати єдиного внеску, іншої заборгованості з платежів (включаючи розстрочені,  відстрочені, реструктурізовані). Тобто всі платежі, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.

Звертаємо увагу, Довідку у паперовій формі платник (його законний чи уповноважений представник) отримує безпосередньо в органі, до якого було подано Заяву. Довідку в електронній формі платник отримує у приватній частині Електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».

 

Роботодавці, які порушують законодавство, під прицілом фіскальної служби

На Сумщині на виконання розпорядження Уряду розгорнуто широкомасштабний  комплекс заходів, спрямованих на детінізацію ринку праці та вдосконалення контролю за оформленням трудових відносин із найманими працівниками.

За словами Олексія Мазуренка, начальника ГУ ДФС у Сумській області, саме нелегальна праця знижує доходи місцевих бюджетів, бюджетів для виплат пенсій та фондів соціального страхування. А ще, наслідком «тіньової» зайнятості є також погіршення бізнес-середовища та інвестиційного клімату через формування недобросовісної конкуренції.

Працівники фіскальної служби не просто активізували свою роботу в рамках виявлення неоформлених працівників у нашій області, а вирішили вести із цим негативним явищем завзяту боротьбу.

«За результатами активної інформаційно-роз’яснювальної роботи з роботодавцями та громадськістю щодо неприпустимості використання праці неоформлених робітників  4192 суб’єкти господарювання подали 7396 повідомлень про прийняття на роботу 13264 працівників. Для порівняння, кількість  середньомісячних повідомлень раніше складала 4104 на 7306 працівників, тобто, збільшення відбулося майже вдвічі» –  повідомив Олексій Мазуренко.

До суб’єктів господарювання, які не зреагували на роз’яснювальну роботу щодо виведення найманих працівників з тіні ГУ ДФС у Сумській області вживається комплекс контрольно-перевірочних заходів. Зазначені заходи  проводилися протягом жовтня та листопада в таких галузях економіки як торгівля, будівництво та перевезення пасажирів.

 

Внесено зміни до порядку зупинення реєстрації податкової накладної в ЄРПН

Конотопське управління  ГУ ДФС у Сумській області інформує, що Кабінет Міністрів України постановою від 24 жовтня 2018 року № 936 (далі – Постанова № 936) вніс зміни до пункту 3 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Порядок).

Відповідно до внесених Постановою № 936 змін моніторингу не підлягають податкові накладні/розрахунки коригування   (далі – ПН/РК), якщо обсяг постачання, зазначений платником ПДВ в ПН, зареєстрованих у Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) у поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію в ЄРПН ПН/РК, становить менш ніж 500 тис. грн, і керівник – посадова особа такого платника ПДВ є особою, що обіймає аналогічну посаду менш ніж у 3-х платників податків. Зазначений критерій буде працювати за умови, що обсяг постачання товарів/послуг, зазначений платником ПДВ у таких ПН/РК в поточному місяці, не перевищує 50 тис. грн.. на одного  покупця – платника ПДВ. При цьому, для визначення обсягу постачання не будуть враховані РК, у яких період реєстрації відмінний від періоду їх складання.

Постанову № 936 опубліковано в офіційному виданні «Урядовий кур’єр» від 10.11.2018 № 212 і вона набула чинності 10 листопада 2018 року.

 

ДФС запроваджено новий електронний сервіс

з дистанційного отримання сертифікатів відкритих ключів

Конотопське управління ГУ ДФС у Сумській області доводить, що ДФС України запроваджено новий електронний сервіс, скористатися яким можуть клієнти Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно- довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС).

Для клієнтів АЦСК ІДД ДФС, став доступним новий сервіс Повторного формування сертифікатів за електронним запитом.

Скористатись зазначеним сервісом зможуть виключно клієнти АЦСК ІДД ДФС, які:  мають чинні сертифікати (наприклад, до закінчення строку чинності сертифікатів залишилось декілька днів); – реєстраційні дані власника сертифікатів залишились без змін (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);  особистий ключ клієнта не є скомпрометованим, а пароль захисту до нього відомий лише його власнику.

Для початку використання нового сервісу необхідно завантажити та встановити останню версію безкоштовного програмного забезпечення ІІТ Користувач ЦСК-1, яке розміщено у відповідному розділі веб-сайту АЦСК ІДД ДФС –https://acskidd.gov.ua.

 

Перейти до вмісту