Новини

Конотопська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області інформує

ImageЗа 10 місяців 2018 року платникам відшкодовано 108 млрд. грн. ПДВ

Протягом січня-жовтня поточного року платникам відшкодовано 108 млрд. грн. податку на додану вартість.

Про це заявив в.о. Голови ДФС Олександр Власов. За його словами, порівняно з відповідним періодом минулого року сума відшкодування зросла на 11%, або на 10,7 млрд. грн. За 10 місяців 2017 року платникам було відшкодовано 97,3 млрд грн.

«Ми фіксуємо зростання заявок на відшкодування ПДВ з бюджету. Так, у 2018 році кількість платників, які заявили про відшкодування цього податку, склало більше 5 тисяч осіб. Це майже на тисячу заяв більше, ніж було торік», – розповів Олександ Власов.

 «Відшкодування податку на додану вартість здійснюється прозоро, адже електронна система не дозволяє здійснювати будь-які махінації. Понад 85% заявлених до повернення сум відшкодовуються протягом місяця за результатами камеральних перевірок», – зазначив очільник ДФС. 

У жовтні платники отримали 10,4 млрд. грн. бюджетної компенсації цього податку. Порівняно з жовтнем 2017 року сума зросла на 7%, або на 0,7 млрд. грн. За відповідний період 2017 року платники отримали 9,7 млрд. грн. відшкодованого податку.

 

До уваги платників податків!

Конотопське управління ГУ ДФС у Сумській області повідомляє, що граничний термін перехідного періоду функціонування централізованої моделі виконання дохідної частини бюджетів закінчився 11.09.2018 року.

Отже з 11.09.2018 кошти, які сплачуються платниками на старі рахунки, не зараховуються до бюджетів, а повертаються платникам як нез’ясовані надходження. Реквізити рахунків, перевiдкриті на балансi центрального апарату Казначейства (МФО 899998) та діють з 02.07.2018 року, розміщені в рубриці “Бюджетні рахунки” (http://sumy.sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki) з можливістю подальшого вибору відповідної територіально-адміністративної одиниці.

Для отримання більш детальної інформації ви можете звернутись до центру обслуговування платників податків за місцем свого обліку як платника податків.

 

На Сумщині ліквідовано  схему ухилення від сплати податків забудовником

Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Сумській області під процесуальним керівництвом обласної прокуратури ліквідували широкомасштабну схему ухилення від сплати податків при забудові котеджного містечка.

Будівництво котеджного містечка  здійснювалось із застосуванням праці неоформлених найманих працівників. З метою ухилення від сплати податків підприємець використовував схему передачі належних йому земельних ділянок під забудову іншим громадянам за договором суперфіцію, нібито під самостійне ними будівництво. Насправді ж,  громадяни купували у забудовника збудовані «під ключ» індивідуальні житлові будинки з земельною ділянкою, введені в експлуатацію, з усіма підключеними комунікаціями та всією необхідною документацією.

При цьому, жодних податків ні з доходів від реалізації об’єктів будівництва, ні з виплаченої заробітної плати підприємець не нараховував та не сплачував. Таким чином, фігурант ухилився від сплати податку на доходи фізичних осіб тільки з власних отриманих доходів на загальну суму 4,5 млн. гривень. Окрім того, встановлено особи понад 60 будівельників, які працювали на зловмисника без оформлення трудових відносин.

Триває слідство.

 

У жовтні роботодавці офіційно оформили працю 644,6 тис. найманих осіб

Роботодавці почали масово реєструвати найманих працівників. Так, у жовтні 2018 року офіційно працевлаштовані 644,6 тис. найманих осіб, що у 2 рази більше, ніж у серпні цього року, тобто до прийняття Урядом Розпорядження №649-р «Про заходи, спрямовані на детінізацію відносин у сфері зайнятості населення». У вересні цього року роботодавці офіційно оформили працю майже 490 тис. найманих осіб. Така позитивна тенденція є результатом заходів щодо легалізації найманої праці та заробітної плати, які вживаються органами ДФС спільно з Держпраці, Пенсійним фондом України, іншими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

Найбільше найманих осіб працевлаштовано роботодавцями, що здійснюють  діяльність у сфері роздрібної торгівлі, – 78 тис. найманих працівників. На другому місці – сфера громадського харчування, там офіційно зареєстровано працю 29,3 тис. працівників. На третьому – 18,2 тис. найманих працівників на будівництві.

Як приклад, на Харківщині за результатами вжитих заходів одним з товариств з обмеженою відповідальністю, яке здійснює роздрібну торгівлю продуктами харчування в одній з мереж мінімаркетів, під час перевірки подано повідомлення про прийняття на роботу 73 найманих працівників.

А у Києві ще до початку запланованої перевірки ГУ ДФС у м. Києві з управлінням Держпраці одного з товариств, останнім було подано до органів ДФС повідомлення про прийняття на роботу 63 найманих осіб.

У ДФС прогнозують, що кількість офіційно зареєстрованих робітників зростатиме і надалі. Так, завдяки вжитим заходам з детінізації праці у листопаді – грудні поточного року очікується збільшення надходжень до бюджетів усіх рівнів податків, зборів, платежів та єдиного внеску.

 

Новий закон про електронні довірчі послуги

Конотопське управління ГУ ДФС у Сумській області інформує, що 7 листопада 2018 року  набирав чинності Закон України від 05.10.2017 N2155 «Про електронні довірчі послуги» (далі – Закон №2155), при тому що Закон України  «Про електронний цифровий підпис» втратив чинність.

Закон №2155 регулює відносини, що виникають між юридичними, фізичними особами, суб'єктами владних повноважень у процесі надання, отримання електронних довірчих послуг, процедури надання цих послуг, нагляду (контролю) за дотриманням вимог законодавства у сфері електронних довірчих послуг, а також основні організаційно-правові засади електронної ідентифікації.

До складу електронних довірчих послуг входять: – створення, перевірка та підтвердження удосконаленого електронного підпису чи печатки; – формування, перевірка та підтвердження чинності сертифіката електронного підпису чи печатки; – формування, перевірка та підтвердження чинності сертифіката автентифікації веб-сайту; – формування, перевірка та підтвердження електронної позначки часу; – реєстрована електронна доставка; – зберігання удосконалених електронних підписів, печаток, електронних позначок часу та сертифікатів, пов'язаних з цими послугами.

Кожна послуга, що входить до складу електронних довірчих послуг, може надаватися як окремо, так і в сукупності.

 

Перейти до вмісту