Новини

Конотопська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області інформує

ImageНові електронні формати для фізичних осіб

Конотопська ОДПІ інформує, що 01.10.2018 ДФС запроваджує нові електронні формати:

Запит щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді (F1301802) (далі-Запит);
         Відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків (відповідь на запит у електронному вигляді) (F1401802).

         Відповідь за новою формою доповнена інформацією про суму виплаченого доходу, суму перерахованого  податку,  а   також  про  дати  прийняття/звільнення  з  роботи  відповідно  до Податкових розрахунків за формою №1ДФ, які подаються податковими агентами до контролюючих  органів.
         Надіслати Запит та отримати відповідь за новими формами можна в «Електронному кабінеті» за посиланням cabinet.sfs.gov.ua.

 

Як підприємцю повідомити фіскальну службу про нового працівника

Конотопська ОДПІ нагадує, що відповідно до Порядку повідомлення  Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу, затвердженого постановою КМУ від 17.06.15 р. № 413, повідомлення про прийняття працівника на роботу подається фізичною особою-підприємцем до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку його як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за формою згідно з додатком до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:

–          засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;

–          на паперових носіях разом із копією в електронній формі;

–          на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більш ніж із п’ятьма особами.

Інформація, що міститься в повідомленні про прийнятття працівника на роботу, вноситься до реєстру страхувальників і реєстру застрахованих осіб відповідно до Закону України від 08.07.10 р. №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

 

Детінізація ринку праці є одним з головних завдань на шляху захисту прав людей

                    Фахівці ГУ ДФС у Сумськiй областi проводять системну роботу спрямовану на  викорінення виплати заробітної плати в «конвертах», неофіційних трудових відносин та недопущення виплати заробітної плати менше мінімально встановленого рівня. 

         Так, протягом січня – серпня поточного року проводилися перевірки суб’єктів господарювання з питань дотримання вимог чинного законодавства при виплаті заробітної плати. Працівники фіскальної служби  Сумщини встановили порушення у 30 юридичних осіб та             6 підприємців. Порушникам  донараховано 14,3 млн. гривень.

          Крім цього, до державної реєстрації залучено 799 громадян, які здійснювали підприємницьку діяльність без державної реєстрації.

         Поряд з цим інформуємо, що 5 вересня поточного року           Кабінет Міністрів України затвердив розпорядження «Про заходи, спрямовані на детінізацію відносин у сфері зайнятості населення», яким передбачено проведення  органами державної влади комплексних заходів, спрямованих на детінізацію ринку праці та вдосконалення контролю за оформленням трудових відносин із найманими працівниками.

         Реалізація цього розпорядження сприятиме захисту трудових прав людей, зменшенню застосування незадекларованої праці та посиленню дисципліни сплати податків і єдиного соціального внеску.

Кожен громадянин має право на звернення

Кожен громадянин користується правом отримувати необхідну інформацію на підставі письмових звернень, звернень надісланих з використанням мережі Інтернет, засобами електронного зв’язку (електронне звернення), усних звернень викладених на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку.

         Звернення громадян мають бути оформлені відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян».

         У зверненні зазначаються прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина та викладається суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення має бути надруковано або написано від руки розбірливо і чітко, підписано заявником (групою заявників) із зазначенням дати.

         В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

         Звернення, оформлене без дотримання вимог статті 5 Закону №393/96-ВР, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніше ніж через десять днів від дня надходження.

         Звернення розглядаються та вирішуються у строк не більше одного місяця із дня їх надходження, ураховуючи вихідні, святкові й неробочі дні, а ті, які не потребують додаткового вивчення та проведення перевірки за ними, невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх реєстрації.

         Якщо для вирішення порушених громадянами питань слід провести перевірку інформації, викладеної у зверненнях, отримати додаткові матеріали, то строк розгляду звернень громадян за рішенням керівництва органу ДФС на підставі пропозиції головного виконавця може бути, як виняток, продовжено з повідомленням про це осіб, які подали звернення. Загальний строк вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 календарних днів.

         Якщо питання, порушені у зверненні, не належать до компетенції органів ДФС, відповідно до статті 7 Закону «Про звернення громадян» таке звернення в строк не більше п’яти днів пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється заявникові.

         У разі якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення органом ДФС, воно в той самий строк повертається громадянину з відповідними роз’ясненнями.

 

 

До уваги платників! Система e-Receipt – новація в реєстрації та обліку РРО

В Конотопській ОДПІ інформують про створення Системи e-Receipt. Нова інформаційна система реєстрації та обліку реєстраторів розрахункових операцій передбачатиме оnline реєстрацію пристроїв (персональні комп’ютери, планшети, смартфони), без подання до контролюючих органів будь-яких паперових документів та не потребуватиме абонентської плати за користування нею.

Нова система може бути встановлена та підтримуватиметься будь-яким пристроєм. Вона передбачатиме програмне забезпечення для платника (продавця), покупця та ДФС, а також буде інтегрована з Електронним кабінетом платника.

Всі кейси цієї системи, будуть безкоштовними для її користувачів та не потребуватимуть абонентської плати за користування. Крім того, система e-Receipt працюватиме цілодобово та міститиме значний масив інформації для забезпечення потреб її користувачів.

Крім того, застосування такої моделі на практиці позбавляє необхідності придбавати традиційний касовий апарат і відповідно друкувати паперові чеки.

Отже, фіскальний чек громадяни зможуть перевірити у відкритій частині Електронного кабінету – електронного сервісу ДФС, розміщеного на офіційному веб-сайті ДФС.

 

 

Перейти до вмісту