Новини

Конотопська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області інформує

ImageЗ 1 вересня підвищено розмір мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму

20 вересня 2015 набрав чинності Закон України від 17.09.2015р. № 704-VII «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2015 рік» (опубліковано в «Голос України» від 19.09.2015р. № 174).

Законом, зокрема, передбачено підвищення прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати з 1 вересня 2015 року, а не з 1 грудня, як передбачалося раніше. Тобто з 01.09.2015р. прожитковий мінімум підвищується з 1176 до 1330 грн., для дітей віком до 6 років – з 1032 до 1167 грн., для дітей від 6 до 18 років – з 1286 до 1455 грн., для працездатних осіб – з 1218 до 1378 грн., непрацездатних – з 949 до 1074 грн. Відповідно збільшено видатки на оплату праці, пенсійне забезпечення, допомоги сім’ям з дітьми та одноразові допомоги, стипендії аспірантів і докторантів.

Мінімальна заробітна плата, відповідно до внесених Законом № 704-VII змін, з 1 вересня 2015 року становить: в місячному розмірі –  1378 гривень., в погодинному – 8,29 гривні.

 

Знову контрабанда: податкові міліціонери Сумщини вилучили 4200 літрів спирту

В ніч на 16 вересня поточного року співробітники оперативних підрозділів   ГУ ДФС у Сумській області спільно з працівниками  УДАІ УМВС у Сумській області затримали  автомобіль  зі спиртом загальним об’ємом  4200 літрів.

Спільною групою  на об’їзній автотрасі в районі с.Верхня Сироватка Сумського району  було  зупинено автомобіль Mersedes Benz (фургон) під керуванням мешканця м.Конотоп. Під час огляду з’ясувалося, що автомобіль  завантажений двадцятилітровими поліетиленовими каністрами зі спиртом в кількості 210 штук. На етикетках товаровиробником вказаної рідини зазначена Росія.

Супровідних документів  на вантаж  водій  не надав. Товарно-матеріальні цінності власник автівки придбав у невстановленої особи з метою подальшої  їх  реалізації.  Суб’єктом господарської діяльності водій не зареєстрований.

Контрабандний спирт російського виробництва об’ємом 4200 літрів  орієнтовною вартістю 462 тис. гривень  вилучено.  Відносно особи, яка здійснювала його незаконне транспортування, складено адміністративний протокол за ч. 1 ст. 164 Кодексу України про адміністративні правопорушення «Порушення порядку провадження господарської діяльності».  Після проведення експертизи матеріали будуть направлені  до  суду.

 

Акумульовані сільськогосподарськими підприємствами кошти на спеціальних рахунках використовуються тільки на виробничі цілі

Сума податку на додану вартість, що акумулюється на спеціальному рахунку, використовується сільськогосподарським підприємством відповідно до пункту 209.2 статті 209 Кодексу – на виробничі цілі.

Для сільськогосподарських товаровиробників виробничими цілями вважаються витрати, що безпосередньо пов’язані з веденням діяльності у сфері сільського господарства. До такої діяльності відповідно до підпункту 209.15.2 пункту 209.15 статті 209 Кодексу належать:

виробництво продукції рослинництва, а саме рослинних культур, а також вирощування фруктів та овочів, квітів та декоративних рослин (у відкритих або закритих ґрунтах), грибів, насіння, прянощів, саджанців та водоростей, а також їх обробка, переробка та/або консервація;

виробництво продукції тваринництва, а саме свійських сільськогосподарських тварин, птахівництва, кролівництва, бджільництва, а також розведення шовкопрядів, змій та інших плазунів або слимаків та інших наземних ссавців, безхребетних та комах, а також їх обробка, переробка та/або консервація;

надання послуг іншим сільгосптоваровиробникам (юридичним особам) та/або фізичним особам з використанням сільськогосподарської техніки, крім надання її у фінансову оренду (лізинг).

Пунктом 4 Порядку № 11 визначено, що у разі нецільового використання суми податку на додану вартість, що акумульована на спеціальному рахунку, сільськогосподарське підприємство несе відповідальність відповідно до законодавства.

Детальніше щодо цільового використання коштів, що акумульовані сільськогосподарськими підприємствами на спеціальних рахунках – в листі ДФС України  від 11.09.2015 р. № 33835/7/99-99-19-03-01-17.

 

Розпочато оновлення Державної фіскальної служби України

Міністерство фінансів України затвердило новий штатний розпис Державної фіскальної служби України.

Веденням в дію нового штатного розпису буде забезпечено реалізацію доручення Прем’єр-міністра України, наданого на засіданні Уряду 16 вересня цього року щодо оновлення складу ДФС.

В новій структурі змінено більшість структурних підрозділів, штатний розпис передбачає виконання завдань та рішень Уряду та Міністра фінансів України, а також задовольняє вимоги Міжнародного валютного фонду щодо скорочення на 20% штатної чисельності апарату ДФС.

Заповнення штату ДФС буде здійснюватись на основі принципів відповідності, фаховості та прозорості. Кандидатам на посади, які мають корупційні ризики буде запропоновано пройти перевірку на поліграфі.

Наступним кроком оновлення системи органів державної фіскальної служби України буде переформатування її територіальних органів.

Як повідомлялось раніше, першим етапом побудови нової системи передбачається скоротити майже вдвічі кількість Державних податкових інспекцій. На сьогодні проект урядового рішення про скорочення ДПІ знаходиться на погодженні в Міністерстві юстиції України.

 

З 1 вересня отримати довідку про доходи можна в режимі он-лайн

Конотопська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області повідомляє, що з 1 вересня запрацював у штатному режимі сервіс «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису».

Даний сервіс дає можливість фізичним особам – платникам податків отримати відомості щодо сум своїх доходів та утриманих податків протягом доби після формування відповідного запиту. Раніше, платнику для того, щоб отримати зазначену довідку, доводилося звертатися в інспекцію та чекати до трьох днів.

Вказана послуга дійсна за умови використання електронного ключа. В Конотопі отримати посилений сертифікат можна в представництві акредитованого Центру сертифікації ключів, що знаходиться за адресою пр. Миру, 2, ІІ зал Конотопської ОДПІ. Телефон для довідок (05447) 6-61-97.

Більш детальну інформацію можна дізнатися на сайті ДФС України у рубриці: Фізичним особам/Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді http://sfs.gov.ua/fizichnimosobam/vidomostidoxid/

 

На Сумщині перекрито канал надходження контрабандного бензину

 Спільною групою були затримані автомобілі  Ford Tranzit та Mercedes-Benz під керуванням мешканців м.Глухів та м.Конотоп.

В цих авто зазначені громадяни транспортували  металеві бочки та пластикові каністри, які були заповнені бензином. Бензин призначався для подальшої реалізації.

Документів про походження товару  власники авто не надали.

Пально-мастильні матеріали у кількості близько 4,2 тонни вартістю 84 тис.грн. вилучено.

 

За вісім місяців Державна фіскальна служба видала майже 488,5 тис. електронних ключів

З початку 2015 року Акредитованим центром сертифікації ключів ДФС видано майже 488,5 тис. посилених сертифікатів відкритих ключів. Більшість з них отримали фізичні особи –  майже 245,4 тис. ключів. Юридичним особам видано понад 243 тис. сертифікатів.

Послугами Центру в період з січня по серпень скористались майже 167 тис. клієнтів. У тому числі понад 112 тис. фізичних та понад 54,8 тис. юридичних осіб.

На сьогодні Центр обслуговує майже 3,7 млн. посилених сертифікатів відкритих ключів.

Надання зазначеної послуги сприяє розвитку електронних сервісів фіскальної служби. Адже за допомогою ключів електронного цифрового підпису, виданих Центром, платники мають змогу звітувати он-лайн не тільки до органів ДФС, а й до органів Держстату та Пенсійного фонду.

Нагадаємо, що в м. Конотоп отримати посилений сертифікат можна в представництві акредитованого Центру сертифікації ключів, що знаходиться за адресою пр. Миру, 2, ІІ зал Конотопської ОДПІ. Телефон для довідок (05447) 6-61-97.

 

За несвоєчасну реєстрацію податкових накладних з 1 жовтня передбачено штрафні санкції

Конотопська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області звертає увагу платників податку на додану вартість, що з 1 жовтня 2015 року застосовуватимуться штрафні санкції за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН).

Нагадуємо, що з 1 жовтня реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування в ЄРПН здійснюється не пізніше п'ятнадцяти календарних днів, наступних за датою їх складання.

Варто зазначити, що порушення платниками граничних термінів реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування до таких податкових накладних в ЄРПН  тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі:

10 % від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, – у разі порушення терміну реєстрації до 15 календарних днів;

20 % – у разі порушення терміну реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

30 % – від 31 до 60 календарних днів;

40 % – на 61 і більше календарних днів.

Відсутність з вини платника реєстрації податкової накладної та розрахунку коригування в ЄРПН  протягом 180 календарних днів з дати їх складання тягне за собою накладення штрафу в розмірі 50 % від зазначеної в них суми податку на додану вартість.

 

Фахівці Конотопської ОДПІ відвідали музей Олександра Довженка

Кожної осені працівники Конотопської ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області  подорожують визначними місцями нашої славної України. На цей раз вони відвідали Сосницький літературно-меморіальний музей О.П. Довженка. Туристичну поїздку до славетного музею держслужбовцям допоміг організувати профспілковий комітет.

Даний музей гостинно розчинив свої двері відвідувачам ще в далекому 1960 році і з того часу не зачиняв їх не на мить.

Літературно-меморіальний комплекс складається з двох частин: Меморіальна садиба та Приміщення літературної експозиції.

Меморіальна садиба, що включає в себе батьківську хату під солом’яною стріхою, клуню, погребню, колодязь із журавлем, ворота з дашком-вістрячком та отворами, в яких селилися голуби. За ворота вийшов 16-річний босоногий юнак – Сашко Довженко – та так і застиг, вдивляючись у далечінь, вишукуючи серед тисячі життєвих доріг оту єдину, свою, що поведе у далекі світи і виведе на вершину слави всесвітньовідомого митця. Відлитий у бронзі, він першим зустрічає дорогих гостей, запрошуючи ступити на любе його серцю подвір’я і поринути у світ його безтурботного дитинства.

Приміщення літературної експозиції знайомить з дорослим та творчим шляхом Довженка-митця.

Експозиції для музею збирали всім миром. Було розіслано сотні листів з проханням до тих, хто знав Довженка, відгукнутися й надіслати речі, пов’язані з іменем письменника.

Першими експонатами були пам’ятні речі, передані дружиною Довженка – Юлією Іполітівною Солнцевою з Москви. У Соснівці речі збирали в родичів та сусідів. Нині у фондах музею налічується близько 6 тисяч експонатів.

У музеї Олександра Довженка побували тисячі людей з різних куточків світу. На уклін до колиски Сашка приїздять прості люди і люди імениті, щоб скласти шану великому синові українського народу. А відтепер в їх числі і податківці Конотопської ОДПІ.

 

З 1 вересня змінено порядок заповнення платіжних документів

З 1 вересня 2015 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 24.07.2015 №666. Цим наказом затверджено Порядок заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів (далі – Порядок). Відповідно попередній наказ із зазначених питань від 22.10.2013 №609 визнано таким, що втратив чинність.

Так, у Порядку наведено алгоритм і приклади заповнення поля «Призначення платежу» розрахункового документу при сплаті (стягненні) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійсненні бюджетного відшкодування ПДВ, поверненні помилково або надміру зарахованих коштів.

Також, зокрема, Порядком визначено, що при заповненні полів розрахункового документу не допускаються пропуски (пробіли) між словами і службовими знаками. Сплата за кожним видом платежу та за кожним видом сплати має оформлятися окремим документом на переказ.

З повним текстом Порядку Ви можете ознайомитись перейшовши за посиланнямhttp://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0974-15.

 

У мешканця Конотопу вилучили 4000 літрів спирту

Спільною групою  зупинено автомобіль Mersedes Benz (фургон) під керуванням мешканця м. Конотоп.  Автомобіль був завантажений двадцятилітровими поліетиленовими каністрами зі спиртом в кількості 200 штук.

Вказані товарно-матеріальні цінності власник автівки придбав у невстановленої особи з метою подальшої  їх  реалізації. Супровідних документів  на вантаж  водій  не надав.  Суб’єктом господарської діяльності він не зареєстрований.

Контрабандний спирт російського виробництва об’ємом 4000 літрів  орієнтовною вартістю 440 тис. гривень  вилучено.  Відносно особи, яка здійснювала його незаконне транспортування, складено адміністративний протокол за ч. 1 ст. 164 Кодексу України про адміністративні правопорушення «Порушення порядку провадження господарської діяльності».  Після проведення експертизи матеріали будуть направлені  до  суду.

 

Увага! ДФС попереджає: шахраї «влаштовують перевірки» сумському бізнесу

Управління власної безпеки ДФС у Сумській області попереджає про чергову хвилю активізації діяльності авантюристів, що намагаються незаконно заволодіти коштами суб’єктів господарювання області, видаючи себе за податківців.

– Зловмисники телефонують керівникам сумських підприємств і від імені посадових осіб податкової інспекції пропонують залагодити питання з так званою перевіркою. Іноді беруться «пом’якшити» результати перевірок, звісно, за чималеньку суму. При цьому називають відомі їм прізвища посадовців ДФС. Ми будемо перевіряти кожен факт та давати йому правову оцінку, – зазначив в.о. начальника управління власної безпеки  ГУ ДФС у Сумській області Сергій Щербинін.

ДФС у Сумській області наполегливо радить громадянам бути пильними та обачними, не вірити сумнівним пропозиціям та ретельно перевіряти будь-яку інформацію.

 Вимагайте  у перевіряючого пред'явити посвідчення, зафіксуйте його серію і номер та в обов'язковому порядку, якщо виникла підозра, повідомте за номером телефону (0542) 770-528, або особисто звертайтеся до управління власної безпеки ДФС у Сумській області за адресою: м. Суми, вул. Іллінська, 13,    каб. №.108. «Телефон довіри» працює щоденно в цілодобовому режимі.

За цим же номером необхідно повідомляти про випадки корупції в органах ДФС.

 

Перейти до вмісту