Новини

Конотопська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області інформує

ImageКонотопська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області звертає увагу платників податку на прибуток, що відповідно до п. 46.2 Податкового кодексу України передбачено обов’язкове подання, як самої декларації на прибуток, так і фінансової звітності, незалежно від того, здійснювалась господарська діяльність чи ні. Телефон для довідок 6-98-96.

В Конотопі митники вилучили понад 4 тисячі штук фальсифікованих пігулок

Працівники Сумської митниці ДФС спільно з співробітниками УСБУ в Харківській та Сумській областях під час здійснення митного огляду потягу  сполученням «Київ–Москва» виявили медичні  препарати та  ордени Великої Вітчизняної війни.

Митний огляд проводився на станції «Конотоп» Південно – Західної залізниці.

Під час здійснення поглибленого митного огляду одного з вагонів був виявлений спеціально виготовлений тайник розміром 30х40 см. З даного сховища було вилучено 10 поліетиленових пакетів різних розмірів.

У 2 пакетах виявлені 2 ордени Великої Вітчизняної Війни ІІ та ІІІ ступенів. У 8 пакетах знаходилися медичні препарати в пігулках та ампулах (за попередніми даними це стероїди та сильнодіючі медичні препарати). Загальна кількість фальсифікованих лікарських засобів складає понад 4 тисячі штук.

На даний час назва медичних препаратів та особа-правопорушник встановлюється.

 Перелік підакцизних товарі розширено

Законом України від 24 грудня 2015 року № 909-VIII „Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році”, розширено перелік підакцизних товарів.

Відповідно до підпункту 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 Податкового кодексу України  від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі –  Кодекс) до пального віднесено суміші ароматичних вуглеводнів, толуол, ксилоли, вуглеводні ациклічні, інші ефіри прості, антидетонатори, антиоксиданти, які оподатковуються за ставками, встановленими для бензинів. При цьому запроваджуються нульова ставка квотування та вексельний механізм контролю у разі їх використання в хімічній промисловості (підпункт 229.6.1 пункту 229.6 та підпункт 229.7.1 пункту 229.7 статті 229 Кодексу), а також врахування сплаченої суми податку при їх використанні як сировини при виробництві пального – для виключення подвійного оподаткування підакцизних товарів (як готової продукції та сировини для виготовлення такої продукції) (пункт 217.6 статті 217 Кодексу) (Лист ДФС України від 26.01.2016 №2476/7/99-99-21-05-17).

 

Роман Насіров: Ми визначили чіткі критерії оцінки роботи керівних осіб служби

Про одну з основних складових реформи фіскальної служби – кадрове оновлення йшла мова на прес-конференції Голови ДФС Романа Насірова та директора Департаменту кадрової політки та роботи з персоналом ДФС Олени Кропив’янської.

За словами Голови ДФС, основним завданням кадрової реформи було не просто скорочення кількості працівників, але й залучення до роботи у службі найкращих з них, особливо серед керівників усіх рівнів, які забезпечать імплементацію реформ та зроблять зміни незворотними.

Для об’єктивної оцінки кадрового потенціалу було проведено тестування із залученням найкращих HR-експертів. За цей час опитування пройшли майже 900 керівників центрального апарату та територіальних органів. 

«За результатами тестування відмінні та задовільні показники мають 49% опитаних. При цьому найкращі з них були у людей, призначених на посади протягом останніх 4-5 місяців. За результатами тестування сформовано резерв на позиції управлінців. Не пройшли тест на благонадійність 39% тих, хто проходив опитування», – зазначив Роман Насіров. 

Для ефективного проведення кадрової реформи наразі здійснюється вивчення навантаження праці на кожну особу по територіальним органам. За словами директора Департаменту кадрової політки та роботи з персоналом ДФС Олени Кропив’янської, система навантаження, яку наразі створюють в службі, допоможе  обґрунтовано та об’єктивно визначити чисельність персоналу у кожному підрозділі.

За її словами, в ДФС також  активно працюють над автоматизацією кадрових процесів. Планується, що до кінця року кожний працівник матиме свій електронний кабінет та цифровий підпис, що значно збереже час фахівцям служби. Наразі ця система вже проходить етап тестування.

 Особливості застосування спеціального режиму оподаткування в сільському господарстві

У зв’язку із внесенням змін до Податкового кодексу України Законом України від 24 грудня 2015 року № 909 ДФС України листом від 05.01.2016 № 203/7/99-99-19-03-02-17 повідомила про особливості перерахування у 2016 році коштів на додаткові електронні рахунки, відкриті суб’єктами спеціального режиму оподаткування в сільському господарстві.

Зокрема, відповідно пункту 209.2 статті 209 розділу V Кодексу, з урахуванням внесених змін, позитивна різниця між сумою податкових зобов’язань звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту звітного (податкового) періоду, визначена по окремих видах сільськогосподарських операцій, перераховується до Державного бюджету України та на спеціальні рахунки сільськогосподарських підприємств у різних частках залежно від виду продукції:

а) по операціях із сільськогосподарськими товарами/послугами, крім операцій із зерновими та технічними культурами та операцій з продукцією тваринництва (далі – інша сільськогосподарська продукція):

до Державного бюджету України у розмірі 50 відсотків;

на спеціальні рахунки, відкриті сільськогосподарськими підприємствами – суб’єктами спеціального режиму оподаткування в установах банків та/або в органах, які здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, у розмірі 50 відсотків;

б) по операціях із зерновими та технічними культурами підлягає перерахуванню:

до Державного бюджету України у розмірі 85 відсотків;

на спеціальні рахунки, відкриті сільськогосподарськими підприємствами – суб’єктами спеціального режиму оподаткування в установах банків та/або в органах, які здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, у розмірі 15 відсотків;

в) по операціях із продукцією тваринництва підлягає перерахуванню:

до Державного бюджету України у розмірі 20 відсотків;

на спеціальні рахунки, відкриті сільськогосподарськими підприємствами – суб’єктами спеціального режиму оподаткування в установах банків та/або в органах, які здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів, у розмірі 80 відсотків.

Для забезпечення розрахунків з бюджетом та перерахування коштів на спеціальні рахунки, сільськогосподарським підприємствам, які станом на 01.01.2016 зареєстровані суб’єктами спеціального режиму оподаткування, відкриваються три додаткові електронні рахунки для кожного з виділених у пункті 209.2 статті 209 розділу V Кодексу видів операцій. Такі рахунки відкриваються на доповнення до вже відкритих суб’єктами спеціального режиму оподаткування рахунків, на які перераховуються кошти для розрахунків з бюджетом (3751) та для перерахування коштів на спеціальні рахунки (3752).

Порядок перерахування коштів на такі рахунки встановлено підпунктом 209.2.1 пункту 209.1 статті 209 розділу V Кодексу.

Для реєстрації податкових накладних, складених починаючи з 01.01.2016, в Єдиному реєстрі податкових накладних та для сплати сум ПДВ до бюджету та на спеціальні рахунки при здійсненні, починаючи з 1 січня 2016 року, операцій з постачання сільськогосподарської продукції сільськогосподарські товаровиробники повинні забезпечити перерахування необхідних коштів на додаткові електронні рахунки, відкриті для здійснення відповідного виду операцій.

Перерахування коштів з електронних рахунків сільськогосподарських товаровиробників здійснюється в порядку, встановленому підпунктом 209.2.2 пункту 209.2 статті 209 розділу V Кодексу.

При визначенні рахунку, на який необхідно здійснювати перерахування коштів, слід враховувати, що згідно з пунктом 209.19 статті 209 розділу V Кодексу з метою застосування пункту 209.2  і підпункту 209.15.1 пункту 209.15 статті 209 розділу V Кодексу:

зернові культури – зернові культури товарних позицій 1001 – 1008 згідно з УКТ ЗЕД;

технічні культури – технічні культури товарних позицій 1205 і 1206 00 згідно з УКТ ЗЕД;

продукція тваринництва – продукція товарних позицій 0102 і 0401 згідно з УКТ ЗЕД.

 Встановлений Кодексом порядок перерахування коштів на електронні рахунки та з електронних рахунків на спеціальні рахунки сільськогосподарських товаровиробників та до державного бюджету застосовується до операцій з постачання сільськогосподарської продукції, що здійснюються починаючи з 1 січня 2016 року включно.

Кошти, необхідні для забезпечення реєстрації складених в 2015 році податкових накладних, які реєструються в ЄРПН після 1 січня 2016 року, перераховуються на додаткові електронні рахунки (3752), які були відкриті сільськогосподарським товаровиробникам у 2015 році. Якщо за результатами останнього звітного періоду 2015 року в податковій звітності з податку на додану вартість (0121 – 0123) визначено суми для перерахування на спеціальний рахунок, і такі суми не було перераховано на додатковий електронний рахунок, або було перераховано не в достатньому розмірі, суми податку, необхідні для перерахування на спеціальний рахунок за результатами подання звітності, також перераховуються на додаткові електронні рахунки (3752), відкриті сільськогосподарським товаровиробникам у 2015 році.

 

Оновлений «Електронний кабінет платника» розпочав свою роботу у тестовому режимі

Розпочав роботу модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника». Вхід до оновленого кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.uaа також через офіційний веб-портал ДФС.

Оновлений сервіс  працює у тестовому режимі на базі реальних даних до завершення робіт, пов’язаних з роботою старого кабінету. Протягом цього часу платники можуть взяти активну участь у його тестуванні, а також надіслати пропозиції щодо роботи та наповнення сервісу на електронну адресу infozvit@sfs.gov.ua.

Звертаємо увагу, що функція сплати податків, зборів, платежів працює в звичайному режимі.

Відтепер модернізований сервіс включає дві функціональні частини:

– відкрита (загальнодоступна);

– приватна (особистий кабінет).

 Користуватися функціоналом відкритої частини можна без ідентифікації особи (без використання електронного цифрового підпису).

Через відкриту частину платник має можливість:

– скористатися інформацією з реєстрів, що є загальнодоступними (дані про взяття на облік платників; дані реєстру платників ПДВ; дані реєстру страхувальників; дані реєстру платників єдиного податку; інформація про РРО; інформація про книги РРО);

– отримати інформацію про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар);

– отримати контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників (ЦОП);

– ознайомитись з новинами Державної фіскальної служби України;

– скористатися іншою корисною інформацією.

Робота з електронним сервісом у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП).

У приватній частині після ідентифікації особи надається можливість:

– скористатися індивідуальним податковим календарем;

– переглянути та перевірити свої облікові дані;

– створити запит для отримання інформації;

– подати реєстраційну заяву платника податку на додану вартість,  заяву про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість,  заяву про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів;

– направити листа до органу ДФС;

– переглянути стан розрахунків з бюджетом;

– зареєструвати податкові накладні у Єдиному реєстрі податкових накладних;

– скористатися сервісами системи «Електронного адміністрування ПДВ» (для платників ПДВ).

Фізичним особам після ідентифікації також надано можливість за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі (особистий кабінет – «Стан розрахунків з бюджетом»).

Більш детально дізнатись про роботу модернізованого кабінету можна ознайомившись з інструкцією користувача або переглянувши відеоінструкцію.

Наразі ДФС активно працює над вдосконаленням роботи нового сервісу через розширення спектру послуг, які надаються через кабінет.

 

За перший місяць 2016 року платники податків Конотопської ОДПІ перерахували до бюджету понад 35 мільйонів гривень

У січні 2016 року платники податків, які знаходяться на обліку в Конотопській ОДПІ, сплатили до бюджету 35,1 млн. грн. податків і зборів. Це на 2,16 млн. грн., або майже на 7% більше, ніж у січні 2015 року. З них, в дохід державного бюджету перераховано  понад 11,77 млн. грн., до місцевого – 23,34 млн. грн.

«Стабільне надходження платежів до бюджету свідчить про відповідальність та чесність наших платників, а також про налагодження партнерських відносин між фахівцями ДФС та представниками бізнесу» – прокоментував ситуацію в. о. начальника Конотопської ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області Юрій Чеботарьов.

 Конотопська ОДПІ запрошує громадян задекларувати свої доходи

Нагадуємо, що до 1 травня 2016 року в Україні триває кампанія декларування громадянами своїх доходів та майна, отриманих у минулому 2015 році.

Податкову декларацію про майновий стан і доходи необхідно подавати фізичною особою у разі отримання нею протягом 2015 року доходів:

– від двох і більше податкових агентів;

– від осіб, які не є податковими агентами, у вигляді:

а) доходів від операцій з продажу (обміну) об’єктів рухомого та/або нерухомого майна;

б) доходів від надання майна в лізинг, оренду (суборенду), житловий найм;

в) інвестиційного прибутку;

г) вартості успадкованого чи отриманого у дарунок майна;

д) іноземних доходів.

Цьогоріч  декларація про майновий стан і доходи подається за новою формою, в якій об’єднано звітність по податку на доходи фізичних осіб та військового збору. Отримати консультацію щодо її заповнення можна у інспектора Конотопської ОДПІ за адресою м. Конотоп, пр. Миру, 2 або за зателефонувавши за номером (05447) 6-98-98.

 

Конотопська ОДПІ: майже 19 мільйонів гривень надійшло від платників ЄСВ з початку року

За перший місяць 2016 року платниками Конотопської ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області сплачено 18,81 млн. грн. єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Зазначена сума ЄСВ перевищила доведений індикативний показник на 1,66 млн. грн. або майже на 10%.

Нагадуємо, що відповідно до Закону України від 24.12.2015 р. № 909 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» з 1 січня 2016 року відмінено класи професійного ризику, а загальну ставку нарахування єдиного соціального внеску знижено до 22%.  Виключення складає тільки зменшена ставка ЄСВ на зарплату інвалідів для підприємств 8,41% та підприємств всеукраїнських громадських організацій інвалідів – вони не змінилися.

До уваги платників ПДВ! За січень 2016 року необхідно звітувати за новою формою декларації

Конотопська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області повідомляє, що з 1 лютого 2016 року набули чинності нові форми звітності з податку на додану вартість. Оновлені форми податкової декларації з ПДВ, уточнюючого розрахунку податкових зобов’язань та розрахунку податкових зобов’язань, нарахованих одержувачем послуг, який не зареєстрований платником ПДВ, а також новий Порядок заповнення та надання податкової звітності з ПДВ затверджені наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2016 № 21. Цей наказ опублікований у газеті "Урядовий кур’єр" від 30.01.16 г. № 19.

Нова форма декларації, зокрема, у вступній частині має лише 5, а не 8  реквізитів. А от у розділі першому декларації додано новий рядок (наразі він має номер 4), у якому відображається нарахування податкових зобов’язань  згідно норм  п. 198.5 Податкового кодексу України  (так звані «умовні поставки) та згідно  п. 199.1 ПКУ  (у разі одночасного здійснення як оподаткованих, так і неоподаткованих операцій).

Зазнали змін також і інші розділи податкової декларації з ПДВ та додатки до неї. Докладніше ознайомитись з новою формою декларації та Порядком її оформлення  можна за посиланням: http://ukurier.gov.ua/media/documents/2016/01/29/2016_01_30_21mfu.pdf

Платники податку на додану вартість звітують за новою формою в електронному вигляді починаючи зі звітів за січень 2016 року.

 Податкові міліціонери Сумщини перекрили незаконний канал постачання підакцизних товарів вартістю понад 120 тис. гривень

Співробітниками податкової міліції Сумської області в ході проведення  операції «Акциз-2016» та розслідування кримінального провадження на підставі ухвали суду здійснено обшук складського терміналу компанії – поштового перевізника.  Під час обшуку виявлено понад три тисячі пачок цигарок, двадцять  тетрапаки із горілкою «Пшенична», та понад 50 пластикових каністр зі спиртом. Упаковки тютюну та алкоголю не мали встановлених законом акцизних марок.  Поруч з продукцією також були виявлені  запаковані у поліетилен понад 50 тисяч марок акцизного податку з явними ознаками підробки. Акцизну продукцію вартістю понад 120 тис. грн. вилучено.

Тривають слідчо-оперативні заходи.

Увага! Телефонні шахраї продовжують вимагати гроші від підприємців

Відділ  власної безпеки при ГУ ДФС у Сумській області ГУВБ ДФС попереджає про збільшення кількості випадків шахрайських дій, здійснених злочинцями під виглядом працівників органів Державної фіскальної служби України. 

Так, на мобільний телефон підприємця чи посадової особи підприємства телефонує невідома особа, яка звертається  нібито від імені співробітників  ГУ ДФС у Сумській області. Шахраї просять грошову винагороду за вирішення тих-чи інших проблемних питань, наприклад: для надання так званої  «фінансової допомоги для прийому перевіряючих із ДФС України» або вимагають кошти за не проведення перевірки фінансової діяльності підприємства, чи на потреби   працівників служби.  

Відомо, що останні дзвінки сумським суб’єктам господарювання були зроблені  з номеру 066-654-32-54. Наразі оперативники встановлюють осіб, причетних до шахрайських дій.

Своїми діями шахраї не лише наносять збитки підприємцям та підприємствам, але й підривають авторитет органів ДФС.

Шановні підприємці! Не потрапляйте «на гачок» до шахраїв. При отриманні подібних пропозицій негайно звертайтеся до органів поліції.

 За перший місяць деклараційної кампанії конотопчани задекларували 637 тис. грн.  доходу

Про це повідомив журналістам місцевих ЗМІ в. о. начальника Конотопської ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області Юрій Чеботарьов.

За словами посадовця, в січні місяці 2016 року громадянами до Конотопської ОДПІ було подано 8 декларацій про майновий і доходи і загальна сума задекларованого доходу склала 637,2 тис. грн. Сума податку на доходи фізичних осіб, яку декларантам доведеться сплатити до бюджету дорівнює майже 32 тис. грн. А загальна сума задекларованого військового збору – майже 10 тис. грн.

Юрій Чеботарьов нагадав, що з 1 січня 2016 року розпочалась кампанія декларування доходів громадян, отриманих в минулому 2015 році.  Податкову декларацію про майновий стан і доходи необхідно подати до 1 травня у випадку отримання доходів від осіб, що не є податковими агентами, доходів від надання в оренду майна, отримання благодійної допомоги від фізичних осіб, іноземних та інвестиційних доходів, від продажу рухомого та нерухомого майна та інших неоподаткованих доходів.

Протягом року громадяни також можуть подати декларацію з метою реалізації права на отримання податкової знижки та повернення частини сплаченого до бюджету податку на доходи фізичних осіб.

Для зручності ведення бізнесу рекомендуємо користуватися електронним сервісами від ДФС

Для якісного обслуговування платників Державна фіскальна служба України пропонує платникам скористатись електронними сервісами.

Зокрема, на офіційному веб-порталі ДФС функціонує сервіс «Електронний кабінет платника податків». Для інформаційної підтримки та технічної допомоги суб’єктам господарювання пропонують скористатися послугами call-центру ДФС. Цікавою для користувачів є також інформація щодо потенційних бізнес-партнерів з реєстру платників ПДВ.

Крім того, можна скористатися автоматизованою системою «Єдине вікно подання електронної звітності» ДФС.

 У 2015 році до держбюджету надійшло 111,1 млн. грн.

від реалізації майна, що перейшло у власність держави

У 2015 році до держбюджету надійшло 111,1 млн. грн. за результатами розпорядження товарами, валютою та цінностями, що перейшли у власність держави.

Зокрема, реалізація конфіскованого майна принесла бюджету України 21,3 млн. грн. У порівнянні з 2014 роком цей показник зріс в 3 рази.

Також 3,5 млн. грн. зараховано до бюджету від реалізації органами Державної виконавчої служби майна, яке безпосередньо митницями не вилучалось.

У свою чергу, від реалізації митницями швидкопсувного майна, вилученого у справах про порушення митних правил, а також майна, що підлягає поверненню за рішенням суду (власник не звернувся) держава отримала додатково 2,9 млн. грн. надходжень.

За звітний період митницями реалізовано товарів по закінченню термінів зберігання та розміщених у митний режим відмови на користь держави на загальну суму 8,5 млн. грн., які також перераховані до бюджету України.

Крім того, за 2015 рік до держбюджету зараховано валюти та цінностей на суму 74,9 млн. грн.   

 

Перейти до вмісту