Новини

Конотопська ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області інформує

ImageЗасідання «круглого столу» з конотопськими товаровиробниками

Нещодавно фахівці Міндоходів Сумської області зустрілися з місцевими товаровиробниками та підприємцями, що займаються торгівлею. На зустрічі також були присутні  представники Сумської облдержадміністрації, обласної ради та місцевої влади. Учасники обговорили реалізацію в регіоні завдань Президента щодо залучення громадськості до формування державної та регіональної політики.

Начальник відділу контролю за обігом та оподаткування підакцизних товарів ГУ Міндоходів у Сумській області Борис Пересадько подякував конотопчанам за стабільне наповнення місцевого бюджету та створення робочих місць.

З початку року до місцевих бюджетів Конотопщини надійшло понад 152  млн. грн. різних податків, що в порівнянні з минулим роком на 6,7 млн. грн більше.

Головне управління Міндоходів працює над розвитком підприємницької ініціативи, створенням максимально комфортних умов для ведення бізнесу, наданням високоякісних послуг.

– Відповідальність за розвиток підприємницької ініціативи, створення максимально комфортних умов для ведення бізнесу, надання високоякісних послуг ми беремо на себе, – сказав фахівець Міндоходів Сумщини.

Борис Пересадько також підкреслив, що на Конотопщині проведено 12 перевірок (для порівняння у минулому році було проведено 21 перевірку) дотримання вимог законодавства, що стосуються обігу підакцизних товарів.  Але при виявлених порушеннях ніде не фігурували горілчані вироби сумських товаровиробників. А це говорить про високу якість нашої продукції.

На запитання щодо зниження ставку єдиного соціального внеску, Борис Пересадько повідомив, що це буде можливо після запровадження загального декларування доходів. Міністерство обов’язково винесе на громадське обговорення відразу декілька моделей загального декларування на основі найкращого світового досвіду. Головне управління Міндоходів у Сумськівй області чекає від бізнесу свої пропозиції та зауваження.

 

Особливий порядок включення підприємства в Реєстр великих платників податків

Конотопська ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області нагадує про необхідність дотримання спеціального порядку обліку тими платниками податків, яких включено до Реєстру великих платників податків відповідно до пункту 64.7 статті 64 глави 6 розділу II Податкового кодексу України.

Реєстр великих платників податків на 2014 рік затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 07.10.2013 № 543.

Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує, державну податкову і митну політику, визначає порядок обліку платників податків у контролюючих органах та порядок формування Реєстру великих платників податків на відповідний рік з урахуванням критеріїв, визначених Податковим кодексом для великих платників податків.

У разі включення платника податків до Реєстру великих платників податків на нього поширюються особливості, визначені Податковим кодексом для великих платників податків.

Після включення платника податків до Реєстру великих платників податків та отримання повідомлення центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує, державну податкову і митну політику, про таке включення платник податків зобов'язаний стати на облік у контролюючому органі, що здійснює податкове супроводження великих платників податків, з початку податкового періоду (календарного року), на який сформовано Реєстр.

Щодо великих платників податків, які самостійно не стали на облік у контролюючому органі, що здійснює супроводження великих платників податків, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує, державну податкову і митну політику, має право приймати рішення про зміну основного місця обліку та переведення їх на облік у контролюючі органи, що здійснюють супроводження великих платників податків.

Порядок формування Реєстру великих платників податків, де викладено відповідні дії щодо його дотримання, затверджено наказом Міністерства фінансів України від 11.09.2012 № 986.

 

Понад 80 тис. найманих працівників вже офіційно працевлаштовані

За 10 місяців поточного року співробітники Міністерства доходів і зборів України виявили понад 80 тис. найманих робітників, які працювали без укладання трудових угод з роботодавцями. Після офіційного працевлаштування «тіньових заробітчан» бюджет додатково отримав 14,3 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб.

Крім того, 39 тис. осіб, що здійснювали підприємницьку діяльність без документів, залучені до державної реєстрації та сплатили 17 млн. грн. податку.

Порушення трудових прав громадян, відзначають у Міністерстві, залишається, на жаль, розповсюдженим явищем на вітчизняних підприємствах. Фахівці Міндоходів фіксують порушення законодавства у 93 відс. підприємств, що перевіряються. З початку року за результатами перевірок до бюджету донараховано майже 303 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та штрафних санкцій.

 

Обмін досвідом міндоходівців стосовно протидії корупції з іноземними колегами

Делегація Міндоходів взяла участь у засіданні Третього Форуму з питань оподаткування та правопорушень податкового законодавства, який проводився у м.Стамбул (Турецька республіка) за підтримки Організації економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР).

Учасники Форуму обговорили подальший розвиток міжнародної взаємодії у питаннях боротьби з податковими та фінансовими злочинами, а також обмінялися міжнародним досвідом з протидії злочинності та корупції у податковій та митній сферах.

За словами фахівців Міндоходів, сьогодні Міністерством розробляється стратегія протидії корупції, саме тому напрацювання та досвід іноземних колег є актуальними та доречними.

У рамках заходу представники української делегації провели ряд робочих зустрічей з учасниками Форуму, під час яких було досягнуто домовленостей щодо практичної допомоги в опрацюванні стратегії Міністерства.

Учасники засідання високо оцінили заходи Міндоходів щодо боротьби з розкриття злочинів у сфері оподаткування. Так, зокрема, керівник Управління економічної злочинності Європолу Карло ван Хюкел висловив зацікавленість у введенні посади офіцеру зв’язку від Міндоходів у Європолі.

 

Власником електронного цифрового підпису можна стати всього за 15 хвилин

Ключ електронного цифрового підпису значно зекономить Ваш час, адже він надає можливість звітувати або подавати декларації в режимі он-лайн не лише до органів Міндоходів, а й до органів державної статистики та Пенсійного фонду України.

 Крім того, електронні ключі від Міндоходів дають можливість експортерам та митним брокерам подавати митні декларації до оформлення в електронному вигляді через мережу Інтернет.

Щоб отримати ключ електронного цифрового підпису потрібно звернутися до Акредитованого центру сертифікації ключів, що знаходиться в приміщенні Конотопської ОДПІ ГУ  Міндоходів у Сумській області за адресою м. Конотоп, площа Миру, 2. Процедура отримання займає не більше 15 хвилин і до того ж ця послуга безкоштовна.

Отримати послугу електронного цифрового підпису можуть органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації всіх форм власності, інші суб’єкти господарської діяльності та фізичні особи.

 

Необхідні документи для реєстрації РРО

Суб'єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або безготівковій формах при продажу товарів  (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування і послуг повинні застосовувати реєстратори розрахункових операцій.

Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 28.08.2013 № 417.

Для реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) суб’єкт господарювання подає до органу доходів і зборів наступні документи:

– заяву про реєстрацію РРО за формою № 1-РРО;

– копію документа, що підтверджує факт купівлі або безоплатного отримання РРО у власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування РРО;

– копію документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися РРО;

– копію договору суб'єкта господарювання з Центру сервісного обслуговування про технічне обслуговування та ремонт РРО.

При цьому, заява про реєстрацію РРО може бути подана, як в паперовому, так і в електронному вигляді.

 

В 2013 році припинено вже понад 1,5 тисячі випадків незаконного переміщення лікарських засобів

За 10 місяців поточного року співробітники Міндоходів припинили 1 603 спроби незаконного переміщення через кордон лікарських засобів на суму понад 16 млн. гривень.

Майже 89% випадків становили спроби саме ввезення до нашої держави лікарських засобів – 1424 факти на суму 15,86 млн. грн. І лише 11% на вивезення – 179 фактів на суму 152 тис. гривень.

Найчастіше лікарські засоби намагаються ввезти до нашої держави з Молдови, Росії та Румунії, а вивезти до Росії. Серед лідерів незаконного переміщення лікарських засобів – феназепам, діазепам та андипал.

Як відзначають спеціалісти Міндоходів, найчастіше громадяни необізнані з правилами переміщення лікарських засобів, які містять у своєму складі психотропні або наркотичні речовини. Порядок ввезення громадянами таких лікарських засобів,  а також їх обсяги визначено Постановою КМУ № 458 від 23.05.2012 року.

Що ж стосується переміщення лікарських засобів юридичними або фізичними особами, то в таких випадках найчастіше ділки намагаються отримати вигоду при поданні до митного оформлення документів, що містять неправдиву інформацію про вартість товару, країну походження, кількість або навіть про склад лікарських препаратів або його найменування.

Один з таких резонансних випадків був зафіксований працівниками Кримської митниці Міндоходів у Євпаторійському морському порту. За документами, що були подані до митного оформлення, до нашої держави надходив вантаж з Туреччини з лікарськими  засобами вагою 13,2 тонни загальною вартістю понад 1,2 млн. гривень.

Проте під час митного контролю виявився інший пакет документів, в якому сума товару значно зросла і становила вже майже 10 млн. гривень.

Було складено протокол  про порушення митних правил за ознаками ч.1 ст. 483 Митного кодексу України (переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України шляхом подання митному органу документів, що містять неправдиві дані).

 

Електронні перевірки – новий та зручний сервіс для платників

Електронна перевірка для платників податків передбачена пп. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (зі змінами та доповненнями).

Скористатися можливістю на проведення електронної перевірки починаючи з 01.01.2014 року матимуть право платники податків, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності

Для цього платник повинен подати заяву до територіального органу Міндоходів, в якому він перебуває на обліку. Заява подається за 10 календарних днів до початку проведення перевірки.

Електронні перевірки мають безліч переваг:

– дистанційне обслуговування платників податків;

– мінімізація впливу людського фактора;

– підвищення якості  проведення перевірки;

– зменшення терміну проведення перевірки;

– впевненість у правильності та повноті оподаткування здійснених фінансово-господарських операцій;

– зниження адміністративного навантаження на платника.

 

Електронний ключ від Міндоходів діятиме 2 роки

З 1 листопада 2013 року для клієнтів акредитованого центру сертифікації ключів посилені сертифікати відкритих ключів від Міндоходів формуються на два роки.

Таку можливість Центр сертифікації ключів, який діє при Міністерстві, отримав після проходження процедури акредитації. Було сформовано нові технологічні сертифікати центру та серверів центру, що дало змогу подовжити термін дії цифрових підписів.

Як зазначають фахівці Міндоходів, така новація не лише зекономить час платникам податків на придбання ключів, а й сприятиме якнайбільшому їх залученню до активного застосування інформаційно-комунікаційних технологій.

У Міністерстві також відзначають, що на сьогодні проходить процес обговорення проекту, згідно з яким термін дії електронного ключа для фізичних осіб збільшиться до 3 років. Такі зміни запропоновані фахівцями відомства в проекті постанови Кабінету Міністрів України щодо Порядку акредитації центру сертифікації ключів. Крім того, до 6 років може подовжитися і термін дії сертифікату акредитованого центру.

Завантажити актуальні технологічні сертифікати АЦСК ІДД Міндоходів можна у розділі «Сертифікати АЦСК» офіційного інформаційного ресурсу або за посиланням http://acskidd.gov.ua/ca-certificates.

 

Куди «їхали» дитячі чобітки?

Працівники Сумської митниці Міндоходів затримали двох українців з партією товарів широкого вжитку. Це сталося у Середино-Будському районі недалеко від умовної лінії державного кордону України.

 Громадяни України на автомобілі «УАЗ-330», який їхав без  реєстраційних номерів, везли до Росії 300 жіночих футболок та 420 пар дитячих зимових чобітків. Міндоходівці разом з прикордонниками спіймали контрабандистів у лісі, коли вони намагалися переїхати через рівчак, поклавши на нього дерев’яну драбину.

 За даним фактом складено протокол про порушення митних правил за ч.1 ст. 482 Митного кодексу України.

Перейти до вмісту