Новини

Конотопська ОДПІ інформує

ImageДеякі питання заповнення обов'язкових реквізитів податкової накладної
Міністерство доходів і зборів України у зв'язку з численними зверненнями платників податків, їх об'єднань та центральних органів виконавчої влади стосовно проблемних питань, пов'язаних із необхідністю заповнення обов'язкового реквізиту податкової накладної "номер та дата митної декларації, за якою було здійснено митне оформлення товару, ввезеного на митну територію України" повідомляє у своєму листі від  27.06.2013 р. N 9684/7/99-99-19-04-01-17 наступне.

Законом України від 05.07.2012 N 5083-VI "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо державної податкової служби та у зв'язку з проведенням адміністративної реформи в Україні" пункт 201.1 статті 201 Кодексу доповнено новим підпунктом "ї", відповідно до якого перелік обов'язкових реквізитів, що повинна містити податкова накладна, доповнено новим реквізитом "номер та дата митної декларації, за якою було здійснено митне оформлення товару, ввезеного на митну територію України".

Разом з цим пунктом 4 розділу II "Прикінцеві положення" вказаного Закону доручено Кабінету Міністрів України забезпечити перегляд та приведення відповідними центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність до цього Закону.

При цьому Законом України від 20.11.2012 N 5503-VI "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо перегляду ставок деяких податків і зборів" підрозділ 2 розділу XX Податкового кодексу України доповнено пунктом 30, яким тимчасово, до 1 липня 2013 року, призупинено дію підпункту "ї" пункту 201.1 статті 201 Кодексу.

Слід зазначити, що відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу обов'язкові реквізити у податковій накладній зазначаються в окремих рядках.

Таким чином, реквізити "номер та дата митної декларації, за якою було здійснено митне оформлення товару, ввезеного на митну територію України" підлягають зазначенню у податковій накладній з моменту набрання чинності змін до форми податкової накладної про її доповнення відповідними графами для відображення таких реквізитів.

Зобов'язуємо довести вказане до відома підпорядкованих органів Міндоходів і забезпечити проведення роз'яснювальної роботи серед платників податків із зазначеного питання.

 

Міндоходівці Сумщини пропонують скористатися великим платникам

«електронним кабінетом»

Міністерство доходів і зборів запустило в тестовому режимі послугу «Електронний кабінет платника податків», що надає можливість подання податкової звітності в режимі реального часу
Першими ознайомилися з можливостями сервісу великі платники податків.

На Сумщині обліковується 12 великих платників,  ними подано за 6 місяців 2013 року – 619 різних податкових декларацій. Надалі сервіс буде доступний для всіх категорій платників.

«Електронний кабінет – це персональне автоматизоване робоче місце платника, працювати в якому він може з будь-якого комп'ютера, підключеного до мережі інтернет, після авторизації.

Цей новий сервіс – є кроком до онлайнових відносинам платника з працівниками органів доходів і зборів. Платник відразу буде бачити, як показники його звітності вплинули на стан розрахунків з бюджетом.

Податкова звітність подаватиметься пакетом: декларація з усіма додатками. На кожен прийнятий пакет документів буде видаватися одна квитанція про прийняття декларації.

Вхід до «Електронний кабінет» здійснюється на окремому сайті (за адресою knp.minrd.gov.ua) або на порталі Міндоходов за допомогою електронного цифрового підпису.

Цифровий підпис підприємства, установи, організації та фізичні особи можуть отримати безкоштовно у пунктах реєстрації акредитованого Центру сертифікації електронних ключів Міндоходів.

В Сумській області діє 3 таких пункти в Сумах, Шостці та Конотопі. Працівники пунктів по графіку відвідують інші районні центри, де видають електронні ключі. На сьогодні Міндоходів Сумщини вже видано майже 6 тисяч електронних цифрових підписів.

Міндоходів планує й надалі розширювати можливості електронного кабінету. Платники зможуть переглядати документи, видані органами Міндоходов, формувати і заповнювати платіжні документи про сплату податків, розраховувати пеню, подавати заяви на реєстрацію платником окремих податків, отримувати консультаційні послуги та ін.

 

Платники податку на нерухомість, не хвилюйтеся!

30 липня 2013 р. Президент України підписав Закон «Про внесення змін до Податкового кодексу щодо об’єктів житлової нерухомості», який встановлює нові правила правила оподаткування житла.

Для удобства плательщиков законом изменены размеры жилой недвижимости, на которую будет начисляться льгота. Так, не будут платить налог владельцы квартир, если их общая площадь не превышает 120 кв м. Для владельцев домов льготная площадь определена в размере 250 кв м, опять же независимо от того, каким количеством домов обладает лицо.

Если у владельца есть и квартира, и дом общей жилой площадью до 370 кв. м, то он также не платит налог на недвижимость.

Если же площадь недвижимости будет превышать указанные льготные метры, то платить налог придется только за те квадраты, которые превышают определенный размер.

Однако, отмечают специалисты Миндоходов, если объекты налогообложения используются владельцами для получения доходов, то есть предоставляются в аренду, лизинг или используются в предпринимательской деятельности, льгота на них не действует.

Громадяни, які вже сплатили податок на нерухомість можуть повернути сплачені кошти, після набрання чинності Закон про внесення змін до Податкового кодексу щодо об’єктів житлової нерухомості. Для цього їм потрібно звернутися із заявою до податкової інспекції (територіальних органів Міндоходів).

     Головне управління Міндоходів у Сумській області  запевняє, що платникам податків не має підстав для хвилювання. Адже сплачені кошти в поточному році можуть бути зараховані для сплати податку у 2014 році. Відповідно до Податкового кодексу для подання заяви щодо повернення надміру сплачених коштів у них є три роки.
Перейти до вмісту