Новини

Конотопська ОДПІ інформує

ImageПорядок реєстрації РРО та взяття його на облік в територіальному органі Міндоходів

Кожен РРО, який суб`єкт господарювання використовує при здійсненні розрахунків, повинен бути зареєстрований та взятий на облік у відповідному органі Міндоходів. Така реєстрація та взяття на облік реєстратора розрахункових операцій здійснюється безоплатно не пізніше двох робочих днів з моменту подання усіх необхідних документів. А взяття на облік – у день подання суб’єктом господарювання документів.

Для реєстрації реєстратора розрахункових операцій суб`єкт господарювання (СГ), по – перше, подає заяву у довільній формі. У заяві зазначається сфера застосування та реквізити РРО: модифікація, заводський номер, версія програмного забезпечення, виробник або постачальник, дата виготовлення.

По – друге, до заяви додаються документи, визначені Порядком реєстрації, опломбування та застосування реєстраторів розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом ДПА України від 01.12.2000р. №614 із змінами і доповненнями (далі – Порядок), та їх копії, завірені підписом керівника і печаткою СГ – юридичної особи або особистим підписом СГ – фізичної особи.

 При цьому, у зв’язку із змінами, внесеними Законом України від 7 квітня 2011 року №3205-VI ”Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скасування свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи – підприємця”, який набрав чинності 07.05.11, до заяви про реєстрацію РРО замість копії свідоцтва додається виписка або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Оригінали всіх документів повертаються СГ, а копії залишаються в органі Міндоходів.

Звертаємо увагу, що з 1 січня 2014 року, відповідно із змінами, внесеними Законом України від 06.12.12р. № 5518-VI «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо подальшого удосконалення адміністрування податків і зборів», будуть реєструватися лише РРО які створюють контрольну стрічку в електронній формі, та електронні таксометри, автомати з продажу товарів (послуг) та реєстратори розрахункових операцій з купівлі-продажу іноземної валюти.

Про реєстрацію РРО суб`єкту господарювання надається довідка, другий примірник якої залишається в органі Міндоходів.

Протягом п’яти робочих днів з моменту отримання довідки про резервування фіскального номера РРО СГ повинен забезпечити переведення реєстратора розрахункових операцій у фіскальний режим роботи, занесення фіскального номера РРО до фіскальної пам’яті та опломбування РРО в центрі сервісного обслуговування у відповідності до розділу 3 Порядку.

Згідно із п. 2.8 розділу 2 Порядку узяття РРО на облік в органі Міндоходів за місцезнаходженням господарської одиниці здійснюється при поданні СГ реєстраційного посвідчення на РРО.

Ікона трьох святих… на третій полиці

Під час здійснення митного контролю потягу № 48 сполученням «Кишинів-Москва» працівники Міндоходів Сумщини виявили незадекларовану при вивезенні з України ікону з зображенням трьох святих. Ікона була заховано у купе провідника.

Свій протиправний вчинок провідник потягу пояснив просто, його попросили,  мовляв, передати сувій у Москві росіянинові…

Знайдену ікону вилучено. При візуальному огляді ікона має вигляд старовинної. Тепер слово за фахівцями-експертами, які  встановлять належність полотна до історичних та культурних цінностей. Від висновків експертів залежить міра покарання правопорушника, яку визначить суд.

До речі, митний огляд відбувався на митному посту “Хутір – Михайлівський”.

 

 

 

Спрощений митний контроль

 

Митний контроль, який досі проводили вночі під час перетину державного кордону, більше не турбуватиме пасажирів. Документи та багаж відтепер перевірятимуть при посадці – на центральному вокзалі столиці. Наразі скасовано нічну зупинку потягу на кордоні, в пункті контролю «Конотоп», а контрольні процедури оформлення займатимуть лише 24 хв. Сон мандрівників можуть порушити хіба що російські прикордонники. Адже запровадження новації здійснюється в односторонньому порядку. Це дає змогу пасажирам, які подорожують із Києва до Москви, скоротити час проїзду на одну годину. Впровадження нових технологій прикордонного контролю дає змогу значно прискорити пропускні операції.

 

Зарплата у «конверті» – тимчасова вигода або втрачені соціальні гарантії?

Одним із пріоритетних напрямків роботи фахівців Міндоходів  є легалізація заробітної плати та протидія виплатами зарплати «у конвертах».

Отримання такого заробітку у майбутнього негативно позначиться на пенсійних накопиченнях громадян, а відсутність запису в трудовій книжці вже сьогодні позбавляє працівників пенсійного стажу. Адже нарахування страхових внесків на обов'язкове пенсійне страхування проводиться роботодавцем тільки виходячи з офіційної суми заробітної плати.

Крім того, у разі звільнення по скороченню штатів або ж при виникненні проблеми зі здоров'ям, працівник не отримає компенсаційних виплат і оплати лікарняного листа. І все тому, що такі виплати проводяться тільки з розрахунку офіційної фактичної зарплати.

Слід зазначити, що для керівників та приватних підприємців передбачена відповідальність за навмисне ухилення від сплати податків та порушення норм законодавства щодо нарахування і виплати заробітної плати.

Фахівцями Конотопської ОДПІ Головного управління Міндоходів у Сумській області продовжується робота по виявленню фактів використання роботодавцями неоформленої належним чином найманої праці та виплат заробітної плати у «конвертах».

Вкотре звертаємося до роботодавців: не залишайте людей без соціальних гарантій.

Шановні громадяни! Не дайте ошукати себе та позбавити соціального захисту. Радимо Вам  потурбуватися про своє майбутнє вже сьогодні.

Перейти до вмісту