Новини

Конотопське управління ГУ ДФС у Сумській області інформує

ImageВизначено умови проведення конкурсу

Урядом, під час засідання, яке відбулось 20 березня, прийняті з доопрацюванням умови проведення конкурсу на зайняття вакантних посад Голови Державної податкової служби України та Голови Державної митної служби України.

Так, кандидати на зазначені посади повинні мати вищу освіту за ступенем магістра, загальний стаж роботи не менше семи років. Також від кандидатів вимагається досвід роботи на посадах державної служби.

«На кандидатів чекає три етапи відбору. На першому рівні претенденти мають показати знання законодавства.  На другому – пройти ситуаційні завдання. Тому кожен кандидат повинен мати лідерські навички: встановлювати цілі, стратегічно мислити, вміти працювати з великим обсягом інформації і, власне, досягати кінцевих результатів. Це, зокрема, і є одними з умов до всіх, хто братиме участь у конкурсах», – зазначив в.о. Голови ДФС Олександр Власов.

За його словами, третій етап конкурсів – співбесіда. Тут кандидати спочатку мають презентувати матеріали, що стосуються питань податкової чи митної політики, а потім пройти класичну співбесіду. 

Претенденти на посади очільників двох нових служб мають вільно володіти державною мовою та іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи (англійська та/або французька).

 

Про оподаткування отриманого спадку

Конотопське управління ГУ ДФС у Сумській області звертає увагу платників на те, що у разі отримання  фізичною особою спадщини від родичів не першого та другого ступенів, наприклад, рідного дядька, тітки чи просто знайомих  у нього виникають обов’язки сплати ПДФО за ставкою 5  відс. від вартості успадкованого майна.

Якщо майно успадковує фізична особа від нерезидента або спадщина отримується нерезидентом, то вартість об’єкта спадщини підлягає оподаткуванню ПДФО за ставкою 18 відс., навіть, якщо такий нерезидент вважається членом сім’ї першого та другого ступенів споріднення.

Крім ПДФО платники повинні сплатити військовий збір, який складає 1,5 відс. від вартості успадкованого майна. Виключення мають особи, які отримали спадщину, яка оподатковується за нульовою ставкою ПДФО.

Відповідальними за сплату ПДФО до бюджету, є спадкоємці, які отримали спадщину.  Строк подачі декларації до 1 травня 2019 року.

 

Право на  відмову від спрощеної системи оподаткування

Конотопське управління ГУ ДФС у Сумській області нагадує, що платники єдиного податку можуть самостійно відмовитися від спрощеної системи оподаткування у зв'язку з переходом на сплату інших податків і зборів  з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому подано заяву щодо відмови від спрощеної системи оподаткування у зв'язку з переходом на сплату інших податків і зборів (п.п.298.2.2 п 298.2 ст. 298 Податкового кодексу України).

Порядок подання такої заяви затверджено наказом Міністерства фінансів України від 20.12.2011 №1675.

Заява подається за тією самою формою, що і при обранні або переході на спрощену систему оподаткування.  Заяву про відмову від спрощеної системи оподаткування суб'єкт господарювання подає до контролюючого органу не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку нового календарного кварталу.

 

Податковий період та строки сплати земельного податку

Конотопське управління ГУ ДФС у Сумській області нагадує, що податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік.  

Відповідно до ст. 287 ПКУ власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою. У разі припинення права власності або користування ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.

Земельний податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

Власник нежилого приміщення (його частини) у багатоквартирному жилому будинку сплачує до бюджету податок за площі під такими приміщеннями (їх частинами) з урахуванням пропорційної частки прибудинкової території з дати державної реєстрації права власності на нерухоме майно.

Слід зауважити, у разі, якщо контролюючий орган не надіслав (не вручив) податкове (податкові) повідомлення-рішення у встановлені строки, фізичні особи звільняються від відповідальності, передбаченої ПКУ за несвоєчасну сплату податкового зобов’язання.

 

Офіційне працевлаштування забезпечує гідне майбутнє

Конотопське управління ГУ ДФС у Сумській області звертає увагу, що для працівника незареєстрована «тіньова» зайнятість – це факт відсутності соціальних і матеріальних гарантій, а для роботодавця – це значна сума штрафу за неоформлених відповідно до чинного законодавства працівників, крім того, це є його негативна репутація.

Водночас, офіційне оформлення трудових відносин забезпечує гідне майбутнє кожного працюючого. Нагадуємо, що до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором власнику підприємства, установи, організації або фізичній особі –підприємцю необхідно подати до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування Повідомлення про прийняття такого працівника на роботу (далі – Повідомлення).

Обов’язок з подання Повідомлення поширюється виключно на трудові відносини (коли з працівником укладається трудовий договір). Форма Повідомлення затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413.

Перейти до вмісту