12 сесія 7 скликання (30.11.2016)

Про затвердження Статуту Центру первинної медико-санітарної допомоги Конотопського району…

                                                                  Image                                                      

       КОНОТОПСЬКА РАЙОННА РАДА

СЬОМЕ СКЛИКАННЯ

ДВАНАДЦЯТА СЕСІЯ

РІШЕННЯ

Конотоп

30.11.2016

Про затвердження Статуту Центру

первинної медико-санітарної допомоги

Конотопського району в новій редакції

 

У зв’язку зі зміною юридичної адреси (перейменування вулиці) Центру первинної медико-санітарної допомоги Конотопського району та приведення Статуту у відповідність до чинного законодавства України, згідно наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.07.2016 № 801 «Про затвердження Положення про центр первинної медичної (медико-санітарної) допомоги та положень про його підрозділи» зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.08.2016 року за № 1167/29297, наказу МОЗ України від 29.06.2011 № 384 "Про затвердження Примірного статуту Центру первинної медико-санітарної допомоги", Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (тоталітарного) режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки», п.5 ст.3 Закону України «Про присвоєння юридичним особам та об’єктам права власності імен (псевдонім) фізичих осіб, ювілейних дат, назв і дат історичних подій», розпорядження Попівської сільської ради Конотопського району Сумської області від 09.02.2016 № 14 «Про перейменування назв вулиць та провулків», керуючись ст.43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

районна рада вирішила:

1. Затвердити Статут Центру первинної медико-санітарної допомоги Конотопського району в новій редакції згідно з додатком (додається).

2. Вважати таким, що втратив чинність додаток 1 «Статут Центру первинної медико-санітарної допомоги Конотопського району» до рішення Конотопської районної ради шостого скликання від 31.01.2012 «Про створення Центру первинної медико-санітарної допомоги Конотопського району».

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань молоді, освіти, культури, охорони здоров`я та соціального захисту.

 

Голова районної ради                      А.В. Боярчук

 

Маняк  6 56 70                                 

Надіслати: до протоколу – 1, постійній комісії районної ради з питань молоді, освіти, культури, охорони здоров’я та соціального захисту – 1, РДА – 1, Центру ПМСД Конотопського району -1,  фінансовому управлінню РДА  -1, відділу  економічного розвитку і торгівлі  РДА – 1.

Додаток

до рішення  районної ради

сьомого скликання від 30.11.2016

 

СТАТУТ

Центру первинної медико-санітарної допомоги

Конотопського району

(НОВА РЕДАКЦІЯ)

 

1.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1.Центр первинної медико-санітарної допомоги Конотопського району (далі – Центр) є комунальним закладом охорони здоров’я Конотопської районної ради Сумської області, що забезпечує потреби населення у первинній медико-санітарній допомозі (далі – ПМСД) Конотопського району Сумської області (далі-населення).

1.2.Центр створений рішенням Конотопської районної ради від 31.01.2012.

1.3.Центр заснований на базі відокремленої частини комунальної власності територіальних громад сіл, селища Конотопського району Сумської області, далі – власник.

1.4.Засновником Центру первинної медико-санітарної допомоги Конотопського району є Конотопська районна рада, ідентифікаційний номер 23825594, юридична адреса : 41607, Україна, Сумська область, місто Конотоп, вулиця Соборна, будинок 23, далі – засновник.

1.5.Уповноваженим органом управління Центру є Конотопська районна державна адміністрація Сумської області, далі – уповноважений орган управління.

1.6.Центр у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, цим Статутом, іншими актами законодавства України.

 

2.НАЙМЕНУВАННЯ ТА МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ

2.1.Найменування Центру:

повне: Центр первинної медико-санітарної допомоги Конотопського району.

скорочене: Центр ПМСД Конотопського району.

2.2.Юридична адреса: 41627, Україна, Сумська область, Конотопський район,           село Попівка, вулиця Миру, будинок 2.

 

3.ЗАВДАННЯ ТА ОСНОВНІ НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ

3.1.Центр створений з метою реалізації державної політики у сфері охорони здоров’я, що передбачає виконання на території Конотопського району Сумської області основних завдань, спрямованих на:

3.1.1.Організацію надання прикріпленому населенню ПМСД.

3.1.2.Забезпечення належної доступності та якості ПМСД для прикріпленого населення;

організація взаємодії із закладами охорони здоров’я, що надають вторинну (спеціалізовану) медичну допомогу (далі – ВМД), третинну (високоспеціалізовану) медичну допомогу (далі – ТМД), екстрену медичну допомогу (далі – ЕМД), паліативну медичну допомогу, медичну реабілітацію.

3.1.3.Організація та надання невідкладної медичної допомоги населенню.

3.1.4.Планування розвитку ПМСД.

3.1.5.Проведення організаційно-методичної роботи за напрямом ПМСД.

3.1.6.Здійснення фінансового та матеріально-технічного забезпечення ПМСД.

3.1.7.Забезпечення кадрового укомплектування.

3.1.8.Забезпечення взаємодії між підрозділами Центру в інтересах удосконалення надання медичної допомоги, збереження та зміцнення здоров’я населення.

3.1.9.Сприяння доступності для населення сільської місцевості стоматологічної та екстреної допомоги, забезпечення лікарськими засобами.

3.2.1.Відповідно до покладених завдань Центр забезпечує:

3.2.2.Надання населенню ПМСД.

3.2.3.Проведення заходів масової та індивідуальної профілактики інфекційних захворювань.

3.2.4.Раннє виявлення та профілактику неінфекційних захворювань, визначення груп підвищеного ризику.

3.2.5.Раннє виявлення та профілактику інфекційних захворювань, у тому числі соціально небезпечних.

3.2.6.Проведення санітарно-просвітницької роботи, навчання населення здоровому способу життя, основам надання самодопомоги та взаємодопомоги.

3.2.7.Проведення скринінгу захворювань, раннє виявлення яких веде до зменшення інвалідизації і смертності населення.

3.2.8.Надання паліативної допомоги пацієнтам на останніх стадіях перебігу невиліковних захворювань, яка включає комплекс заходів, спрямованих на полегшення фізичних та емоційних страждань пацієнтів, моральну підтримку членів їх сімей.

3.2.9.Здійснення відбору хворих для отримання санаторно-курортного лікування відповідно до показань.

3.2.10.Проведення експертизи тимчасової непрацездатності та контролю за видачею листків непрацездатності.

3.2.11.Підготовку медичної документації для направлення осіб з ознаками стійкої втрати працездатності на медико-соціальну експертизу та на медико-соціальну реабілітацію.

3.2.12.Виписку рецептів для пільгового забезпечення лікарськими засобами окремих груп населення та за певними категоріями захворювань відповідно до чинного законодавства.

3.2.13.Управління та контроль якості надання медико-санітарної допомоги у своїх підрозділах.

3.2.14.Наступність та послідовність медичного обстеження, лікування та реабілітації пацієнтів у взаємодії з іншими закладами охорони здоров’я відповідно до медичного маршруту пацієнта, направлення пацієнтів для отримання інших видів медико-санітарної допомоги. Створення на базі амбулаторій умов для проведення виїзних прийомів лікарями-спеціалістами закладів охорони здоров’я вторинного рівня.

3.2.15.За необхідності надає пацієнту екстренну медичну допомогу або наявності показань до екстреної госпіталізації (консультації) у закладах вторинної або третинної медичної допомоги Центр здійснює виклик бригади екстреної (швидкої) медичної допомоги.

3.2.16.Центр та його структурні підрозділи взаємодіє з закладами охорони здоровя, дошкільними навчальними закладами, навчальними закладами, соціальними службами, правоохоронними органами, підприємствами, установами та організаціями, засобами масової інформації, громадськими організаціями, органами місцевого самоврядування при вирішенні питань організації і надання ПМСД.

3.2.17.Проведення профілактичних щеплень.

3.2.18.Планування, організація, участь та контроль за проведенням профілактичних оглядів та диспансеризації населення.

3.2.19.Організація відбору та спрямування хворих на консультацію та лікування до закладів охорони здоров’я та установ, що надають вторинну (спеціалізовану) та третинну (високо спеціалізовану) медичну допомогу, екстрену медичну допомогу, паліативну медичну допомогу, медичну реабілітацію.

3.2.20.Забезпечення дотримання стандартів та уніфікованих клінічних протоколів медичної допомоги.

3.2.21.Впровадження нових форм та методів профілактики, діагностики лікування та реабілітації захворювань та станів.

3.2.22.Організація стаціонарозамінних форм надання медичної допомоги.

3.2.23.Координація впровадження та контроль за виконанням місцевих програм та заходів з питань удосконалення надання ПМСД.

3.2.24.Визначення проблемних питань надання ПМСД населенню сіл, селища Конотопського району та шляхів їх вирішення.

3.2.25.Розробка планів розвитку ПМСД в Конотопському районі.

3.2.26.Проведення спільно з державною установою «Сумський обласний лабораторний центр міністерства охорони здоровя» Конотопський міськрайонний відділ профілактичних та протиепідемічних заходів.

3.2.27.Визначення потреби структурних підрозділів Центру та населення у лікарських засобах, виробах медичного призначення, медичному обладнанні та транспортних засобах для забезпечення населення доступною, своєчасною та якісною медичною допомогою.

3.2.28.Моніторинг забезпечення та раціональне використання лікарських засобів, виробів медичного призначення, медичного обладнання та транспортних засобів.

3.2.29.Вивчення, аналіз і прогнозування показників стану здоров’я населення та участь у розробці заходів, спрямованих на збереження і покращення здоров’я населення.

3.2.30.Забезпечення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників структурних підрозділів та атестація медичного персоналу закладів охорони здоров’я первинної ланки Центру.

3.2.31.Медична практика.

3.2.32.Стоматологічна практика.

3.2.33.Діяльність лікарняних закладів.

3.2.34.Інша діяльність у сфері охорони здоров’я людини.

3.2.35.Інші функції, що випливають з покладених на Центр завдань.

3.2.36.Реалізацію права громадян вільно вибирати лікаря, що надає ПМСД, у тому числі лікаря загальної практики – сімейного лікаря, що провадить господарську діяльність з медичної практики як фізична особа-підприємець, що перебуває з Центром у цивільно-правових відносинах, лікаря-терапевта дільничного, лікаря-педіатра дільничного Центру.

3.2.37.Надання роботодавцю повідомлення про звернення потерпілого з посиланням на нещасний випадок на виробництві або про наявність підозри про гостре професійне захворювання.

3.2.38.Організаційно-методичну роботу з надання ПМСД у своїх підрозділах за такими напрямами:

узагальнення та контроль достовірності статистичної інформації;

надання   звітів   та   оперативної   інформації   до   територіальних   інформаційно-аналітичних центрів медичної статистики;

аналіз стану здоров’я населення;

вивчення і прогнозування потреби населення у ПМСД;

планування лікувально-профілактичних заходів відповідно до потреб населення;

аналіз доступності ПМСД для населення, планування розвитку мережі та її кадрового забезпечення;

організація  підвищення  професійної   кваліфікації   кадрів,  у  тому  числі навчання за напрямом визначеної спеціалізації;

впровадження сучасних методів профілактики, діагностики, лікування та реабілітації хворих, сучасних інформаційних технологій;

впровадження та вдосконалення системи управління якістю надання ПМСД;

3.2.39.Аналіз стану фінансового забезпечення Центру, його підрозділів та розробку фінансових планів.

3.2.40.Здійснення закупівлі лікарських засобів, виробів медичного призначення, медичного обладнання та інвентарю, інших засобів, необхідних для функціонування Центру та його підрозділів.

3.2.41.Утримання будівель, споруд і технічних засобів Центру та його підрозділів у належному стані.

3.2.42.Технічне обслуговування медичного обладнання у підрозділах Центру.

3.2.43.Контроль за використанням матеріально-технічних ресурсів у підрозділах Центру.

3.2.44.Облік матеріальних цінностей, у тому числі медичного обладнання та інвентарю.

3.2.45.Планування та організацію проведення планово-попереджувальних ремонтів, ремонтно-будівельних робіт на об’єктах Центру та організацію налагоджувальних робіт при підготовці до експлуатації медичної апаратури та обладнання.

3.2.46.Спеціальне навчання і перевірку знань з питань охорони праці посадових осіб Центру та працівників, зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою.

3.3.Центр може бути клінічною базою вищих медичних навчальних закладів усіх рівнів акредитації та закладів післядипломної освіти.

 

4.ПРАВОВИЙ СТАТУС

4.1.Центр є юридичною особою публічного права.

4.2.Центр є неприбутковою установою.

4.3.Центр користується закріпленим за ним комунальним майном на праві оперативного управління.

4.4.Збитки, завдані Центру внаслідок виконання рішень органів державної влади чи органів місцевого самоврядування, які було визнано судом незаконними або недійсними, підлягають відшкодуванню зазначеними органами добровільно або за рішенням суду.

4.5.Для здійснення статутної діяльності Центр залучає і використовує матеріально-технічні, фінансові, трудові та інші види ресурсів, використання яких не заборонено законодавством.

4.6.Центр має самостійний баланс, рахунки в Державному казначействі України, установах банків, у тому числі (в іноземній валюті), круглу печатку зі своїм найменуванням, штампи, а також бланки з власними реквізитами.

4.7.Держава та уповноважений орган управління не відповідають за зобов'язаннями Центру, а Центр не відповідає за зобов'язаннями держави та уповноваженого органу управління, окрім випадків передбачених законодавством.

4.8.Центр має право укладати угоди, набувати майнові та особисті немайнові права, нести обов'язки, бути особою, яка бере участь у справі, що розглядається в судах.

 

5. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ

5.1.Центр для виконання покладених на нього завдань має право самостійно:

5.1.1.Здійснювати планування роботи відповідно до державних замовлень та програм і відповідних рішень органів місцевого самоврядування.

5.1.2.Організовувати свою діяльність щодо забезпечення виконання договору про медичне обслуговування населення.

5.1.3.Здійснювати розподіл фінансових та майнових ресурсів між своїми підрозділами.

5.1.4.Здійснювати  оперативну  діяльність  по  матеріально-технічному  забезпеченню  своєї роботи.

5.1.5.Закуповувати матеріальні ресурси у підприємств, організацій та установ незалежно від форм власності, а також у фізичних осіб.

5.1.6.Створювати належні умови для високопродуктивної праці, забезпечує додержання законодавства про працю, соціальне страхування, правил та норм охорони праці, техніки безпеки.

5.1.7.Отримувати спеціальні дозволи ліцензії на діяльність в сферах, які підлягають ліцензуванню, у відповідності з законодавством України.

5.1.8.Здійснювати бухгалтерський облік, вести фінансову та статистичну звітність згідно з законодавством.

5.1.9.Звертатися у порядку, передбаченому законодавством, до центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також підприємств і організацій незалежно від форм власності та підпорядкування, для отримання інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на Центр завдань.

5.1.10.Укладати в межах повноважень договори, угоди з юридичними і фізичними особами, виступати позивачем та відповідачем у суді.

5.1.11.Укладати угоди з підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та підпорядкування, а також фізичними особами відповідно до законодавства.

5.1.12.Здійснювати  співробітництво   з   іноземними   організаціями  відповідно  до законодавства.

5.1.13.Здійснювати власне будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний ремонт основних фондів у визначеному законодавством порядку.

5.1.14.Залучати підприємства, установи та організації для реалізації своїх статутних завдань у визначеному законодавством порядку.

5.1.15.Здійснювати інші права, що не суперечать чинному законодавству.

5.2. Центр для виконання покладених на нього завдань має право за погодженням із Засновником:

5.2.1.Укладати договори про медичне обслуговування населення певної території відповідно до чинного законодавства з лікарями загальної практики – сімейними лікарями, які провадять господарську діяльність з медичної практики як фізичні особи – підприємці.

5.2.2.Укладати угоди щодо надання ПМСД населенню.

5.2.3.Здійснювати  іншу,  ніж  надання  медичної  допомоги,  господарську  діяльність,  не заборонену законодавством.

5.3. Центр забезпечує:

5.3.1.Надання медичної допомоги відповідно до договору про медичне обслуговування населення за бюджетні кошти та інших укладених договорів.

5.3.2.Дотримання встановленого порядку звітування.

5.3.3.Надання звітів та оперативної інформації до територіальних інформаційно-аналітичних центрів медичної статистики.

5.3.4.Належне ведення облікової документації та підготовки звітів.

5.3.5.Координацію взаємодії амбулаторій, фельдшерсько-акушерських/фельдшерських пунктів (далі – ФАП/ФП) з надання невідкладної медичної допомоги, проведення заходів диспансеризації та масової профілактики інфекційних захворювань в зоні територіального обслуговування Центру.

5.3.6.Цільове використання закріпленого за ним майна та виділених бюджетних коштів.

5.3.7.Утримання у належному стані рухомого і нерухомого майна.

5.3.8.Створення нешкідливих та безпечних умов праці, виконання вимог законодавства про охорону праці, соціальне страхування, правил безпечної експлуатації устаткування, технічних регламентів, стандартів та санітарних норм, правил протипожежної безпеки.

5.3.9.Здійснення заходів з удосконалення оплати праці працівників та інших заходів заохочення, спрямованих на підвищення мотивації до результативного, відповідального виконання їх посадових обов’язків.

5.3.10.Зворотний зв’язок із закладами охорони здоров’я вторинної медичної допомоги та третинної медичної допомоги щодо обслуговування ними прикріпленого до Центру населення.

5.4. Організацію виконання покладених на Центр завдань та функцій, дотримання вимог законодавства з питань охорони праці, пожежної безпеки забезпечує головний лікар. Обов'язки та права інших працівників Центр визначаються посадовими інструкціями, затвердженими головним лікарем.

 

 

6.УПРАВЛІННЯ ЦЕНТРОМ

ТА КОНТРОЛЬ ДІЯЛЬНОСТІ

6.1.Управління Центром здійснюється відповідно до цього Статуту на основі поєднання прав уповноваженого органу управління та участі в управлінні трудового колективу.

6.2.Очолює Центр головний лікар, який призначається на посаду за рішенням Засновника шляхом укладання контракту за згодою керівників структурних підрозділів з питань охорони здоровя Сумської області.

6.3.Повноваження головного лікаря:

6.3.1.Безпосередньо  підпорядковується  уповноваженому  органу  управління  та  несе персональну відповідальність за виконання покладених на Центр завдань і здійснення ним своїх функцій.

6.3.2.Здійснює загальне керівництво Центром.

6.3.3.Спрямовує і координує заходи, що належать до компетенції Ценру.

6.3.4.Призначає своїх заступників та керівників підрозділів Центру.

6.3.5.Здійснює прийом працівників на роботу та звільнення з роботи у Центрі.

6.3.6.Затверджує плани роботи Центру та його підрозділів.

6.3.7.Затверджує режим роботи Центру та його підрозділів за поданням їх керівників.

6.3.8.Організовує контроль  за  виконанням  планів  та дотриманням  графіків  роботи підрозділів Центру.

6.3.9.У межах компетенції видає накази та інші розпорядчі акти, дає вказівки, обов'язкові для всіх підрозділів та працівників Центру.

6.3.10.Затверджує посадові інструкції працівників Центру.

6.3.11.Забезпечує впровадження і вдосконалення системи управління якістю у Центру.

6.3.12.Забезпечує впровадження і вдосконалення системи мотивації праці у Центрі.

6.3.13.Заохочує працівників та накладає стягнення у встановленому законодавством порядку.

6.3.14.Встановлює  працівникам  розміри  премій,  винагород,  надбавок  і  доплат  на передбачених колективним договором та законодавством умовах.

6.3.15.Укладає договори від імені Центру.

6.3.16.Видає довіреності, відкриває рахунки в органах Держказначейства, в установах банків в установленому порядку.

6.3.17.Представляє  інтереси  Центру  в  органах  місцевого  самоврядування,  центральних органах виконавчої влади, органах судової влади.

6.3.18.Діє без довіреності від імені Центру, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію Центру і вирішує питання діяльності Центру у межах та у визначеному законодавством та статутом порядку.

6.3.19.Від  імені  власника  підписує  колективний  договір  з  одним  або  кількома профспілковими чи іншими уповноваженими на представництво трудовим колективом Центру органами, а у разі відсутності таких органів – представниками працівників, обраними і уповноваженими трудовим колективом Центру.

6.3.20.Розпоряджається коштами та майном відповідно до законодавства та цього Статуту.

6.3.21.Визначає організаційну структуру Центру, граничну чисельність працівників та подає їх на затвердження засновнику.

6.3.22.Розробляє штатний розпис та кошторис Центру та подає його на затвердження до уповноваженого органу управління.

6.3.23.Затверджує положення про структурні підрозділи Центру за поданням керівників цих підрозділів.

6.3.24.Підписує та подає на затвердження засновнику проекти Статуту та змін до нього.

6.3.25.Укладає колективний договір з працівниками від імені уповноваженого органу управління.

6.3.26.Забезпечує дотримання антикорупційного законодавства працівниками Центру.

6.3.27.Вирішує інші питання діяльності Центру у відповідності із законодавством.

6.4.Головного лікаря Центру може бути звільнено достроково на передбачених контрактом підставах відповідно до законодавства.

6.5.Головний лікар Центру та керівники структурних підрозділів є офіційними представниками Центру, діють в межах своїх повноважень та представляють інтереси Центру в органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування, установах та організаціях, а також у взаємовідносинах з організаціями та фізичними особами, у тому числі іноземними, відповідно до наданих їм повноважень.

6.6.Головний лікар Центру та керівники підрозділів у межах своїх повноважень здійснюють оперативне керівництво Центром та його підрозділами.

6.7.Головний лікар Центру та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність обліку та статистичної звітності у встановленому законодавством порядку.

6.8.Загальні положення контролю діяльності:

6.8.1.Клініко-експертна оцінка якості надання медичної допомоги та медичного обслуговування хворих у Центрі здійснюється відповідно до «Положення про клініко-експертну комісію Міністерства охорони здоров'я Автономної Республіки Крим, структурних підрозділів з питань охорони здоров'я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій», затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 05 лютого 2016 року № 69, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України       24 лютого 2016 року за № 286/28416.

6.8.2.Здійснення контролю якості надання медичної допомоги покладається на завідувачів амбулаторій та на заступника головного лікаря Центру за розподілом функціональних обов’язків.

6.8.3.Координуюча, консультативна та дорадча функції з питань організації управління якістю медичної допомоги в Центрі покладаються на медичну раду закладу, яка діє відповідно до Положення про медичну раду закладу охорони здоров'я, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 05 лютого 2016 року № 69, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24 лютого 2016 року за № 287/28417.

 

 

7.ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ЦЕНТРУ

7.1.Структурними підрозділами Центру є:

7.1.1.Адміністративно-управлінський підрозділ.

7.1.2.Допоміжні підрозділи, у тому числі господарчі.

         7.1.3.Лікувально-профілактичні підрозділи – лікарські амбулаторії, амбулаторії загальної практики-сімейної медицини. До складу амбулаторій на правах структурних підрозділів входять фельдшерсько-акушерські пункти, фельдшерські пункти.

7.2.Порядок внутрішньої організації структурних підрозділів Центру затверджуються керівником Центру.

 

8.МАЙНО ТА ФІНАНСУВАННЯ

8.1.Майно Центру становлять необоротні та оборотні активи, основні засоби та грошові кошти, а також інші цінності, вартість яких відображається у самостійному балансі Центру.

8.2.Майно Центру є комунальною власністю і закріплюється за ним на праві оперативного управління. Здійснюючи право оперативного управління, Центр користується та розпоряджається майном відповідно до законодавства.

Усі питання, які стосуються відмови від права на земельну ділянку, що знаходиться на балансі Центру або її відчуження, вирішуються виключно Уповноваженим органом управління.

8.3.Джерелами формування майна Центру є:

8.3.1.Медична субвенція, кошти районного бюджету.

8.3.2.Власні надходження Центру:

– від основної діяльності;

– за оренду майна;

– від реалізації майна.

8.3.3.Інші надходження Центру.

8.3.4.Благодійні внески, гранти, дарунки, всі види добровільної та безоплатної допомоги, внески від спонсорів та меценатів.

8.3.5.Надходження коштів на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіону.

8.3.6.Інші джерела, не заборонені законодавством.

8.4.Центр має право:

передавати з балансу на баланс матеріальні цінності між своїми структурними підрозділами, а також здавати в оренду юридичним та фізичним особам закріплене за ним майно згідно із законодавством та за погодженням з засновником;

за погодженням з уповноваженим органом управління реалізувати застаріле обладнання, прилади, апаратуру та використовувати кошти від реалізації вказаного майна на оновлення матеріально-технічної бази Центру у визначеному законодавством порядку.

8.5.Структура та гранична чисельність працівників Центру затверджуються засновником за поданням головного лікаря.

8.6.Кошторис та штатний розпис Центру затверджуються уповноваженим органом управління за поданням головного лікаря Центру.

8.7.Фінансування Центру:

фінансування діяльності Центру здійснюється у встановленому порядку за рахунок медичної субвенції, районного бюджету, а також інших джерел, не заборонених законодавством України;

перевірка та ревізія порядку використання майна, господарської та фінансової діяльності Центру здійснюється відповідним органом та уповноваженим органом у визначеному законодавством порядку.

8.8.Центр самостійно здійснює оперативний, бухгалтерський облік, веде статистичну, бухгалтерську та медичну звітність і подає її органам, уповноваженим здійснювати контроль за відповідними напрямами діяльності Центру у визначеному законодавством порядку.

Керівництво Центру несе відповідальність перед уповноваженим органом управління та перед іншими органами за достовірність та своєчасність подання фінансової, статистичної та іншої звітності.

 

9.ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ

9.1.Працівники Центру мають право брати участь в управлінні Центром через загальні збори (конференції), ради трудових колективів, професійні спілки, які діють у трудовому колективі, інші органи, уповноважені трудовим колективом на представництво, вносити пропозиції щодо поліпшення роботи Центру, а також з питань соціально-культурного і побутового обслуговування.

Представники первинної профспілкової організації, а у разі їх відсутності – вільно обрані працівниками представники, представляють інтереси працівників в органах управління Центру відповідно до законодавства.

Центр зобов'язаний створювати умови, які б забезпечували участь працівників в його управлінні.

9.2.Трудовий колектив Центру складається з усіх громадян, які своєю працею беруть участь у його діяльності на основі трудового договору (контракту, угоди) або інших форм, що регулюють трудові відносини працівника з Центром.

9.3.До складу органів, через які трудовий колектив реалізує своє право на участь в управлінні Центром, не може обиратися головний лікар Центру. Повноваження цих органів визначаються законодавством.

9.4.Виробничі, трудові та соціальні відносини трудового колективу з адміністрацією Центру регулюються колективним договором.

9.5.Право укладання колективного договору від імені уповноваженого органу управління надається головному лікарю Центру, а від імені трудового колективу – уповноваженому ним органу.

Сторони колективного договору звітують на загальних зборах колективу не менш ніж один раз на рік.

9.6.Питання щодо поліпшення умов праці, життя і здоров'я, гарантії обов'язкового медичного страхування працівників Центру та їх сімей, а також інші питання соціального розвитку вирішуються трудовим колективом відповідно до законодавства, цього Статуту та колективного договору.

9.7.Джерелом коштів на оплату праці працівників Центру є кошти районного бюджету.

Форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні ставки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат встановлюються у колективному договорі з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством, Генеральною та Галузевою угодами.

Мінімальна заробітна плата працівників не може бути нижчою від встановленого законодавством мінімального розміру заробітної плати.

Умови оплати праці та матеріального забезпечення головного лікаря Центру визначаються контрактом, укладеним із уповноваженим органом управління.

9.8.Оплата праці працівників Центру здійснюється у першочерговому порядку. Усі інші платежі здійснюються Центром після виконання зобов'язань щодо оплати праці.

9.9.Працівники Центру провадять свою діяльність відповідно до Статуту, колективного договору та посадових інструкцій згідно з законодавством.

 

10.ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ

10.1.Припинення діяльності Центру здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації – за рішенням засновника, а у випадках, передбачених законом України, – за рішенням суду.

10.2.У разі реорганізації Центру вся сукупність його прав та обов'язків переходить до іншої неприбуткової установи, організації відповідного типу.

10.3.Ліквідація Центру здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється уповноваженим органом управління або за рішенням суду.

10.4.Порядок і строки проведення ліквідації, а також строк для пред'явлення вимог кредиторами, що не може бути меншим, ніж два місяці з дня публікації рішення про ліквідацію, визначаються органом, який прийняв рішення про ліквідацію Центру.

10.5.Ліквідаційна комісія розміщує у друкованих засобах масової інформації, в яких публікуються відомості про державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, повідомлення про припинення юридичної особи та про порядок і строк заявлення кредиторами вимог до неї, а наявних (відомих) кредиторів повідомляє особисто в письмовій формі у визначені законодавством строки.

Одночасно ліквідаційна комісія вживає усіх необхідних заходів зі стягнення дебіторської заборгованості Центру та виявлення кредиторів з письмовим повідомленням кожного з них про ліквідацію Центру.

10.6.З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження з управління Центром. Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно Центру і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс та подає його уповноваженому органу управління або органу, який призначив ліквідаційну комісію. Достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинні бути перевірені в установленому законодавством порядку.

Ліквідаційна комісія виступає в суді від імені Центру, що ліквідується.

10.7.Черговість та порядок задоволення вимог кредиторів визначаються відповідно до законодавства.

10.8.Працівникам Центру, які звільняються у зв'язку з його реорганізацією чи ліквідацією, гарантується дотримання їх прав та інтересів відповідно до законодавства про працю.

10.9.Центр є таким, що припинився, з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи.

10.10.У разі ліквідації неприбуткової організації її активи повинні бути передані одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховані до доходу бюджету, якщо інше не передбачено законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації.

 

11.ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

11.1.Внесення змін та доповнень до Статуту проводиться засновником в порядку та у відповідності з чинним законодавством.

11.2.Питання, не врегульовані цим статутом, регулюються відповідними актами законодавства.

 

 

Заступник голови районної ради                  І.В. Клігунова

 

 

Перейти до вмісту