Новини

Конотопська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області інформує

ImageПодайте документи та отримайте податкову знижку на житло

Відповідно до  ст.166 ПКУ платник податку має право включити до податкової за наслідками звітного податкового року фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати,

зокрема, частину суми процентів, сплачених за користування іпотечним житловим кредитом.

Таке включення відбувається за умови наявності документального підтвердження витрат, що включаються до податкової знижки:

–  кредитного договору та нотаріально завіреного договору іпотеки;

– відповідних платіжних документів, в яких чітко визначено суму сплачених відсотків за користування іпотечним кредитом та ПІБ платника податку як платника цих процентів (рахунок з відбитком каси про перерахування коштів, платіжне доручення банку з відміткою про перерахування коштів);

– паспорта платника податку з позначкою про реєстрацію за місцезнаходженням житлового будинку (квартири, кімнати), щодо якого оформлено іпотечний житловий кредит.

Оригінали таких документів не надсилаються контролюючому органу, але підлягають зберіганню платником податку протягом строку, достатнього для проведення контролюючим органом податкової перевірки стосовно нарахування такої податкової знижки.

Граничний термін подання декларації для реалізації права на податкову знижку за 2017 рік – 31 грудня 2018 року. Право на отримання податкової знижки у 2018 році щодо витрат, понесених у 2017 році, на наступний рік не переноситься.

 

В «Електронному кабінеті» запроваджено сервіс з подання скарги на рішення комісій щодо

відмови у реєстрації податкових накладних

Конотопська ОДПІ повідомляє, що ДФС України запровадила новий сервіс – подання скарги на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі – Скарга) в електронному вигляді.

           Створити та надіслати Скаргу а також заяву про відмову від поданої скарги  (далі – Заява) платник ПДВ має змогу через «Електронний кабінет», вхід до якого здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС України.     

           Скарга направляється за формою J(F)1313201. До Скарги подаються документи про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК за формою J(F)1360102. Кожен документ, що додається до Скарги надсилається окремим додатком у форматі pdf та повинен мати розмір не більше 2 мегабайт.        

           У разі відкликання Скарги до прийняття рішення комісією ДФС з питань розгляду скарг, платник ПДВ має право подати Заяву за формою J(F)1313301. Новий сервіс подання Скарги в електронному вигляді запроваджено відповідно до Порядку розгляду скарг на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 21.02.2018 № 117 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».

 

Контрабандні алкогольні напої та тютюнові вироби на українсько – російському кордоні

 

На митному посту «Конотоп» Сумської митниці ДФС митники  разом з працівниками 

 управління  внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Сумській області  виявили товар  «для продажу в безмитній торгівлі», який українці намагались вивезти до Російської Федерації для продажу на ринку.

Під час проведення митного контролю на станції Конотоп Південно-Західної залізниці одного з вагонів потягу сполученням «Одеса – Москва» двоє громадян України заявили усно та зазначили у митній декларації, що вони переміщують 350 кг текстилю (одяг), 425 блоків електронних сигарет, 167 блоків тютюнових виробів (сигарети) та 8 коробок алкогольних напоїв.    

Згідно  з поясненнями, зазначені товари були придбані ними на території України в м. Одеса на ринку для перепродажу в  м. Москва. В результаті митного огляду було встановлено відсутність наклеєних в установленому порядку марок акцизного збору на пачках сигарет та  пляшках алкогольних напоїв іноземного виробництва.

Наявність наклеєної в установленому порядку марки акцизного податку встановленого зразка на пляшці алкогольного напою та пачці тютюнового виробу є однією з умов для ввезення на митну територію України і продажу таких товарів споживачам, а також підтвердженням сплати податку та легальності ввезення товарів.

Таким чином, громадяни України придбали та перевозили сигарети в кількості 167 блоків та 8 коробок алкогольних напоїв, ввезені на митну територію України поза митним контролем або з приховуванням від митного контролю.

Зазначені дії мають ознаки порушення митних правил, передбаченого статтею 484 Митного кодексу України.

 

У власності декілька об’єктів нерухомості: куди звернутись для проведення звірки даних?

 

Конотопська ОДПІ доводить до відома платників, що відповідно до пп. 266.7.3 п. 266.7 ст. 266 ПКУ платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі – податок), мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:

* об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;

* розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;

* права на користування пільгою із сплати податку; 

* розміру ставки податку;

* нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Таким чином, якщо у фізичної особи у власності декілька об’єктів житлової нерухомості, розміщених в різних населених пунктах, то такій фізичній особі для проведення звірки даних необхідно звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації).

І знову на кордоні безакцизні елітні алкогольні напої

В ніч на 24.04.2018 під час проведення митного контролю вагонів потягу сполученням «Одеса – Москва» на станції Конотоп ПЗЗ громадянин України заявив усно та зазначив у митній декларації, що він переміщує 54 пляшки віскі загальною вартістю 81 тис. гривень. Згідно з поясненнями зазначений товар придбаний у Одесі на одному із ринків для перевезення і перепродажу у Москві.

В результаті митного огляду встановлено відсутність акцизних марок на всіх пляшках алкогольного напою іноземного виробництва Scotch Whisky «CHIVAS REGAL».

Зазначені дії чоловіка мають ознаки порушення митних правил, передбачених статтею 484 Митного кодексу України.

            Працівники митниці нагадують, що наявність наклеєної в установленому порядку марки акцизного податку встановленого зразка на пляшці (упаковці) алкогольного напою є однією з умов для ввезення на митну територію України і продажу таких товарів споживачам, а також підтвердженням сплати податку та легальності ввезення товарів.  Маркуванню підлягають усі алкогольні напої з вмістом спирту етилового понад 8,5 відсотка об'ємних одиниць. 

Перейти до вмісту