Новини

Конотопська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області інформує

Image Документи, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН

Конотопська ОДПІ нагадує, що у разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/ розрахунку коригування (далі – ПН/РК) в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) платник ПДВ має право подати на розгляд комісії Державної фіскальної служби України (далі – ДФС), яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову у такій реєстрації, письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті «в» п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України.

Вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних у розрізі Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних  визначений наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567. (далі – Наказ №567).

Так, зокрема, для критерію, зазначеного у підпункті 2 пункту 6 Критеріїв оцінки такими документами є: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції, наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

З урахуванням змін, внесених наказом Міністерства фінансів України від 21.07.2017 №654 письмові пояснення та копії документів, зазначені у Переліку, платник податку подає до ДФС виключно в електронному вигляді засобами електронного зв’язку, визначеними ДФС.

 

Проведені обшуки  на заводах – виробниках алкогольних напоїв

 «Співробітники податкової міліції продовжують масштабну спецоперацію з протидії тіньовому ринку спирту та алкоголю. У рамках її другого етапу проводиться низка обшуків на території заводів – виробників алкогольних напоїв практично по усій території України» – повідомив Перший заступник Голови ДФС України Сергій Білан.

За його словами, більше 300 співробітників податкової міліції були задіяні  в проведенні обшуків на заводах, розташованих в 15 областях: Вінницькій, Волинській, Дніпропетровській, Житомирській, Запорізькій, Кіровоградській, Львівській, Одеській, Полтавській, Рівненській, Сумській, Тернопільській, Харківській, Черкаській і Чернігівській.

«Обшуки проводяться за результатами аналізу криміногенної ситуації у сфері виробництва і обігу алкогольних напоїв та з метою відпрацювання наявної інформації про невраховане виробництво цієї продукції на легальних заводах. Про це свідчать і численні факти вилучення працівниками податкової міліції з незаконного обігу горілки з етикетками і під марками відомих українських виробників. Таким чином слідчі дії на лікеро-горілчаних заводах є усуненням причин, а не наслідків незаконного обігу алкогольних напоїв», – зауважив Сергій Білан.

При цьому він наголосив, що обшуки проводяться на підставі відповідних постанов суду у рамках розслідування кримінального провадження за ч.2 ст.204 «Незаконне виготовлення, зберігання, збут або транспортування з метою збуту підакцизних товарів» КК України.

 

Митники вилучили червону ікру та м’ясо краба в загальній кількості 120 кілограм

На митному посту "Конотоп" 23.08.2017 працівниками Сумської митниці ДФС  вилучено більш ніж 120 кілограм незадекларованого товару. Громадянин України намагався перемістити з країни-агресора до Києва червону ікру та морепродукти. За попередньою оцінкою експертів тільки м'ясо крабів коштує близько 150 тисяч гривень.

Вилучення відбулося при проведенні митного контролю вагонів пасажирів потягу сполученням «Москва – Київ». Порушник розмістив продукцію під полицями в місці для багажу. Він свідомо не вказав в митній декларації товар, а також не заявив про його наявність під час додаткового усного опитування.

Співробітники Сумської митниці ДФС склали протокол про порушення митних правил за ознаками правопорушення, передбаченого ст. 472 Митного кодексу України «Недекларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення».

 Товари вилучено, справу передано до суду.

 

Внесені зміни до форми Податкової декларації з транспортного податку

Конотопська ОДПІ повідомляє, що 15.08.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 27.06.2017 №595, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 19.07.2017 за №879/30747 (далі – Наказ №595).

Наказом №595 у новій редакції викладена форма Податкової декларації з транспортного податку (далі – Декларація). Зміни, внесені до Декларації, зумовлені набранням чинності Законом України від 21.12.2016 №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні», яким змінена редакція п.п.267.2.1 п.267.2 ст.267 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) у частині визначення об’єкта оподаткування транспортним податком. Зокрема, до критеріїв визначення вартості транспортного засобу включено тип пального.

Нагадаємо, що згідно з п.п.267.6.4 ПКУ таку Декларацію подають платники транспортного податку – виключно юридичні особи. Вони самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцем реєстрації об’єкта оподаткування Декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст.46 ПКУ, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Наказ №595 опублікований у бюлетені «Офіційний вісник України» від 15.08.2017 №64.

 

Порядок переходу до подання спрощеної декларації податку на прибуток підприємств

Порядок переходу платників податку на прибуток підприємств до подання спрощеної податкової декларації з такого податку затверджено постановою КМУ від 9 серпня 2017 р. №592. Крім того, затверджено форму спрощеної податкової декларації з податку на прибуток підприємств у разі застосування нульової ставки зазначеного податку.

Нагадаємо, що з 1 січня 2017 р. до 31 грудня 2021 р. нульова ставка зазначеного податку застосовується платниками, у яких, зокрема, річний дохід не перевищує 3 мільйонів гривень та розмір нарахованої за кожний місяць звітного періоду заробітної плати кожному з працівників, які перебувають з платником податку у трудових відносинах, є не меншим як 2 мінімальні заробітні плати та які відповідають одному із таких критеріїв:

а) утворені після 1 січня 2017 року;

б) діючі, у яких протягом 3 послідовних попередніх років (або протягом усіх попередніх періодів, якщо з моменту їх утворення пройшло менше трьох років) щорічний обсяг доходів задекларовано в сумі, що не перевищує 3 мільйонів гривень, та у яких середньооблікова кількість працівників протягом цього періоду становила 5 – 20 осіб;

в) зареєстровані платниками єдиного податку до 1 січня 2017 року та у яких за останній календарний рік обсяг виручки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) становив до 3 мільйонів гривень та середньооблікова кількість працівників становила 5 – 50 осіб.

 

Перейти до вмісту