Новини

Конотопська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області інформує

Image«Неприбутківцям» необхідно поквапитись!

Конотопська ОДПІ  звертає увагу на те, що неприбуткові  установи та організації мають не так багато часу, щоб  надати контролюючим органам  документи, які підтверджують  статус їх неприбутковості.

Так, неприбуткові установи та організації, що не відповідають вимогам пункту 133.4 статті 133 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), з метою включення до нового Реєстру неприбуткових установ та організацій зобов'язані до 1 січня 2017 року привести свої установчі документи у відповідність із нормами ПКУ та у цей самий термін подати копії таких документів до органу ДФС за місцем реєстрації. Платники податків, які не приведуть свої установчі документи у відповідність із нормами пункту 133.4 статті 133 ПКУ, після 1 січня 2017 року виключатимуться з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Поряд з цим нагадуємо, неприбутковою  установою та організацією вважається установа та організація, що одночасно відповідає таким вимогам:  утворена та зареєстрована в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації; установчі документи якої містять заборону розподілу отриманих (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб; установчі документи якої передбачають передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення).  Положення цього абзацу не поширюється на об’єднання та асоціації об’єднань співвласників багатоквартирних будинків; внесена контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Разом з тим, обов’язковою умовою для неприбуткових організацій є використання своїх доходів (прибутків) виключно для фінансування видатків на утримання такої неприбуткової організації, реалізації мети  та напрямів діяльності, визначених її установчими документами.

 

З Реєстром неприбуткових установ та організацій можна ознайомитись на офіційному веб-порталі ДФС

Конотопська ОДПІ нагадує, що порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Реєстр), включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру визначений постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 №440 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру» (далі – Порядок).

Відповідно до пункту 12 Порядку з метою забезпечення органів державної влади, органів місцевого самоврядування, юридичних та фізичних осіб відомостями, що містяться у Реєстрі, на офіційному веб-сайті Державної фіскальної служби України (далі – ДФС) забезпечується відкритий доступ до таких відомостей.

Інформація з реєстрів ДФС оприлюднюється у відкритій частині електронного сервісу «Електронний кабінет платника (оновлена версія)» у вкладці «Реєстр неприбуткових організацій та установ» (Головна/Електронний кабінет платника (оновлена версія)/Інформація з реєстрів/Реєстр неприбуткових установ та організацій) офіційного веб-порталу ДФС за посиланням: https://cabinet.sfs.gov.ua/cabinet/faces/public/reestr.jspx

 

Повідомлення про прийняття на роботу до фіскального органу

Конотопська ОДПІ попереджає, що до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором власник підприємства, установи, організації або фізична особа-підприємець повинні подати до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування повідомлення про прийняття такого працівника на роботу. При цьому обов’язок по поданню  такого повідомлення поширюється виключно на трудові відносини, а саме той випадок коли з працівником укладається трудовий договір.

Форма повідомлення про прийняття працівника на роботу затверджена постановою КМУ від 17.06.2015  №413. За таких обставин працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору та, відповідно, надання повідомлення фіскальному органу про  прийняття  такого працівника на роботу.

Водночас, для працівників, які виконують на тому ж підприємстві поряд зі своєю основною роботою додаткову роботу за іншою професією (посадою), це підприємство є основним місцем роботи. Отже підприємству не потрібно подавати повідомлення про прийняття на роботу працівника, який тимчасово суміщує посади на одному підприємстві.

 

Місцеві бюджети отримали більше 507 млн. гривень

«Конотопською ОДПІ за 10 місяців поточного року забезпечено збір до місцевих бюджетів в сумі 448,2 млн. гривень що на 60,2 відсотків більше ніж за відповідний період 2015 року» – повідомив Юрій Чеботарьов, в.о. начальника Конотопської ОДПІ.

«У жовтні 2016 року місцеві скарбниці отримали 59,6 млн. гривень, це на 23,8 млн. гривень більше ніж за відповідний період минулого року. Основним джерелом наповнення місцевих бюджетів у січні-жовтні поточного року є податок на доходи фізичних осіб. Його надходження склали 1354,3 млн. гривень. Від землевласників та землекористувачів надійшло 83,2 млн. гривень податку на майно в частині плати за землю. 

Також до місцевих бюджетів надійшло: єдиного податку – 57,2 млн. гривень та  акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 27,4 млн. гривень. Наш прямий обов'язок – вжити всі можливі законні заходи для забезпечення стабільності життя та добробуту громадян», – зазначив Юрій Чеботарьов. 

 

Впорядковано порядок взаємодії між підрозділами під час проведення постмитного аудиту

ДФС затверджено  Методичні рекомендації щодо порядку взаємодії між підрозділами органів державної фіскальної служби при організації, проведенні та реалізації матеріалів документальних перевірок дотримання вимог законодавства України з питань державної митної справи. Про це розповіла директор Департаменту аудиту ДФС Наталія Рубан.

«Методичні рекомендації спрямовані, перш за все, на забезпечення належної взаємодії підрозділів та органів ДФС на усіх етапах організації, проведення та реалізації матеріалів зазначених документальних перевірок», – зазначила Наталія Рубан.

За її словами, впровадження рекомендацій дозволить покращити здійснення пост-митного аудиту в Україні за рахунок підвищення рівня організації та проведення таких перевірок, визначення підрозділів уповноважених органів ДФС, які проводять документальні перевірки та здійснюють їх супроводження і інформаційно-аналітичне забезпечення.

У Методичних рекомендаціях також наведено зразки форм документів, що оформлюються під час документальних перевірок, конкретизовані питання щодо організації доперевірочного аналізу, прийняття рішень про проведення, продовження та зупинення документальних перевірок та інші питання.

«Застосування рекомендацій сприятиме підвищенню якості та кращої доказовості матеріалів перевірок, підвищенню відповідальності посадових осіб органів ДФС за рішення та дії під час організації, проведення та реалізації матеріалів документальних перевірок, а також налагодженню партнерських відносин з платниками податків», – підкреслила Наталія Рубан.

 

 

 

Перейти до вмісту