Новини

Конотопська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області інформує

Шановні мешканці Сумщини!

ImageГоловне управління Державної фіскальної служби повідомляє, що внаслідок вживання фальсифікованих алкогольних напоїв, зокрема горілки, на етикетці якої вказано – "Пшенична" (у тому числі у тетрапаках), а також саморобного коньяку четверо людей померли на Миколаївщині, двоє – на Луганщині, ще 5 – на Донеччині. А кількість загиблих від фальсифікату на Харківщині сягнула 23 осіб.

Проводиться розслідування за фактом незаконного виготовлення товарів з недоброякісної сировини, що призвело до отруєння людей.

Також встановлено, що фальсифікат розповсюджувався і по інших областях України.

Звертаємося до Вас з попередженням, ні в якому разі не купувати алкогольні напої невідомого походження, без акцизних марок, у сумнівних точках продажу, а також попередити своїх близьких та знайомих про тяжкі наслідки вживання фальсифікату та бути пильними.

У разі виявлення фактів продажу, просимо НЕГАЙНО ПОВІДОМЛЯТИ Головне управління Державної фіскальної служби у Сумській області за телефонами – (0542) 68-52-00, (0542)770-529, 095-00-12-946 – цілодобово.

В Конотопській ОДПІ відбулась зустріч з представниками аграрного бізнесу

З метою поліпшення дієвого співробітництва з аграріями керівництвом Конотопської ОДПІ 26 вересня  було проведено засідання «круглого столу»  з окремими платниками податків, під час якого обговорювалися проблемні питання, які виникають у роботі сільськогосподарських  виробників і турбують їх.

Відкриваючи зустріч очільник Конотопської ОДПІ  Юрій Чеботарьов звернув увагу, що податківці прагнуть вести відкритий й конструктивний діалог з платниками та досягати повного порозуміння, тому головною метою зустрічі є своєчасне та кваліфіковане вирішення проблемних питань обговорення спрощення та удосконалення процедур адміністрування податків, що дозволить створити оптимальні умови для платників податків і стимулюватиме розвиток аграрного бізнесу  та збільшить надходження до бюджетів.  Під час зустрічі, податківці проінформували представників аграрного бізнесу про питиму вагу сплачених сільськогосподарськими підприємствами податків та привели статистичні і аналітичні дослідження, які можуть свідчіть про необґрунтоване зменшення обсягів виробництва та нарахованих податків по даній галузі в 2016 році в порівнянні з попередніми роками.

Керівники структурних підрозділів Конотопської ОДПІ нагадали учасникам заходу про особливості нарахування та сплати ПДВ, податку на прибуток, порядок нарахування та сплати податку на доходи фізичних осіб від операцій з оренди земельних часток (паїв) та єдиного внеску. Обговорено найбільш проблемні питання щодо недопущення випадків участі сільгоспвиробників у схемах мінімізації оподаткування ПДВ, використання незареєстрованих земельних ділянок та використання праці незареєстрованих найманих осіб. Також було обговорено питання щодо необхідності збільшення рівня виплати  заробітної плати  у зв’язку зі зменшенням ставки  єдиного внеску. Зі свого боку  податківці пообіцяли надавати усіляку підтримку сумлінним платникам податків.

Підсумовуючи зустріч, Чеботарьов Ю.Ю. акцентував увагу керівників аграрних підприємств на те, що фіскальна служба виступає за партнерські відносини з платниками податків, за рівні умови ведення бізнесу для всіх суб’єктів господарської діяльності у зв’язку з чим необхідно з порозумінням віднестись до зміни пільгового режиму по ПДВ. Таким чином, для подальшого ефективного розвитку України, держава розраховує на рівноцінну віддачу з боку аграріїв, в наповненні бюджету країни на рівних для всіх галузей умовах.

 

До уваги платників податків неприбуткових установ та організацій!

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №440 від 13.07.2016 неприбутковим установам та організаціям необхідно привести свої статутні документи з врахуванням вимог п.133.4 ст.133 ПКУ №2755-VI від 02.12.2010 та надати завірені їх копії до Конотопської ОДПІ разом з Реєстраційною заявою платника податку (форма №1-РН). При не виконанні даних умов такі неприбуткові установи та організації виключаються з Реєстру неприбуткових установ  після 1 січня 2017 року. Телефон для довідок: 69896.

 

Платники спрямували на підтримку армії понад 21 млн. гривень

 

У серпні поточного року платниками податків зареєстрованими в Конотопській ОДПІ  сплачено до Державного бюджету 2,9 млн. грн військового збору. Загалом Конотопською ОДПІ з початку 2016 року, завдяки платникам податків до бюджету мобілізовано 21,6 млн. грн цього збору, що перевищило встановлені ГУ ДФС у Сумській області завдання на 2,4 млн. грн.,( збір за 8 місяців 2015 року складав 19,2 млн. гривень.)

Звертаємо увагу, що підтримка армії є обов’язком кожного громадянина України, а  платниками збору є  фізичні особи – резиденти, які отримують доходи як з джерела їх походження в Україні, так і іноземні доходи; фізичні особи – нерезиденти, які отримують доходи з джерела їх походження в Україні та податкові агенти. Ставка збору становить 1,5 відсотків від об’єкта оподаткування.

Особи, які отримують не офіційні доходи не можуть вважатися патріотами України, оскільки у важкий для неї час фактично обкрадають джерело підтримання армії.

 

Сумські митники зустрілися з суб’єктами ЗЕД

У Сумській митниці ДФС проведено зустріч з представниками бізнесу, під час якої обговорили проблемні питання, що виникають у роботі суб’єктів господарювання.  У засіданні «круглого столу» взяли участь начальник митниці Олександр Гуцал та  в.о. начальника ГУ ДФС у Сумській області Олексій Мазуренко, фахівці митної справи та керівники найбільш потужних суб’єктів господарювання нашої області.

Державна фіскальна служба України робить усе можливе щодо спрощення здійснення митних формальностей для суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності, – говорить Олександр Гуцал, начальник Сумської митниці ДФС. – Ми спостерігаємо системні нововведення, зокрема остання з них це: «Єдине вікно», програма яка була розроблена для упередження корупції у будь-яких її проявах.

Не менш гостро постало нагальне питання – достовірність декларування та надання повного пакету документів на товари, що декларуються. Особливо це стосується прискорення митного оформлення вантажів. Важливим є надання митниці технічної документації, креслень на товари з метою їх однозначної класифікації. Необхідним є подання до митниці найбільш точної інформації щодо визначення митної вартості, а саме документів, передбачених частиною 2 статті 53 Митного кодексу України "Документи, що подаються декларантом для підтвердження заявленої митної вартості", а також, за наявності  –  додаткових відомостей, які б підтверджували числове значення заявленої митної вартості товару.

 

ДФС у Сумській області ліквідувала «конвертаційний центр» з обігом 60 мільйонів гривень

Співробітниками податкової міліції Сумської області в ході розслідування кримінального провадження припинено діяльність конвертаційного центру. Таку діяльність було організовано групою осіб, які з метою прикриття незаконної діяльності зареєстрували та придбали корпоративні права низки суб’єктів господарської діяльності.

Схема конвертації полягала в тому, що безготівкові грошові кошти підприємств реального сектору економіки надходили на рахунки транзитно – конвертаційних підприємств у вигляді оплати за товарно-матеріальні цінності, після чого вказані кошті конвертувались у готівку за винятком 7-8%. Загальний обсяг проконвертованих коштів, через розрахункові рахунки, відкриті в філіях одного з комерційних банків, склав понад 60 млн. гривень, у тому числі сума сформованого ризикового податкового кредиту – 10 млн. гривень.

Під час проведених заходів здійснено 5 обшуків за наслідками яких вилучено 12 печаток, чекові книжки, банківські картки, електронні носії інформації, бухгалтерську документацію та чорнові записи. Слідчі дії тривають.

 

 Завдяки впровадженню нових сервісів вдалося покращити показники роботи ДФС

З червня 2015 року розпочато системні реформи ДФС, які було узгоджено з МВФ та схвалено Урядом, та які фактично є дорожньою картою у стратегії реформування ДФС на 2 роки. Про це повідомив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров під час засідання Уряду. Він підкреслив, що серед найбільш важливих нововведень – електронізація сервісів, спрощення та покращення  умов ведення бізнесу.

Зокрема, з лютого 2016 року запрацював в оновленому вигляді Електронний кабінет платника податків. Наразі кількість користувачів досягла 3,3 млн. осіб. Крім того, в квітні цього року запроваджена Система електронного адміністрування реалізації пального (СЕАРП). «Основним результатом роботи Системи електронного адміністрування реалізації пального є збільшення надходжень акцизного податку. Зокрема, за квітень-серпень 2016 року надійшло  18 млрд. грн., що на 7,5 млрд грн. більше, ніж за аналогічний період минулого року», – підкреслив очільник ДФС.

Серед інших важливих нововведень – запуск мобільних груп, Єдиного вікна на митниці, спрощення митних процедур.

«За принципом «Єдиного вікна» з 1 серпня 2016 року оформлено понад  3500 митних декларацій», – повідомив Роман Насіров.

 

 

Перейти до вмісту