Новини

Конотопська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області інформує

ImageЗ початку деклараційної кампанії 2016 року громадянами Сумщини вже задекларовано 249 млн. гривень доходів

Про це повідомляє Наталія Мірошнікова, начальник управління доходів і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Сумській області.

Протягом І кварталу 2016 року по області подано громадянами 4873 декларацій про майновий стан і доходи, отримані  у 2015 році.

За основним напрямками,  жителі області декларували доходи, отримані від продажу: сільськогосподарської продукції, іноземних доходів, інвестиційного прибутку, здачі в найм нерухомого майна (крім земельної ділянки), отримання спадщини; продажу рухомого майна та нерухомого майна; інших доходів.

З початку року громадяни задекларували 249 млн. грн доходів, за даними проведених розрахунків до сплати нараховано 10,6 млн. грн податку на доходи фізичних осіб та 2,7 млн. грн військового збору.

Доходи в сумі  понад мільйон гривень вже задекларувало 11 громадян області. Загальна  сума задекларованих  ними доходів досягла 23,4 млн. гривень.

 

На Сумщині митники виявили прихований трикотаж на 24 тис. грн.

            На пункті контролю станції «Конотоп» 18 квітня 2016 року працівниками  митного посту «Залізничний» Сумської митниці ДФС було вилучено незадекларовані товари на суму 24 тис. гривень. Громадянин України намагався вивезти до Росії в потязі  №24 сполученням «Одеса – Москва» незадекларовані товари сховавши його у міжстелевому просторі, доступ до якого здійснюється через технологічний люк. Митники ДФС виявили трикотажні жіночі вироби: плаття, костюми жіночі та підліткові, кардегани, блузи, спортивні жіночі костюми тощо.

За даним фактом складено протокол про порушення митних правил, передбаченого частиною 1 статті 483 Митного кодексу України «Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю». На порушника очікує покарання у вигляді штрафу, розмір якого складає 100 відсотків вартості  товарів та конфіскації незадекларованого майна.

 

У м. Києві викрито публічне акціонерне товариство, яке намагалось

 „відмити” 34,8 млн. гривень

Управлінням боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, ГУ ДФС у м. Києві спільно з ГУ СБУ у м. Києві та Київській області встановлено, що одне з публічних акціонерних товариств м. Києва, яке працює на енергоринку, в рамках виконання договорів з низкою підрядних організацій здійснювало придбання товарів і робіт за завищеною вартістю та у завищених обсягах.

У подальшому частина коштів ПАТ, що передбачені структурою тарифів на виробництво та постачання електричної і теплової енергії, була перерахована службовими особами зазначених підрядних організацій на рахунки суб’єктів господарювання з ймовірними ознаками фіктивності. Загальна сума коштів, виведена у тіньовий сектор економіки, склала 34,8 млн. гривень.

За даними фактами до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості про вчинення кримінального  правопорушення за ознаками злочину, передбаченого ч.2 ст.191 Кримінального кодексу України «Привласнення, розтрата або заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем». Триває досудове розслідування.

Актуально для усіх платників податків: щодо електронних сервісів ДФС!

Конотопська ОДПІ повідомляє, що Державною фіскальною службою України здійснена модернізація  електронних сервісів на офіційному веб-порталі ДФС.

Відтепер інформацією з реєстрів ДФС, які є загальнодоступними, можна скористатись у режимі реального часу.

Електронні сервіси «Дані про взяття на облік платників», «Дані реєстру платників ПДВ», «Реєстр платників єдиного податку», «Реєстр страхувальників», «Інформація про РРО» та «Інформація про книги ОРО», «Дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального», «Реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами» розміщенні у режимі «Інформація з реєстрів» відкритої частини електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (оновлена версія), а також у вкладці «Інформація з реєстрів» у меню електронних сервісів на головній сторінці веб-порталу ДФС. 

Касовий чек із обов’язковими реквізитами – вже з 13 березня

Для суб’єктів господарювання роздрібної торгівлі, що здійснюють реалізацію підакцизних товарів та зареєстровані платниками акцизного податку (суб’єктів господарювання, що зареєстровані платниками іншого податку, крім ПДВ), касовий чек, надрукований реєстратором розрахункових операцій, повинен містити окремим рядком розмір ставки такого податку, загальну суму податку за всіма зазначеними в чеку товарами (послугами), на початку рядка друкується назва податку. У реквізиті „Акцизний податок” його назва наводиться згідно з Податковим кодексом України. За потреби дозволяється використовувати скорочення. При цьому, рядки 9 та 10 такого касового чека повторюються відповідно до кількості податкових груп за різними ставками ПДВ та акцизного податку. Дозволяється не друкувати рядки за податковими групами, якщо сума ПДВ або акцизного податку дорівнює нулю.

Вимоги до форми і змісту фіскальних касових чеків у частині відображення інших податків, крім податку на додану вартість, не поширюються на розрахункові документи, що друкуються реєстраторами розрахункових операцій (далі – РРО), версії внутрішнього програмного забезпечення яких включені до Державного реєстру електронних контрольно-касових апаратів та комп’ютерних систем до 13 березня 2016 року.

  Зважаючи на це, Конотопська ОДПІ звертається з проханням:

до центрів сервісного обслуговування  про організацію у найкоротший термін роботи з внесення змін до реєстраторів розрахункових операцій, наявних у користувачів, для друку всіх реквізитів касових чеків передбачених Положенням № 13, затвердженим наказом Міністерства фінансів від 21.01.2016 № 13 «Про затвердження Положення про форму та зміст розрахункових документів, Порядку подання звітності, пов’язаної із використанням книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок), форми № ЗВР-1 Звіту про використання книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок)», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11.02.2016 за № 220/28350;

 – до користувачів реєстраторів розрахункових операцій про якнайшвидше налагодження співпраці з центрами сервісного обслуговування та виробниками чи імпортерами касової техніки для доопрацювання наявних реєстраторів розрахункових операцій, відтак забезпечення дотримання вимог чинного законодавства до форми та змісту розрахункових документів;

до суб’єктів господарювання, що застосовують при проведенні розрахункових операцій книги обліку розрахункових операцій та розрахункові книжки, щодо подання звітності про використання книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок) за квітень 2016 року і надалі за оновленою формою №ЗВР-1, починаючи з травня 2016 року.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перейти до вмісту