Новини

Конотопське міськрайонне управління юстиції інформує

ImageДо уваги суб’єктів господарювання!

Реєстраційна служба Конотопського міськрайонного управління юстиції інформує, що 26 травня 2015 року набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо відомостей про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи» (далі – Закон).

Відповідно до зазначеного Закону строк подання відомостей про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичними особами, які були зареєстровані до 25 листопада 2014 року, продовжено на чотири місяці, тобто до 25 вересня 2015 року.

Крім цього, Закон розширив коло юридичних осіб, які звільняються від обов’язку подання відомостей про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів).

Так, інформація про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) не подається:

–           політичними партіями;

–         творчими спілками та їх територіальними осередками;

–         адвокатськими об’єднаннями;

–         торгово-промисловими палатами;

–         релігійними організаціями;

–         державними та комунальними підприємствами;

–         державними органами;

–         органами місцевого самоврядування та їх асоціаціями;

–       юридичними особами, учасниками яких є виключно фізичні особи, якщо кінцеві бенефіціарні власники (контролери) таких юридичних осіб збігаються з їх учасниками (членами).

 

До уваги засновників та керівників громадських об’єднань!

Реєстраційна служба Конотопського міськрайонного управління юстиції інформує, що 26 травня 2015 року набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо відомостей про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи» (далі – Закон).

Даним Законом внесено зміни до статті 23 Закону України «Про громадські об’єднання», положення якої визначають, що громадські об’єднання зобов’язані:

1) зберігати правоустановчі документи, документи, в яких міститься інформація про діяльність, яка здійснена відповідно до мети (цілей) та завдань; зберігати і регулярно оновлювати інформацію, достатню для ідентифікації згідно з вимогами закону кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) громадського об’єднання, а також надавати її державному реєстратору у випадках та в обсязі, передбачених законом. Ця інформація не може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом;

2) готувати річні фінансові звіти із зазначенням детального аналізу доходів і витрат;

3) здійснювати заходи контролю, щоб забезпечити зарахування і витрачання повністю всіх коштів у спосіб, що узгоджується з цілями та завданнями заявленої діяльності громадського об’єднання;

4) забезпечити ведення обліку та зберігання не менше п’яти років усіх необхідних облікових документів стосовно внутрішніх та міжнародних операцій, а також інформації, зазначеної у пунктах 1 і 2 цієї частини, і надавати її компетентним державним органам на відповідний запит, а також в інших випадках, передбачених законодавством.

 

До уваги громадян та суб’єктів господарювання!

Реєстраційна служба Конотопського міськрайонного управління юстиції інформує, що на підставі Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)», Міністерством юстиції України запроваджено онлайн сервіс отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (далі — ЄДР) через офіційний веб-сайт Міністерства юстиції України (https://usr.minjust.gov.ua).

Наряду з отриманням інформації з ЄДР у паперовій формі, відтепер, скориставшись платіжною карткою міжнародних систем Visa/MasterCard, запитувач може сплатити за послугу та отримати інформацію з ЄДР в електронному вигляді не виходячи з дому.

Для отримання інформації в електронному вигляді не потрібно жодних електронних цифрових підписів чи інших ідентифікаторів. Достатньо лише сплатити послугу власною банківською карткою.

Виписки, витяги та довідки з ЄДР на запит, поданий через офіційний веб-сайт Міністерства юстиції України, формуються за допомогою програмних засобів ведення ЄДР та надаються в електронній формі через офіційний веб-сайт Міністерства юстиції України в режимі реального часу.

 

Плата за отримання інформації з ЄДР в електронному вигляді є значно меншою, ніж за отримання інформації у паперовій формі.

 

Так, за надання витягу, довідки та виписки з ЄДР в електронній формі станом на 01.01.2015 справляється плата у розмірі:

     за надання витягу та довідки в електронній формі — 45,68 грн.;

     за надання виписки в електронній формі — 18,27 грн..

 

Плата за отримання відомостей з ЄДР спрямовується до Державного бюджету України.

 

Запроваджені нововведення надають змогу отримати необхідну довідку, витяг або виписку з ЄДР за лічені хвилини не виходячи з дому або офісу без необхідності відвідувати державні органі.

 

Увага! Реформи, що здійснюються Мін’юстом! 

Працюючи над покращенням бізнес-клімату в Україні, Мін’юст підготував 2 проекти законів для спрощення процедур реєстрації бізнесу та майна:

 

     «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедур надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

     «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедур надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців».

Запропоновані в цих документах новели забезпечать децентралізацію повноважень та запровадять вільний вибір суб’єкта реєстрації. Право проводити такі дії буде надано:

     органам місцевого самоврядування та держадміністраціям;

     нотаріусам (незалежно від посвідчення нотаріальної дії);

     акредитованим Мін’юстом банківським установам;

     держвиконавцям (накладення та припинення обтяжень речових прав на нерухоме майно).

 

Законопроекти покращать якість надання адміністративних послуг шляхом:

     створення конкурентного середовища між суб’єктами, які наділені повноваженнями з проведення державної реєстрації;

     запровадження принципу екстериторіальності в межах області для державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та в межах України для державної реєстрації бізнесу та громадських формувань;

     запровадження можливості подання електронних документів для державної реєстрації;

     заповнення заяви безпосередньо державним реєстратором.

 

 

 

Буде забезпечено удосконалення сервісів, які надаються громадянам:

 

     уводяться механізми, які скоротять кількість відмов у держреєстрації майна та обтяжень;

     уніфікуються процедури реєстрації юросіб, громадських формувань та фізосіб-підприємців;

     скорочено перелік документів для реєстрації бізнесу;

     буде розкрито інформацію про права на нерухоме майно як за об’єктом, так за суб’єктом;

     створюються нові можливості надання інформації про нерухоме майно для органів держвлади та інших юросіб залежно від потреб (офіційна статистична інформація, вибірка за певними об’єктами нерухомого майна тощо);

     скасовується щорічне підтвердження та щорічна подача фінзвітності;

     забезпечено перехід на електронну форму документів;

     створення єдиного реєстру на базі Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, Єдиного ліцензійного реєстру, Реєстру документів дозвільного характеру, Єдиного реєстру громадських формувань, Реєстру громадських об’єднань та Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство.

 

Буде створено надійну систему державного контролю у сфері державної реєстрації:

 

     нормативно-методичне регулювання порядку державної реєстрації Мін’юстом;

     дворівневе адміністративне оскарження рішень державних реєстраторів;

     дієві механізми реагування у разі виявлення порушень.

 

 

Плата за державну реєстрацію

 

У сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно:

     плата за проведення державної реєстрації залежить від об’єкта, його розміру, а також від того, заявником є фізична чи юридична особа;

     плата на надання інформації про зареєстровані речові права визначається Кабінетом Міністрів України.

 

У сфері державної реєстрації юридичних осіб, громадських формувань та фізичних осіб – підприємців:

     у разі подання документів у електронній формі адміністративний збір та плата за надання відомостей зменшуються на 25 відсотків.

 

Повний витяг з реєстру нерухомості коштує 21 грн.

 

Скорочена інформація про компанію, а також послуга з реєстрації бізнесу надаються безкоштовно. Так само безкоштовно громадяни можуть отримати додаткові копії уже сформованих документів.

 

Законопроекти забезпечать належне фінансове забезпечення діяльності у сфері державної реєстрації завдяки процедурі розподілу адміністративного збору:

–         адміністративний збір за державну реєстрацію державними реєстраторами виконавчих комітетів міських рад міст обласного значення, зараховується в повному обсязі до місцевих бюджетів за місцем надання послуг, а у разі проведення державної реєстрації державними реєстраторами держадміністрацій, зараховується в повному обсязі до Державного бюджету України за місцем надання послуг;

–         у разі проведення державної реєстрації банком або приватним нотаріусом на фінансове забезпечення цієї діяльності спрямується 60% адміністративного збору, який залишатиметься у відповідного суб’єкта;

–         фінансове забезпечення інших реєстраторів здійснюється за рахунок коштів Державного та місцевих бюджетів відповідно до законодавства.

Перейти до вмісту