Новини

Конотопська ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області інформує

ImageМайже 252 млн. грн. сплачено платниками ЄСВ до Конотопської ОДПІ

«Починаючи з 1 жовтня 2013 року Конотопська ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області виконує процедуру адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.  За період адміністрування, що складає майже 8 місяців, платники Конотопського та Буринського районів сплатили 251 млн. 900 тис. грн., а з початку 2014 року до бюджету вже надійшло понад 150 млн. грн.» – повідомив перший заступник начальника Конотопської ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області Роман Куріцький.

За його словами, Міністерство доходів і зборів України робить все можливе для того, щоб платники не відчули жодного дискомфорту у зв’язку зі змінами адміністратора ЄСВ.

«Поточним завданням Міндоходів є системна робота по адмініструванню ЄСВ, від розміру надходжень якого залежить фінансування соціальної сфери. Резервами збільшення таких надходжень, безумовно, без зростання навантаження на громадян і бізнес, являється виявлення прихованих трудових відносин та виплати заробітної плати «в конвертах»» – зауважив Роман Куріцький.

У разі виникнення питань щодо подання звітності, нарахування та сплати єдиного соціального внеску платники можуть звернутися до Центру обслуговування платників Конотопської ОДПІ за адресою: м. Конотоп, пр. Миру, 2, тел. (05447) 6-71-88.

 

Електронні сервіси від Міндоходів, які допомагають у роботі

Конотопська ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області нагадує, що на офіційному веб-порталі Міністерства доходів і зборів України http://minrd.gov.ua розміщено низку електронних сервісів, які значно полегшують роботу платникам. До таких сервісів належать:

 «Електронний кабінет платника податків» – це персональне автоматизоване робоче місце платника, за допомогою якого можна підготувати, заповнити та подати звітність в електронному вигляді; переглянути дані про стан розрахунків з бюджетом;

«Інформаційно – довідковий ресурс» – сервіс, в якому у формі питань-відповідей представлена офіційна позиція Міністерства по всіх напрямах чинного податкового та митного законодавства, законодавства з питань єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;

«Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» – сервіс, що допоможе оцінити податкові ризики діяльності з вашим партнером по бізнесу, який можливо не є платником податку на додану вартість, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою, є інструментом для мінімізації податків;

«Реєстр платників ПДВ» – щоденно оприлюднює дані про реєстрацію платників ПДВ, а інформацію про анульовані реєстрації можна отримати скориставшись меню «Анульовані свідоцтва платників ПДВ»;

«Пульс» – упередження неякісного обслуговування платників, вирішення суперечливих питань, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю чи митного оформлення;

«Декларування on-line» – надає змогу заповнити декларацію про майновий стан і доходи підприємцям та громадянам в електронному вигляді;

«Реєстр страхувальників» – інформація про взяття на облік платника ЄСВ , його реєстраційний номер та клас професійного ризику.

Також на веб-порталі відомства розміщено сервіси «Митна статистика», «Акредитований центр сертифікації ключів», «Електронна звітність», «Електронна митниця», «Адреси масової реєстрації» та інша довідкова інформація.

 

Про особливості адміністрування ПДВ розповіли міндоходівці

під час семінару в Конотопській ОДПІ

Нещодавно в приміщенні Конотопської ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області пройшов безкоштовний семінар для платників податку на додану вартість.

Відкрила семінар начальник інспекції Олена Дерев’янко, яка повідомила присутнім, що в зв’язку з набранням чинності законами України від 27.03.2014 №1166-VII "Про запобігання фінансовій катастрофі та створення передумов для економічного зростання в Україні" і від 10.04.2014 №1200-VII "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо усунення окремих неузгодженостей норм законодавства" внесено деякі зміни в процес адміністрування податку на додану вартість (далі ПДВ).

Фахівці Конотопської податкової інспекції розповіли присутнім на семінарі, що з 1 квітня запроваджено оподаткування ПДВ операцій з постачання лікарських засобів та виробів медичного призначення (імпорт і постачання виробником) за ставкою 7 відсотків. До цього часу такі операції були звільнені від оподаткування цим податком.

Медикаменти та лікарські засоби, придбані до 01.04.2014 реалізуються, починаючи з цієї дати, із нарахуванням податку на додану вартість за ставкою 7 відсотків, незалежно від того, що їх придбання здійснювалося в умовах дії пільгового режиму оподаткування.

Щодо включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту по операціях з придбання лікарських засобів та медичних виробів, то необхідно враховувати суми податку, які використовуються в оподатковуваних операціях (за ставкою 0, 7, або 20 відсотків), звільнених від оподаткування та не є об’єктом оподаткування.

Міндоходівці детально роз’яснили процес адміністрування ПДВ та ведення податкового обліку операцій з постачання лікарських засобів та медичних виробів, який надано в листі Міндоходів України від 06.05.2014 р. № 10295/7/99-99-19-04-02-17 "Про податок на додану вартість " та з яким можна ознайомитися за адресою http://minrd.gov.ua/podatki-ta-zbori/zagalnoderjavni-podatki/podatok-na-dodanu-vartist/listi-dps/ .

Завершився семінар у форматі «запитання – відповідь». Усі присутні залишилися задоволеними, адже отримали кваліфіковані та компетентні роз’яснення на всі цікавлячи їх запитання.

 

Граничну вартість товарів, які не оподатковуються ПДВ

при ввезенні та вивезенні з України, збільшено до 150 євро

З 1 квітня 2014 року збільшено граничну вартість товарів, які можна ввозити чи вивозити з України без сплати ПДВ. До цього часу вартість товарів, яка не оподатковувалась, становила 100 євро. Після прийняття Верховною радою України Закону України №1166-18 «Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні» незалежно від митного режиму розміщення товарів гранична вартість товарів 150 євро.

В той же час неоподатковану фактурну вартість товарів, які ввозяться в Україну у несупроводжуваному багажі та у міжнародних поштових і експрес-відправленнях, зменшено з 300 до 150 євро. Причому для міжнародних експрес-відправлень зазначена неоподаткована вартість багажу встановлена для одного одержувача від одного відправника в одному відправленому багажі, а не для одного одержувача протягом однієї доби, як було раніше (пп.196.1.17 ПКУ).

 

 

 

 

 

Єдинщики в квітні поточного року сплатили на 100 тисяч гривень більше ніж в минулому

Про це повідомила Олена Деревянко, начальник Конотопської ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області журналістам місцевих ЗМІ.

Вона зазначила, що  суб’єкти господарювання, які обрали спрощену систему оподаткування перерахували в квітні 2014 року до бюджету 1361,4 тисяч гривень єдиного податку, а саме 1154,6 тисяч гривень – фізичні особи підприємці і 206,8 тисяч гривень – юридичні особи підприємці. Порівняно з надходженнями минулого року ріст складає 8 % або 100,9 тисяч гривень.

Начальник інспекції підкреслила, що позитивних результатів у адмініструванні єдиного податку вдалося досягти за рахунок сумлінності платників податків, співпраці з ними та  створення сприятливих умов для ведення бізнесу.

 

Сплата податку на нерухоме майно юридичними особами

Платники податку – юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта оподаткування декларацію встановленої форми з розбивкою річної суми податку рівними частками поквартально. Для новостворених об’ктів житлової нерухомості така декларація подається протягом місяця з дня виникнення права власності на даний об’єкт.

Нагадуємо, що платники податку – юридичні особи зобов’язані були подати декларації за звітний 2014 рік до 20 лютого 2014 року, в яких розрахувати податкове зобов’язання за 2014 рік з поквартальною розбивкою.

Враховуючи те, що з 1 квітня 2014 року Законом України від 27.03.2014 року №1166-VII «Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні» внесено зміни до ст. 265 Податкового кодексу України, зокрема, слова «житлова площа» замінені словами «загальна площа», юридичним особам необхідно здійснити перерахунок податку, подавши уточнюючі декларації. Зробити це необхідно до закінчення граничного терміну сплати авансових внесків з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за II квартал 2014 року, тобто до 30 липня 2014 року.

Таким чином, до затвердження нових форм звітності з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, платникам податків – юридичним особам у колонці 3 «Житлова площа об’єкта нерухомості» декларації та у колонках 7 «Житлова площа відповідно до документів, що підтверджують право власності (усього)», 9 «Розмір частки/поділу житлової площі, яка знаходиться у спільній частковій, спільній сумісній власності³» додатка до такої декларації, пропонується вказувати загальну площу об’єкта житлової нерухомості, у т.ч. його частки.

Детальніше про це йдеться в Узагальнюючій податковій консультації щодо оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, затвердженій наказом Міндоходів України 25.04.2014 №263.

 

Операція «Акциз – 2014»: майже 2 мільярди гривень надійшло до держбюджету у квітні

Операція «Акциз» проводиться кожного року з метою підвищення рівня сплати акцизного податку, посилення контролю за виробництвом та обігом підакцизних товарів, активізації заходів із протидії їх незаконному обігу.

В квітні поточного року надходження з акцизного податку до загального фонду державного бюджету склали майже 2 млрд. грн. Уперше з початку 2014 року виконані індикативні показники Міністерства фінансів України.

Протягом активної фази операції “акциз-2014” співробітниками слідчо-оперативних підрозділів з незаконного обігу вилучено більш як 800 тисяч пляшок алкогольних напоїв, більш як 50 тисяч літрів спирту, а також понад 900 тисяч пачок тютюнових виробів.

Крім того, вилучено майже 2 млн. підроблених акцизних марок та 50 млн. рекламних стікерів із зображенням «Козачка – АСА».

Припинено діяльність 25 незаконних виробництв підакцизних товарів, з яких 21 – з виготовлення алкогольних напоїв, та 1 потужного незаконного виробництва спирту. Викрито 1 факт необлікованого виробництва горілки на легальному СГД-виробнику алкогольної продукції.

За цей період розпочато 36 кримінальних проваджень, пов’язаних з незаконним обігом підакцизних товарів (ст. 204 КК України).

За словами фахівців Міндоходів, проведені оперативниками заходи дозволяють заповнити полиці торговельних мереж легально виготовленими алкогольними напоями та тютюновою продукцією, що вже суттєво збільшило надходження коштів від сплати акцизного податку до бюджету держави.

 

Загальна сума задекларованого доходу в 2014 році понад 66 млн. гривень

За словами першого заступника Конотопської ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області Романа Куріцького, за період деклараційної кампанії громадянами Конотопського та Буринського районів було  подано 1256 декларації про майновий стан і доходи, а сума задекларованих доходів  склала 66 мільйонів 359 тисяч гривень, що на 37 мільйонів 221,5 тисячу гривень більше ніж в минулому 2013 році або більше ніж у два рази.

За наслідками поданих декларацій  нараховано до сплати 1 мільйон 986 тисяч гривень податку на доходи фізичних осіб, що в порівнянні з минулим роком на 549 тисяч гривень більше. Найбільша сума задекларованого доходу: від отримання спадщини – понад 19 мільйонів гривень та від продажу нерухомого майна – майже 11 мільйонів гривень.

Конопська ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області дякує громадянам, які своєчасно виконали конституційний обов’язок та нагадує, що громадяни, які бажають реалізувати своє право на податкову знижку можуть надати декларацію упродовж всього 2014 року.

 

За зарплату «в конвертах» до відповідальності притягуються, навіть, приватні підприємці

Протягом січня – квітня 2014 року міндоходівці Сумщини активно проводили індивідуальну роботу з роботодавцями, які виплачують найманим працівникам заробітну плату нижче мінімально встановленого рівня. Так, в результаті спільних дій органів Міндоходів та органів місцевої влади 159 підприємств та 215 фізичних осіб – підприємців підвищили рівень заробітної плати. Як наслідок до бюджету додатково надійшло 145,6 тис. грн.

З початку року 64 підприємства – боржники погасили заборгованість по заробітній платі на загальну суму 7,1 млн. грн. Також, в результаті проведення контрольно – перевірочних робіт було виявлено  6 фактів виплати заробітної плати у «конвертах».  Перевірено 17 юридичних та 6 фізичних осіб з питань виплати заробітної плати, за результатами яких донараховано майже 1 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб (пені та штрафу). До адміністративної відповідальності притягнено 8 посадових осіб та 2 приватних підприємці.    

За словами очільника сумських міндоходівців Олександра Семченка,  повна інформація по окремих підприємствах – боржниках з виплати заробітної плати направлена до прокуратури, податкової міліції та суду.

 

Цінуй свій час – звітуй он-лайн!

Фахівці Конотопської ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області запрошують оцінити переваги подання звітності у режимі online.

Для цього платнику податків необхідно завітати до Акредитованого центру сертифікації ключів, що знаходиться в другому залі Центру обслуговування платників Конотопської ОДПІ (пр. Миру, 2, тел. 6-61-97) та безкоштовно отримати електронний цифровий підпис.

За допомогою фахівців центру Ви зможете завантажити з сайту Акредитованого центру сертифікації ключів необхідну програму та встановити її на персональному комп’ютері. Настроїти необхідні налаштування допоможе інструкція користувача.

Форми та зразки заповнення заяв можна знайти на сайті www.cskidd.gov.ua.

 

Перейти до вмісту