Новини

Нацдержслужба України інформує

ImageВизначено стратегічні орієнтири розвитку системи професійного навчання персоналу органів державної влади та органів місцевого самоврядування

24 вересня 2012 року в м. Одеса у рамках IV Щорічних Рішельєвських академічних слухань проведено Всеукраїнську нараду-семінар щодо стратегічних орієнтирів розвитку системи професійного навчання персоналу органів державної влади та органів місцевого самоврядування в умовах реалізації адміністративної реформи.

            В рамках заходу було розглянуто низку питань щодо організації підвищення рівня професійної компетентності керівників державної служби, керівників і працівників служб персоналу в державних органах із загальних питань  застосування Закону України від 17 листопада 2011 року № 4050- VI «Про держану службу» (нова редакція); підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування з питань запобігання та протидії корупції; підсумків виступної компанії до вищих навчальних закладів, що здійснюють підготовку магістрів за спеціальностями галузі знань «Державне управління» за державним замовленням у 2012 році та потреби регіонів у професійному навчанні державних службовців та посадових  осіб місцевого самоврядування; розробки галузевого стандарту вищої освіти підготовки магістрів за спеціальністю «Державна служба» галузі знань «Державне управління» на основі компетентнісного підходу; ефективного використання інноваційного інструментарію «Кластер підвищення кваліфікацій»; навчально-методичного забезпечення професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування тощо.

            У своєму виступі Голова Нацдержслужби  В’ячеслав Толкованов представив ключові підходи до модернізації професійного навчання державних службовців  та посадових осіб місцевого самоврядування в умовах реформи державної служби, стрижнем якої є забезпечення прямої кореляції між службовим просуванням та оплатою праці з рівнем кваліфікації службовця, його компетентністю, старанністю, діловими якостями.

            Новий Закон України «Про державну службу», що вступить в дію з 1 січня 2013 року, передбачає створення системи впливу постійного професійного навчання на карєрне  просування вітчизняних держслужбовців. Для цього необхідно створити систему комплексного безперервного навчання.

            «Це дозволить посилити роль суб’єктів управління персоналом на державній службі, підвищити рівень її ефективності і професійності, запровадити дієві механізми запобігання проявам корупції»,- заважив Голова Нацдержслужби.

            За результатами розгляду було прийнято рішення, в якому зазначено, насамперед, про удосконалення нормативно-правової бази з питань підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад; оновлення програм підвищення кваліфікації відповідно до пріоритетів державної політики щодо визначення перспектив розвитку людських ресурсів та основних напрямів Програми економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентноспроможна  економіка, ефективна держава»; приведення обсягу та змісту програм підвищення кваліфікації у відповідність до політики управління і тенденцій розвитку людських ресурсів та їх зв’язку з плануванням кар’єри персоналу; проведення наукових досліджень; упорядкування мережі навчальних закладів з урахуванням поліпшення  їх освітньої і наукової діяльності, кадрового та методичного потенціалу; оптимізації видатків на функціонування системи підвищення кваліфікації з одночасним зміцненням взаємозв’язку між органами державної влади, органами місцевого самоврядування та навчальними закладами системи підвищення кваліфікації.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Перейти до вмісту