22 сесія 6 скликання (26.09.2012)

Про програму розроблення та оновлення містобудівної документації населених пунктів…

 Image

КОНОТОПСЬКА РАЙОННА РАДА

ШОСТЕ СКЛИКАННЯ

ДВАДЦЯТЬ ДРУГА СЕСІЯ

РІШЕННЯ

Конотоп

26.09.2012 

Про програму розроблення 

та оновлення містобудівної

документації населених пунктів

Конотопського району

на 2012 – 2015 роки  

 

            Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 р. № 559 «Про містобудівний кадастр», Закону України «Про регулювання містобудівної документації», розглянувши поданий Конотопською районною державною адміністрацією проект програми розроблення та оновлення містобудівної документації населених пунктів Конотопського району на 2012 – 2015 роки, керуючись статтею 43 Закону України «Про місцеве самоврядування»,  

районна рада вирішила:

1.Затвердити програму розроблення та оновлення містобудівної документації населених пунктів Конотопського району на 2012 – 2015 роки (додається).

            2.Визначити відповідальним виконавцем даної програми відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації.

            3.Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань землекористування, архітектури, екології, будівництва, транспорту та зв’язку, а організацію виконання на відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства районної державної адміністрації.

  

Голова районної ради                                  А.В.Боярчук

 

 

Зерниченко  6 72 12

Надіслати: до протоколу – 2, постійній комісії районної ради з питань землекористування, архітектури, екології, будівництва, транспорту та зв’язку – 1, управлінню економіки РДА – 1, відділу з містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства РДА – 1, фінансовому управлінню РДА – 1, селищній та сільським радам – 30.

Додаток

                                  до рішення районної ради

                                  шостого скликання

                                  від 26.09.2012

  ПРОГРАМА

Розроблення та оновлення містобудівної документації населених пунктів Конотопського району на 2012 – 2015 роки

 1. ПАСПОРТ

1.

Ініціатор розроблення Програми

Конотопська районна державна адміністрація

2.

Дата, номер і назва розпорядчого документа про розроблення Програми

 

Розпорядження голови Конотопської районної державної адміністрації від 14.08.2012 р.        № 474-ОД «Про організацію розроблення та оновлення містобудівної документації населених пунктів Конотопського району на 2012 – 2015 роки»

3.

Розробник Програми

Відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Конотопської районної державної адміністрації.

4.

Співрозробник Програми

Селищна та сільські ради

5.

Відповідальний виконавець Програми

Відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Конотопської районної державної адміністрації.

6.

Учасники Програми

Управління економіки Конотопської районної державної адміністрації; фінансове управління; управління агропромислового розвитку; відділ освіти; відділ культури і туризму; відділ у справах молоді і спорту; відділ з питань надзвичайних ситуацій; селищна та сільські ради.

7.

Термін реалізації Програми

2012 – 2015 роки.

8.

Перелік місцевих бюджетів, що беруть участь у виконанні Програми

 Селищний, сільські.

9.

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього, у тому числі:

355 000 грн.

9.1.

коштів відповідних сільських бюджетів

30 000 грн.

9.2.

коштів інших джерел

325 000 грн.

  

 

2.Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма

       В районі налічується 29 сільських рад і 1 селищна рада.  Більшість наявної містобудівної документації по населених пунктів Конотопського району розроблялись в 70 – 80 роках і на сьогоднішній день потребує негайного оновлення та коригування.

Середній показник терміну дії генерального плану становить в межах 25 – 30 років. Дані аналізу свідчать. Що станом на 01. 08. 2012 року 50% населених пунктів Конотопського району потребують розроблення генеральних планів, 10% потребують оновлення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Наявні генеральні плани населених пунктів Конотопського району.

 

№ з/п

Назва населеного пункту

Наявність прграми розвитку

Наявність генплану, рік розроблення

Необхідність розроблення/продовження терміну дії генплану до…

Вжиття заходів з розроблення/оновлення генпланів

Прийнято рішень про затвердження бюджетних програм

Передбачено коштів

Термін розроблення

1

2

3

4

5

6

7

8

 

Дубов"язівська

 

 

 

 

 

 

1

смт.Дубов"язівка

 

1976

Необхідне оновлення

 

 

 

2

с.Коханівка

 

 

 

 

 

 

3

с.Білозерка

 

 

 

 

 

 

4

с. Гамалііївка

 

 

 

 

 

 

5

с. Тополине

 

 

 

 

 

 

6

с. Полтавка

 

 

 

 

 

 

7

с.Сім"янівка

 

1982

 

 

 

 

 

Бочечківська

 

 

 

 

 

 

8

с.Бочечки

 

 

Необхідне оновлення

 

 

 

 

Великосамбірська

 

 

 

 

 

 

9

с.Великий Самбір

 

1977

Необхідне оновлення

 

 

 

 

Вирівська

 

 

 

 

 

 

10

с.Вирівка

 

1983

Необхідне оновлення

 

 

 

11

с. Лизогубівка

 

 

 

 

 

 

12

с. Заводське

 

 

 

 

 

 

13

с. Питомник

 

 

 

 

 

 

14

с. Таранське

 

 

 

 

 

 

15

с. Сарнавщина

 

 

 

 

 

 

 

В"язівська

 

 

 

 

 

 

16

с.В"язове

 

1978

 

 

 

 

17

с. Червоний Яр

 

 

 

 

 

 

18

с. Жигаївка

 

 

 

 

 

 

19

с.Совинка

 

 

 

 

 

 

 

Гружчанська

 

 

 

 

 

 

20

с.Грузьке

 

1971

Необхідне оновлення

 

 

 

21

с.Дубинка

 

1975

 

 

 

 

 

Дептівська

 

 

 

 

 

 

22

с.Дептівка

 

1972

 

 

 

 

 

Духанівська

 

 

 

 

 

 

23

с.Духанівка

 

1974

 

 

 

 

24

с. Анютине

 

1973

 

 

 

 

25

с. Бережне

 

1991

 

 

 

 

 

Жовтневська

 

 

 

 

 

 

26

с. Жовтневе

 

1987

Необхідне оновлення

 

 

 

27

с.Капітанівка

 

 

 

 

 

 

 

Землянська

 

 

 

 

 

 

28

с.Землянка

 

1987

 

 

 

 

 

Карабутівська

 

 

 

 

 

 

29

с. Карабутове

 

1970

 

 

 

 

30

с.Нехаївка

 

 

 

 

 

 

 

Козацька

 

 

 

 

 

 

31

с.Козацьке

 

1970

Необхідне оновлення

 

 

 

32

с.Вовчик

 

 

 

 

 

 

33

с. Щекинське

 

 

 

 

 

 

34

с.Новомутин

 

1973

 

 

 

 

 

Кошарівська

 

 

 

 

 

 

35

с. Кошари

 

1971

 

 

 

 

36

с. Андріївське

 

 

 

 

 

 

37

с.Нечаївське

 

 

 

 

 

 

 

Красненська

 

 

 

 

 

 

38

с.Красне

 

1978

Необхідне оновлення

 

 

 

39

с. Вишневе

 

 

 

 

 

 

40

с.Лебедєве

 

1971

 

 

 

 

 

Кузьківська

 

 

 

 

 

 

41

с.Гути

 

1972

 

 

 

 

42

с.Кузьки

 

1971

Необхідне оновлення

 

 

 

43

с. Раки

 

 

 

 

 

 

44

с. Гути

 

 

 

 

 

 

45

с.Новоселівка

 

1975

 

 

 

 

 

Малосамбірська

 

 

 

 

 

 

46

с.Малий Самбір

 

1985

Необхідне оновлення

 

 

 

 

Мельнянська

 

 

 

 

 

 

47

с.Мельня

 

1985

 

 

 

 

 

Михайло-Ганнівська

 

 

 

 

 

 

48

с.Михайло-Ганнівка

 

1987

 

 

 

 

49

с. Турутине

 

 

 

 

 

 

50

с.Фесівка

 

 

 

 

 

 

 

Пекарівська

 

 

 

 

 

 

51

с.Пекарі

 

1968

 

 

 

 

 

Попівська

 

 

 

 

 

 

52

с.Попівка

 

1986

Необхідне оновлення

 

 

 

53

с. Селище

 

 

 

 

 

 

54

с.Тулушка

 

1985

Необхідне оновлення

 

 

 

 

Присеймівська

 

 

 

 

 

 

55

с.Присеймів"я

 

1971

Необхідне оновлення

 

 

 

56

с.Чорноплатове

 

1971

 

 

 

 

57

с. Мар'янівка

 

1971

 

 

 

 

58

с. Озаричі

 

 

 

 

 

 

 

Салтиківська

 

 

 

 

 

 

59

с.Салтикове

 

1973

Необхідне оновлення

 

 

 

60

с. Білоусівка

 

 

 

 

 

 

61

с.Рокитне

 

1974

 

 

 

 

 

Сахнівська

 

 

 

 

 

 

62

с. Сахни

 

1975

 

 

 

 

63

с.Бондарі

 

 

 

 

 

 

64

с. Савойське

 

 

 

 

 

 

 

Соснівська

 

 

 

 

 

 

65

с.Соснівка

 

1983

 

 

 

 

66

с.Заводи

 

1975

 

 

 

 

67

Тернівська

 

 

 

 

 

 

68

с.Тернівка

 

1971

 

 

 

 

 

Хижківська

 

 

 

 

 

 

69

с. Хижки

 

 

 

 

 

 

70

с. Прилужжя

 

 

 

 

 

 

 

Шаповалівська

 

 

 

 

 

 

71

с.Шаповалівка

 

1969

Необхідне оновлення

 

 

 

72

с.Привокзальне

 

 

 

 

 

 

 

Шевченківська

 

 

 

 

 

 

73

с. Шевченкове

 

1980

Необхідне оновлення

 

 

 

74

с. Торговиця

 

 

 

 

 

 

 

Шпотівська

 

 

 

 

 

 

75

с.Шпотівка

 

1968

Необхідне оновлення

 

 

 

76

с.Крупське

 

1969

 

 

 

 

 

Юрівська

 

 

 

 

 

 

77

с.Юрівка

 

1968

 

 

 

 

                 

 

Відсутність сучасної містобудівної документації призводить до неефективного використання територій та стримує реалізацію інвестиційних проектів.

 Недостатнє фінансування з місцевого бюджетів, відсутність топографо – геодезичного матеріалу в електронному вигляді та відповідних сучасних геоінформаційних технологій стримує роботу по оновленню містобудівної документації.

  Враховуючи зміни в законодавстві, генеральні плани  потребують  негайного коригування та оновлення. 

У сучасних умовах зростає роль планування територій як ефективного засобу державного регулювання їх використання, яке забезпечує взаємоузгодження у цій сфері інтересів особистості, суспільства та держави, центру і регіонів, галузей і адміністративно – територіальних одиниць.

      У напрямку вирішення проблем оновлення та розроблення містобудівної документації протягом 2010 – 2011 років на державному рівні проводилась робота щодо визначення напрямків та заходів вирішення питань з урегулювання містобудівної діяльності в Україні.

       Прийнятим  у березні 2011 року Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» низкою відповідних підзаконних актів чітко визначені вимоги щодо містобудівної документації як інструменту державного регулювання планування територій, яка поділяється на документацію державного, регіонального та місцевих рівнів і рішення якої є обов’язковими для виконання всіма суб’єктами містобудування.

      Програма розроблена в напрямку вирішення питання організації на правовій основі містобудівної діяльності на території Конотопського району Сумської області, спрямованої на забезпечення сталого розвитку її територій з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів. В ній визначені основні напрями комплексного вирішення питань розроблення та оновлення містобудівної документації, формування нових підходів до її  моніторингу і контролю виконання.

      Реалізація Програми має забезпечити вирішення проблемних питань стимулювання і розвитку населених пунктів та встановлення відповідного режиму забудови території Конотопського району.

     Програма спрямована на визначення необхідних обсягів фінансування проектно-вишукувальних робіт та черговості розроблення містобудівної документації (схем планування територій району, генеральних планів населених пунктів району) у Конотопському районі на період до 2015 року.

У цій Програмі наведені терміни, що вживаються у такому значенні:

          генеральна схема планування території Конотопського району – містобудівна документація, що визначає, концептуальні підходи до вирішення питань планування та використання території району;

          генеральний план населеного пункту – містобудівна документація, що визначає принципові вирішення розвитку, планування, забудови та іншого використання території населеного пункту;

         містобудівна документація – затверджені текстові та графічні матеріали з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій;

         містобудівний кадастр – державна система зберігання і використання геопросторових даних про територію, адміністративно – територіальні одиниці, екологічні, інженерно – геологічні умови, інформаційних ресурсів державних будівельних норм, стандартів і правил для задоволення інформаційних потреб у плануванні територій та будівництві, формування галузевої складової державних геоінформаційних ресурсів;

        проектна документація – затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об’ємно – планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об’єктів будівництва;

        схеми планування території на регіональному рівні планувальна документація, яка розробляється на основі Генеральної схеми планування території України та визначає принципові положення розвитку, планування, забудови, використання територій адміністративно – територіальних одиниць та їх окремих частин;

       територія - частина земної поверхні з повітряним простором та розташованими під нею надрами у визначених межах (кордонах), що має певне географічне положення, природні та створені в результаті діяльності людей умови і ресурси.

            Відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», планування здійснюється на загальнодержавному, регіональному та місцевому рівнях відповідними органами державної влади та органами місцевого самоврядування.

           Планування території на регіональному рівні полягає у розробленні та затвердженні схеми планування території району та сільських рад, регулюванні використання їх територій, ухваленні та реалізації відповідних рішень щодо дотримання містобудівної документації відповідно до закону.

          Планування територій на місцевому рівні забезпечується місцевими радами та їх виконавчими органами у межах та відповідно до повноважень, визначених законом, і полягає у розробленні та затвердженні генерального плану населеного пункту, детального плану території, плану зонування та іншої містобудівної документації, регулюванні використання їх територій, ухваленні та реалізації відповідних рішень щодо утримання містобудівної документації.

Фінансування робіт з планування території району, населених пунктів,  здійснюється за рахунок коштів відповідних місцевих бюджетів або інших джерел, не заборонених законом за умови виконання функцій замовника відповідним органом місцевого самоврядування.

     Програма розроблена відповідно до Законів України «Про регулювання містобудівної документації», «Про Генеральну схему планування території України», «Про основи містобудування», «Про архітектурну діяльність», інших нормативно – правових актів.

 

3.Визначення мети Програми

        Метою Програми є організаційне та фінансове забезпечення розроблення комплексу містобудівної документації на території Конотопського району для системної реалізації державної регіональної політики, обґрунтування основних довгострокових та поточних пріоритетів регіонального розвитку, динамічного збалансованого соціально – економічного розвитку територій, гармонійного узгодження інтересів та ефективної взаємодії влади, бізнесу і громадськості, залучення інвестицій у район.

     

4.Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування, строки та етапи виконання програми

Підвищення ролі містобудівельної діяльності є питання актуальним і першочерговим для розвитку населених пунктів району. Нові й оновлені генеральні плани створюють умови для розвитку інвестиційних коштів.

Реалізація завдань, передбачених Програмою, дозволить досягти сталого розвитку з планування території, зокрема:

         розв’язати проблему оновлення містобудівної документації;

         поліпшити роботу щодо збереження, охорони та використання пам’яток архітектури та містобудування, а також районів історичної забудови;

         поліпшити інвестиційний клімат у населених пунктах та забезпечити їх збалансований соціально – економічний розвиток;

         значно зменшити у подальшому витрати часу та коштів на оновлення містобудівної документації, а також налагодити автоматизований моніторинг її використання;

      До 2015 року на всі населені пункти району повністю має бути розроблена містобудівна документація на основі містобудівного та земельного кадастрів.

 

Ресурсне забезпечення Програми розроблення та оновлення містобудівної документації населених пунктів Конотопського району на 2012-2015 роки

Забезпечення населених пунктів району містобудівною документацією по роках

Витрати на реалізацію Програми, тис. грн.

Всього

у тому числі за рахунок коштів

державного (обласного) бюджету

Відповідні місцеві бюджети

інших джерел

2012 рік

30000,00

30000,00

 

2013 рік

90000,00

 

90000,00

2014 рік

110000,00

 

110000,00

2015 рік

125000,00

 

125000,00

2012–2015 роки

355000,00

30000,00

325000,00

 

 

 

5.Перелік завдань і заходів програми та результативні показники

Основними завданнями  Програми є:

   – обґрунтування майбутніх потреб та визначення переважних напрямів використання територій;

   – визначення територій для містобудівних потреб з урахування державних, громадських і приватних інтересів, територій пріоритетного розвитку (інвестиційно-привабливих), визначення збіжних або конфліктних інтересів суміжних населених пунктів, а також обґрунтування рішень щодо розподілу території за видами та режимами переважного використання, пропозицій щодо змін адміністративно-територіального устрою та меж населених пунктів, тощо;

    – обґрунтування розподілу земель за цільовим призначенням та  використання територій для містобудівних потреб;

    –    забезпечення раціонального  розселення  i  визначення  напрямів  сталого розвитку населених пунктів;

    –  визначення i раціональне розташування територій житлової та  громадської забудови, промислових, рекреаційних, природоохоронних, оздоровчих, історико-культурних та інших територій i об'єктів, в тому числі й об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури;

   – обґрунтування та встановлення режиму раціонального  використання  земель та  забудови  територій, на яких передбачена перспективна містобудівна діяльність;

–  визначення  земельних  ділянок  для містобудівних  потреб;

– визначення територій, що мають особливу екологічну, наукову,  естетичну, історико-культурну цінність, встановлення, передбачених    законодавством, обмежень на їх планування, забудову та інше використання;

–  охорона довкілля та раціональне використання природних ресурсів;

–  регулювання забудови населених пунктів та інших територій.

      До заходів реалізації Програми включено:

– моніторинг сучасного стану територій селищної та сільських рад;

– надання вихідних даних на розроблення схеми планування території району;

– розроблення схеми планування території Конотопського району;

– розроблення електронної містобудівної карти району;

– виконання робіт відповідними організаціями;

– коригування генеральних планів.

       Розроблення та затвердження схеми планування території району стане стратегічним документом для оновлення всієї містобудівної документації місцевого рівня.

 

6.Напрямки діяльності та заходи Програми

Світовий досвід регіонального планування дає підстави визначити, що найбільш комплексним документом, який визначає перспективи розвитку регіонів є територіальне (просторове) планування. Як один із видів архітектурно – містобудівної діяльності. Вона має об’єднуюче значення для галузевих розробок ( соціально – економічних, землевпорядних, комунально – господарських).

Для створення дієвої повноцінної соціально – економічної моделі Конотопського району необхідно отримати від учасників Програми, структурних підрозділів Конотопської районної державної адміністрації: відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства, управління економіки, управління агропромислового комплексу, відділу освіти, відділу культури і туризму, відділу у справах молоді та спорту, відділу з питань надзвичайних ситуацій, виконавчих комітетів селищної та сільських рад розширений комплект вихідних даних для їх врахування при розробленні схеми планування території Конотопського району.

В основу соціально – економічної моделі розвитку району мають бути покладені:

Генеральна схема планування території України, затверджена Законом України «Про Генеральну схему планування території України», та основні напрямки проведення моніторингу реалізації Генеральної схеми, визначені у постанові Кабінету Міністрів України від 29 серпня 2002 р. № 1291;

Стратегія розвитку Сумської області на період до 2015 року «Нова Сумщина – 2015», затверджена рішенням обласної ради від 29.12.2010 р.;

Вихідні дані для проектування та пропозиції, надані учасниками Програми (визначені у паспорті Програми).

Реалізація Програми передбачає:

         підготовку вихідних даних та розробку схеми планування території району;

         розробку схеми планування Конотопського району, з врахуванням розробленої концепції територіального розвитку району;

         розробка генеральних планів населених пунктів.

Виконання робіт по розробці схеми планування територій Конотопського району, розробці та коригуванні генеральних планів населених пунктів району буде здійснюватись відповідними організаціями, які мають ліцензію на розробку містобудівної документації.

У відповідності до чинного законодавства, Програма реалізовується органами місцевого самоврядування (селищною та сільськими радами) та в межах компетенції, структурними підрозділами районної державної адміністрації. Спеціалізованими проектними та вишукувальними організаціями.

Заходи програми визначені у додатку 2 до Програми.

Фінансування заходів з розроблення та оновлення містобудівної документації населених пунктів району  здійснюється  за  рахунок  коштів   державного та місцевих бюджетів, а також може здійснюватися за рахунок інших джерел, не заборонених законом.

Обсяги фінансування Програми на відповідний бюджетний період встановлюються при формуванні державного та місцевого бюджетів з урахуванням їх реальних можливостей.

Фінансування Програми може здійснюватись також за рахунок пайової участі замовників будівництва об’єктів містобудування на розвиток інженерно – транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів, благодійних внесків. Обсяг видатків  з місцевого бюджету на відповідний рік визначається місцевою радою при затвердженні місцевого бюджету.

Фінансування робіт з розробки містобудівної документації населених пунктів району здійснюється за рахунок коштів відповідних місцевих бюджетів і передбачається в них окремим рядком.

Прогнозовані терміни виконання робіт та орієнтована вартість наведені в додатку 1 до Програми.

 

7.Координація та контроль за ходом виконання Програми

         Координацію та контроль за виконанням Програми здійснює відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Конотопської районної державної адміністрації.

         Місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування забезпечують надання відповідних вихідних даних, необхідних для розроблення містобудівної документації. З метою організації контролю та моніторингу виконання Програми, місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування наростаючим підсумком інформують відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства районної державної адміністрації. Так після отримання відповідної інформації та проведення аналізу виконання програми відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства надає інформацію управлінню містобудування та архітектури Сумської обласної державної адміністрації щодо виконання її завдань і заходів.

         При розробленні схеми планування території району та генеральних планів населених пунктів відповідні ради забезпечують організацію роботи по розробленню містобудівної документації за участю їх постійних комісій, управлінь (відділів) райдержадміністрації, науково-дослідницьких та проектних інститутів і організацій, представників громадськості тощо.

Для організації ведення бази даних і здійснення контролю за виконанням містобудівної документації на місцевому рівні необхідне відповідне технічне та кадрове забезпечення.

Організація реалізації програми покладається відповідно до повноважень на відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Конотопської районної державної адміністрації. Структурні підрозділи районної державної адміністрації, селищна та сільські ради задіяні у процесі реалізації Програми,  щороку до 20 грудня надають відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства районної державної адміністрації інформацію про вжиті заходи для підготовки звітної інформації районній раді.

Відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Конотопської районної державної адміністрації узагальнює подану інформацію і щороку до 15 січня надає інформацію про хід виконання Програми голові Конотопської районної державної адміністрації та постійній комісії Конотопської районної ради з питань землекористування, архітектури, екології, будівництва, транспорту та зв’язку.

 

8.Очікуваний результат

За результатами виконання Програми будуть визначені принципові рішення щодо планування, забудови та іншого використання території Конотопського району та її найбільш інвестиційно – привабливих територій з метою створення повноцінного життєвого середовища забезпечення додержання державних соціальних стандартів та надання державних соціальних гарантій шляхом розвитку виробничої, соціальної, інженерно – транспортної інфраструктури населених пунктів району, поглиблення процесів ринкової трансформації її економічного потенціалу, визначення територій, які мають бути зарезервовані для задоволення майбутніх загальнодержавних та потреб із встановленням режиму їх використання, визначення напрямків сталого розвитку населених пунктів, забезпечення раціонального використання ресурсів.

Реалізація розділу Програми буде сприяти додержанню норм містобудівного та земельного законодавства при регулюванні використання територій шляхом забезпечення дотримання рішень затвердженої містобудівної документації. Це дасть можливість здійснювати комплексну забудову територій. Збільшити темпи залучення і освоєння інвестицій та містобудівного освоєння територій населених пунктів та всього Конотопського району. Також реалізація Програми дасть змогу залучити інвестиції, раціонально використовувати території, розташовувати та проектувати нове будівництво, здійснювати реконструкцію, капітальний ремонт об’єктів містобудування та упорядкування територій, проводити вибір, вилучення (викуп), надання у власність чи користування земель для містобудівних потреб, визначити межі населених пунктів, розробити проекти з визначення природоохоронних, прибережних захисних та водоохоронних зон, встановити санітарно – захисні зони, розробити окремі розділи містобудівної документації з інженерно – технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони).

 

Заступник голови районної ради                                        В.М.Малігон

 

Додаток 1

до Програми

Прогнозовані терміни виконання робіт та орієнтовна вартість  (тис. грн.)

Програми розроблення та оновлення містобудівної документації населених пунктів Конотопського району на 2012 – 2015 роки

 

№ п/п

Назва району, населеного пункту

Рік виконання

2012

2013

2014

2015

Державний бюджет (обласний)

Місцевий бюджет

Інші джерела

Державний бюджет (обласний)

Місцевий бюджет

Інші джерела

Державний бюджет (обласний)

Місцевий бюджет

Інші джерела

Державний бюджет (обласний)

Місцевий бюджет

Інші джерела

I

Схема планування території району

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II

Генеральні плани населених пунктів району з урахуванням геодезичної зйомки

1

Вирівська сільська рада

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

селище  Заводське

 

10,0

 

 

 

35,0

 

 

45,0

 

 

45,0

2

Кузьківська сільська рада

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

с. Кузьки

 

10,0

 

 

 

25,0

 

 

35,0

 

 

35,0

3

Шаповалівська сільська рада

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

с. Привокзальне

 

10,0

 

 

 

30,0

 

 

30,0

 

 

45,0

 

Всього по генеральних планах населених пунктів

 

 

30,0

 

 

 

 

90,0

 

 

 

110,0

 

 

 

125,0

                   Заступник голови районної ради                                        В.М.Малігон

Додаток 2

до Програми

Напрямки діяльності та заходи Програми розроблення та оновлення містобудівної документації населених пунктів Конотопського району на 2012 – 2015 роки

Назва напрямку діяльності (пріоритетні завдання)

Перелік заходів Програми

Строки виконання

Виконавці

Джерела фінансування

Орієнтований обсяг фінансування, грн.

Очікуваний результат

Всього

У тому числі за роками

2012

2013

2014

2015

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Аналіз стану використання території

Моніторинг сучасного стану територій селищної та сільських рад

 

Виконавчі комітети селищної та сільських рад

 

Визначення сучасного стану використання території району

Визначення основних напрямків розвитку території району

Надання вихідних даних на розроблення схеми планування території району

 

Управління економіки Конотопської районної державної адміністрації; фінансове управління; управління агропромислового розвитку; відділ освіти; відділ культури і туризму; відділ у справах молоді і спорту; відділ з питань надзвичайних ситуацій; селищна та сільські ради.

 

Отримання повного комплекту вихідних даних на розроблення схеми планування території району

Схема планування території району

Розроблення схеми планування території Конотопського району

 

Відділ містобудування, архітектури та житлово – комунального господарства, селищна та сільські ради

МБ, в т. ч.

Вирівська

 

Кузьківська

 

Шаповалівська

 

 

10000

 

10000

 

10000

 

10000

 

10000

 

10000

 

 

 

Створення стратегічної планувальної основи для розроблення містобудівної документації місцевих рівнів

Розроблення електронної містобудівної карти району

 

Відділ містобудування, архітектури та житлово – комунального господарства

 

Використання

схеми планування території району на електронній базі даних

Розроблення містобудівної документації селища Заводського,

с. Раки,               с. Привокзальне

Виконання робіт відповідними організаціями

 

 

Конотопська районна державна адміністрація, проектний інститут, який має відповідну ліцензію

Інші джерела

200000

90000

110000

Забезпечення виконання положень законодавства.

Залучення інвестицій у розвиток території.

Дієвий контроль за дотримання чинних законодавчих і нормативних актів.

Забезпечення надання доступної та повної інформації щодо території району.

Оновлення містобудівної документації населених пунктів конотопського району

Коригування генеральних планів

 

Виконкоми селищної та сільських рад, проектний інститут, який має відповідну ліцензію

Інші джерела

125000

125000

Разом

 

355000

30000

90000

110000

125000

 

Заступник голови районної ради                                                                 В.М.Малігон

 

Перейти до вмісту