Новини

7 квітня відбувся виїзний семінар

        На підставі розпорядження голови Сумської обласної ради В.М.Токаря від 24.03.2010 №8 відповідно до плану роботи  в Конотопській районній раді 7 квітня відбувся виїзний семінар за участі селищного, сільських голів і бухгалтерів Конотопського, Кролевецького, Путивльського районів області та Підлипенської сільської ради м.Конотоп.

В семінарі на тему: «Актуальні питання діяльності органів місцевого самоврядування» взяли участь заступник голови обласної ради С.В.Клочко, голова районної ради В.М.Малігон, голова райдержадміністрації В.Г.Калита, голова Кролевецької районної ради В.В.Сенько, голова Путивльської районної ради О.Т.Винник.

            Метою запланованого заходу було інформування керівників сільських громад щодо застосування законодавчих та підзаконних нормативно-правових актів з питань соціально-економічного розвитку відповідних територій, надання їм методичної та консультативної допомоги в здійсненні власних та делегованих повноважень. Учасники навчання заслухали інформації про стан дотримання фінансово-бюджетної дисципліни в органах місцевого самоврядування, про шляхи наповнення місцевих бюджетів, участь рад у грантових програмах, про повноваження органів місцевого самоврядування в сфері регулювання земельних відносин та інше.

            Вступним словом голова районної ради В.М.Малігон привітала учасників семінару з Великодніми святами і Благовіщенням Пресвятої Богородиці, а також коротко презентувала наш район.

Перед учасниками семінару тримав слово завідувач сектору державного реєстру та кодифікації головного управління юстиції в Сумській області Микола Зубко. Він розповів про порядок реєстрації в органах юстиції нормативно-правових актів з подальшим внесенням їх до єдиного реєстру. Детально зупинився на змінах у законодавстві в сфері поводження з відходами, визначенні на конкурсній основі юридичних осіб, які збирають та перевозять відходи. Цікавою для присутніх була інформація Миколи Олексійовича і щодо порядку реєстрації садівничих кооперативів, прийняття до комунальної власності безгосподарних об'єктів.

Начальник відділу контролю в сфері органів влади і оборони контрольно-ревізійного управління в Сумській області Олександр Надточій звернув увагу присутніх на дотримання вимог Бюджетного Кодексу, обґрунтування видатків та недопущення нецільового використання коштів. Говорив він також про недоліки в діяльності органів місцевого самоврядування в наповненні бюджетів, своєчасність затвердження кошторисів, недопущення перебільшення граничної чисельності працівників виконавчих апаратів.

Начальник відділу з питань аналізу обласних програм та бюджету виконавчого апарату обласної ради, кандидат економічних наук Віра Павлова акцентувала увагу присутніх на продовженні участі територіальних громад в 2010 році у Всеукраїнському конкурсі проектів та програм підтримки розвитку місцевого самоврядування. Віра В'ячеславівна надала інформацію щодо можливості органів місцевого самоврядування додатково отримати до місцевих  бюджетів на соціально-економічний розвиток 100 тис. грн., районних бюджетів 200 тис. грн., а також іншим територіальним громадам від 500 грн. до 1,5 млн. гривень. Виступаюча довела до слухачів основну тематику проектів, над якими можуть працювати територіальні громади, які питання доцільно вирішувати за рахунок цих коштів. Поза увагою не залишилася інформацію щодо можливості участі територіальних громад у спільному швейцарсько-українському проекті «Підтримка децентралізації влади України» (DESPRO).

Про зміни в Земельному Кодексі говорив заступник начальника головного управління Держкомзему в області Віктор Бондаренко. Він, зокрема, наголосив, що в кожній сільській раді повинна бути комісія, яка погоджує місця розташування земельних ділянок, та проінформував щодо порядку прийняття до комунальної власності відумерлої спадщини, набуття повноважень сільських голів при наданні земельних ділянок під розташування відходів, контролювання за їх вивезенням. Віктор Олексійович надав роз'яснення про безкоштовну приватизацію земельних ділянок, права використання їх, зупинився на ряді недоліків у законодавстві.

Фінансові питання порушила у виступі головний бухгалтер виконавчого апарату обласної ради Ірина Биковець. Присутнім вона роз'яснила можливості оплати проїзду вчителів до місця роботи з інших населених пунктів, механізми фінансування за рахунок місцевих бюджетів видатків на захоронення та знешкодження могильників худоби. Ірина Михайлівна зупинилися на проведенні нарахування зносу основних засобів, списанні металобрухту та макулатури.

            Підсумки семінару підбив заступник голови обласної ради Сергій Клочко.

Image 

 Image

Image 

Перейти до вмісту