Новини

Конотопське управління ГУ ДФС у Сумській області інформує

ImageРозміри єдиного внеску у 2019 році

Конотопське управління ГУ  ДФС у Сумській області  доводить до відома, що  з 1 січня 2019 року   мінімальна  заробітна  плата  у  місячному  розмірі  становить 4173 грн., а у погодинному розмірі – 25,13 гривень.  Такі розміри встановлені Законом України від 23.11.2018 №2629 "Про Державний бюджет України на  2019 рік".

 У зв’язку з цим, у 2019 році максимальна база нарахування єдиного соціального внеску  становитиме 62595,0 грн. (4173,0 х 15), а  максимальний страховий внесок  складе 13770,90 гривень (4173 х 15 х 22%).

Мінімальний страховий  внесок протягом  2019 року дорівнюватиме 918,06 гривень (4173,0 х 22%).

 

Контролюючі органи подають звітність за запитом

Конотопське управління ДФС у Сумській області інформує, що Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» внесено зміни до Податкового кодексу України (далі – ПКУ), зокрема до ст. 12 ПКУ.

Так, п. 12.3 ст. 12 ПКУ доповнено новим п.п. 12.3.3, згідно з яким контролюючі органи відповідно до Бюджетного кодексу України подають органам місцевого самоврядування у розрізі джерел доходів звітність:  про суми нарахованих та сплачених податків і зборів, суми податкового боргу та надмірно сплачених до місцевих бюджетів податків і зборів на відповідних територіях – щомісячно, не пізніше 10 числа місяця, що настає за звітним; про суми списаного податкового боргу; розстрочені і відстрочені суми податкового боргу і грошових зобов’язань платників податків; суми наданих податкових пільг, включаючи втрати доходів бюджету від їх надання – щокварталу, не пізніше 25 днів після закінчення звітного кварталу.

Зазначена звітність по платниках надається контролюючим органом за запитом органу місцевого самоврядування.

 

Передача документів до архіву у разі ліквідації платника податків

Конотопське управління ГУ ДФС у Сумській області звертає увагу, що платники податків зобов’язані забезпечити зберігання документів, визначених  п. 44.1 ст. 44 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), а також документів, пов’язаних із виконанням вимог законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом не менш як 1095 днів з дня подання податкової звітності, для складення якої використовуються зазначені документи, а в разі її неподання – з передбаченого ПКУ граничного терміну подання такої звітності.

З 01.01.2019 відповідно до Закону України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» у разі ліквідації платника податків документи, визначені п. 44.1 ст. 44 ПКУ, за період діяльності платника податків не менш як 1095 днів, що передували даті ліквідації платника податків, в установленому законодавством порядку передаються до архіву (п. 44.3 ст. 44 ПКУ).

 

Податкова міліція Сумщини ліквідувала конвертаційний центр

Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Сумській області під процесуальним керівництвом прокуратури Сумської області ліквідували конвертаційний центр з обсягом операцій понад 60 млн. гривень.

У рамках розслідування кримінального провадження за ст.ст. 205, 191 КК України встановлені мешканці Сум, які надавали підприємствам реального сектору економіки Сумської області послуги з незаконного формування податкового кредиту, мінімізації податкових зобов’язань та переведення безготівкових коштів у готівку.

Для здійснення протиправної діяльності організатори конвертаційного центру зареєстрували і придбали низку фіктивних та транзитних підприємств у Києві та Сумській області. На рахунки цих підприємств бізнес реального сектору економіки переводив безготівкові кошти у якості оплати за нібито придбані товари, роботи та послуги. У подальшому незаконно проконвертована готівка (за винятком 10-12%, яка слугувала «винагородою» за надання незаконних послуг) передавалася клієнтам.

За результатами обшуків на підставі ухвал суду за адресами знаходження «тіньового» офісного приміщення, що використовувався учасниками конвертаційного центру, а також за місцем мешкання фігурантів виявлено та вилучено докази протиправної діяльності. Це – 27 печаток підконтрольних суб’єктів господарювання, документи бухгалтерського та податкового обліку, чорнові записи, мобільні телефони, носії електронної інформації. Слідчі дії тривають.

 

До уваги платників ПДВ!

Конотопське управління ГУ ДФС у Сумській області нагадує, що не відносяться до податкового кредиту суми ПДВ, сплаченого (нарахованого) у зв’язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними/розрахунками коригування до таких податкових накладних (далі – ПН/РК) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими п. 201.11 ст. 201 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

У разі коли на момент перевірки платника ПДВ контролюючим органом суми ПДВ, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними у абзаці першому цього пункту документами, платник ПДВ несе відповідальність відповідно до ПКУ.

ПН, отримані з Єдиного реєстру податкових накладних (далі – ЄРПН), є для отримувача товарів/послуг підставою для нарахування сум ПДВ, що відносяться до податкового кредиту.

Доводим до відома, що з 01.01.2019 відповідно до Закону України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» до податкового кредиту не відносяться  суми ПДВ, сплаченого (нарахованого) відповідно до п.п. 191.1.2 п. 191.1 ст. 191 ПКУ оператором поштового зв'язку, експрес-перевізником (п. 198.6. ст. 198 ПКУ).

 

 

Перейти до вмісту