Новини

Пенсійний фонд України інформує

ImageПенсійний фонд України модернізував веб-портал електронних послуг

З 1 листопада 2016 року запрацював оновлений веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Завдяки новим функціональним можливостям значно розширено дистанційний доступ громадян до послуг, що надаються Фондом.

Відтак, користувачі веб-ресурсу без черг і зайвих витрат часу можуть скористатись наступними електронними послугами:

– отримувати інформацію, накопичену в базах даних персоніфікованого обліку;

– здійснювати контроль за даними, що вносяться до системи персоніфікованого обліку та впливають на пенсійні права (для працюючих);

– отримувати відомості з власної пенсійної справи (для пенсіонерів) щодо суми призначеної пенсії, з урахуванням усіх встановлених надбавок, виду пенсії, закінчення строку виплати пенсії тощо;

– подавати заяву — запит на попереднє замовлення паперових документів, а саме: виписки з системи персоніфікованого обліку, виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів), виписки про стан розрахунків з ПФУ (для страхувальників);

– подавати скарги до органів Пенсійного фонду;

– подавати заяви про призначення пенсії до органів Пенсійного фонду;

– подавати заяви про перерахунок пенсії у зв'язку з набутим страховим стажем до органів Пенсійного фонду (для пенсіонерів);

– записатися на прийом до органу Пенсійного фонду з можливістю вибору часу, зручного для відвідування Фонду.

            Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з Фондом.

            Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.

            Процедура реєстрації на веб-порталі максимально спрощена. Можлива онлайн реєстрація за електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП).

            Для реєстрації на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України необхідно звернутись до управління за адресою: м. Конотоп, вул. Депутатська, 2, кабінет  №4 та написати заяву про реєстрацію за наявності паспорта, ідентифікаційного коду або пенсійного посвідчення. Контактний телефон: 61100.

 

Впровадження централізованої системи

призначення та виплати пенсій

            Відповідно до постанови правління Пенсійного фонду України від 14.12.2015 року №25-1 “Деякі питання впровадження електронних пенсійних справ на базі централізованих інформаційних технологій” з серпня 2016 року в Конотопському об'єднаному управлінні впроваджено централізовану підсистему “Призначення та виплати пенсій” на основі електронної пенсійної справи.

            Перехід на цю систему вже незабаром надасть можливість відчути її переваги всім громадянам, які звертаються до пенсійної служби, оскільки це призведе до спрощення процедури отримання послуг, зменшення часу обслуговування та покращення якості прийому громадян. Після повного впровадження централізованої системи особа зможе звертатися за призначенням пенсії, незалежно від місця реєстрації. Процес обробки пенсійної документації буде максимально автоматизовано.

            Сучасні технології поступово відтісняють епоху громіздких паперових справ, так як з'являється можливість відмовитись від паперового документообігу при їх формуванні. На заміну їм приходить електронна пенсійна справа. Для призначення пенсії заявником подаються оригінали документів без їх ксерокопій. Паспорт, трудова книжка, інші необхідні документи підлягають скануванню безпосередньо спеціалістом пенсійної служби, який здійснює їх прийом, і складають основу електронної пенсійної справи. Прийом заяв про призначення організовано таким чином, що заявнику не потрібно власноруч заповнювати бланк заяви, як це було раніше, за нього в автоматизованому режимі її сформує спеціаліст фронт-офісу, заявнику залишається лише перевірити внесені в заяву відомості та засвідчити її своїм підписом.

            Призначення пенсії відбувається в централізованій системі, яка є єдиною для всіх територіальних управлінь Фонду. Сучасні веб-технології дозволяють автоматично внести в електронну пенсійну справу дані із системи персоніфікованого обліку про страховий стаж і заробітну плату застрахованої особи та провести розрахунок пенсії. Нова система має можливість аналізувати призначення пенсії за всіма варіантами, на які має право особа, та обрати найвигідніший. Інформація про особу, що міститься в електронній пенсійній справі, надійно захищена, що унеможливлює її витік.

            Відтак із впровадженням системи обслуговування громадян на базі централізованих інформаційних технологій в майбутньому спеціальні сервісні центри будуть розташовуватися не тільки в управліннях Фонду, а і в банках, поштових відділеннях, на територіях громад при їх бажанні.

            Ця система значно розширює можливості дистанційного обслуговування громадян. Вирішити питання свого пенсійного забезпечення можна через веб-портал Пенсійного фонду. Через персональний кабінет на веб-порталі за допомогою електронного цифрового підпису пенсіонер отримає доступ до своєї електронної пенсійної справи. Не виходячи з дому людина може в будь-який час через мережу інтернет переглянути складові пенсійної виплати, або подати заяву на призначення чи перерахунок пенсії.

            Завдання пенсійної служби на сьогодні забезпечити якість обслуговування громадян на самому високому рівні. Це — дуже важливий крок у напрямку подальшого реформування пенсійної системи

                                  

 

 

Перейти до вмісту