Державна податкова служба інформує
Новини

Головне управління ДПС у Сумській області інформує

«МИ СТОЇМО НА ЗАХИСТІ  ПРАЦІВНИКІВ, ЯКІ ПОВИННІ БУТИ РІВНИМИ У ПРАВАХ З РОБОТОДАВЦЯМИ, ТОМУ ЗАРПЛАТІ У КОНВЕРТІ» – НІ!

Антикорупційний номер цілодобової телефонної лінії сервісу «Пульс»

Державної податкової служби України: 0800-501-007

Нагадування про сплату земельного податку: терміни та порядок

Головне управління ДПС у Сумській області нагадує платникам податків Сумщини, що відповідно до абзацу першого п. 286.5 ст. 286 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) нарахування фізичним особам сум плати за землю проводиться контролюючими органами (за місцем знаходження земельної ділянки, у тому числі право на яку фізична особа має як власник земельної частки (паю), які надсилають платнику податку у порядку, визначеному ст. 42 ПКУ, податкове повідомлення-рішення про внесення податку за формою, встановленою у порядку, визначеному ст. 58 ПКУ, разом із детальним розрахунком суми податку, який, зокрема, але не виключно, має містити кадастровий номер та площу земельної ділянки, розмір ставки податку та розмір пільги зі сплати податку.

Земельний податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення (абзац перший п. 287.5 ст. 287 ПКУ).

Короткий огляд ситуації з акцизним податком в області за серпень 2024 року

Головне управління ДПС у Сумській області повідомляє, що серпень 2024 року відзначився стабільними надходженнями акцизного податку до обласного бюджету. Незважаючи на складні економічні умови, платники податків продемонстрували відповідальність, забезпечивши виконання планових показників.

Так, показник надходжень до загального фонду державного бюджету акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів на серпень 2024 року доведений в сумі 8,2 млн грн. Фактично такі надходження склали 10,9 млн грн, виконання становить 132,8 відс доведеного показника. 

Станом на 01.09.2024 на території області зареєстровано 1288 платників акцизного податку, які здійснюють роздрібну торгівлю алкогольними напоями. Субʼєкти господарювання на території області мають 2139 ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями. 

З метою контролю за повною декларування та сплати акцизного податку субʼєктами господарювання в серпні поточного року проведено 1480 камеральних перевірок декларацій акцизного податку. 

За результатом камеральних перевірок складено 70 актів по фактам неподання, несвоєчасного подання декларацій акцизного податку та несвоєчасної сплати узгоджених зобовʼязань акцизного податку.

За фактами встановлених порушень до субʼєктів господарювання застосовано: за неподання, несвоєчасне подання декларацій акцизного податку -9 податкових повідомлень – рішень на загальну суму 4,42 тис гривень; за несвоєчасну сплату узгоджених зобовʼязань акцизного податку – 58 податкових повідомлень – рішень на загальну суму 14,4 тис гривень.

У серпні 2024 року працівниками управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів проведено 37 фактичних перевірок суб’єктів господарювання які здійснюють діяльність з підакцизними товарами. За результатами перевірок виявлено 35 порушень на загальну суму штрафних санкцій 1,5 млн гривень. Протягом серпня 2024 року до місцевих бюджетів надійшло 314,9 тис грн в рахунок сплати штрафних санкцій у сфері виробництва та обігу підакцизних товарів.

 

Щодо подання  підприємцем заяви про застосування спрощеної системи оподаткування

Головне управління ДПС у Сумській області інформує, для обрання або переходу на спрощену систему оподаткування суб’єкт господарювання подає до контролюючого органу за місцем податкової адреси заяву про застосування спрощеної системи оподаткування (далі – заява) (абзац перший п.п. 298.1.1 п. 298.1 ст. 298 ПКУ)

Податковою адресою платника податків – фізичної особи визнається місце її проживання, за яким вона береться на облік як платник податків у контролюючому органі (абзац другий п. 45.1 ст. 45 ПКУ).   

Згідно з абзацами другим – шостим п.п. 298.1.1 п. 298.1 ст. 298 ПКУ заява подається за вибором платника податків, якщо інше не передбачено ПКУ, в один з таких способів: 1) особисто платником податків або уповноваженою на це особою;
2) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;
3) засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України “Про електронні документи та електронний документообіг” та “Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”.

Суб’єкт господарювання може заявити про обрання спрощеної системи оподаткування під час державної реєстрації створення юридичної особи або державної реєстрації фізичної особи – підприємця, державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу або про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Відповідна заява або відомості передаються до контролюючих органів у порядку, встановленому Законом України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань”.

Чи є об’єктом оподаткування військовим збором сума дивідендів нарахованих на користь фізичних осіб?

Головне управління ДПС у Сумській області нагадує, згідно з пп. 1.2 п. 16¹ підрозд. 10 розд. XX Податкового кодексу України (далі – ПКУ) об’єктом оподаткування військовим збором є доходи, перелічені у ст. 163 ПКУ.

Так, у п. 163.1 ПКУ передбачено, що об’єктом оподаткування резидента є загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід, до складу якого включаються доходи, перелік яких визначено підпунктами 164.2.1 – 164.2.18 п. 164.2 ст. 164 ПКУ. 

Так, згідно з п.п. 164.2.8 п. 164.2 ст. 164 ПКУ до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу включаються «пасивні доходи» (крім зазначених у підпунктах 165.1.2 та 165.1.41 п. 165.1 ст. 165 ПКУ).Під терміном «пасивні доходи» для цілей розд. IV ПКУ слід розуміти, зокрема, такі доходи, як дивіденди (п.п. 14.1.268 п. 14.1 ст. 14 ПКУ).

Враховуючи зазначене, оскільки сума дивідендів, нарахованих на користь фізичних осіб включається до загального місячного оподатковуваного доходу платника податку, то такий дохід підлягає оподаткуванню військовим збором.


«МИ СТОЇМО НА ЗАХИСТІ  ПРАЦІВНИКІВ, ЯКІ ПОВИННІ БУТИ РІВНИМИ У ПРАВАХ З РОБОТОДАВЦЯМИ, ТОМУ ЗАРПЛАТІ У КОНВЕРТІ» – НІ!

Антикорупційний номер цілодобової телефонної лінії сервісу «Пульс»

Державної податкової служби України: 0800-501-007

Податкова соціальна пільга: хто може скористатися

Головне управління ДПС у Сумській області  нагадує, що податкова соціальна пільга (далі – ПСП) застосовується до доходу, нарахованого на користь платника податку протягом звітного податкового місяця як заробітна плата (інші прирівняні до неї відповідно до законодавства виплати, компенсації та винагороди), отриманого від одного роботодавця, якщо його розмір не перевищує суми, що дорівнює розміру місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 гривень.

Сума загального місячного оподаткованого доходу у вигляді заробітної плати зменшується на суму ПСП у таких розмірах:

– ПСП для будь-якого платника податку становить 50 % розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи (у розрахунку на місяць), встановленому законом на 1 січня звітного податкового року (п.п. 169.1.1 п. 169.1 ст. 169 Податкового кодексу України); 

– ПСП для платника податку, який отримує двох чи більше дітей віком до 18 років, становить 100 % суми пільги, визначеної п.п. 169.1.1 п. 169.1 ст. 169 Податкового кодексу України; 

– ПСП для платника, який є одинокою матір’ю (батьком), вдовою (вдівцем) або опікуном (піклувальником – у розрахунку на кожну дитину віком до 18 років, та для платника, який утримує дитину з інвалідністю у розрахунку на кожну дитину віком до 18 років – 150 % суми пільги, визначеної п.п. 169.1.1 п. 169.1 ст. 169 Податкового кодексу України; 

– ПСП для платників, визначених п.п. 169.1.4 п. 169.1 ст. 169 Податкового кодексу України (зокрема, Герої України, учасники бойових дій під час Другої світової війни) становить 200 % суми пільги, визначеної п.п. 169.1.1 п. 169.1 ст. 169 Податкового кодексу України.

Фіскальний чек – ваш захист та гарантія законної торгівлі

Головне управління ДПС у Сумській області в черговий раз нагадує споживачам  та Сумщини, що обов’язок видачі фіскального чека продавцем при здійсненні розрахункової операції закріплений на законодавчому рівні. 

Це не просто формальність, а важливий інструмент, що захищає права як покупця, так і держави.

Чому важливо отримувати фіскальний чек?

Підтвердження легальності Чек засвідчує, що продавець зареєстрований у податковій службі та сплачує податки. Це дає вам гарантію, що ви не стали жертвою нелегальної торгівлі.
Захист прав споживача Фіскальний чек містить інформацію про товар/послугу, дату та час покупки, суму, а також фіскальний номер РРО. Ці дані можуть бути корисними при виникненні претензій до якості товару або при поверненні його протягом 14 днів.
Контроль за обігом готівки Фіскальні чеки допомагають державі контролювати обіг готівки та боротися з тіньовою економікою. Що робити, якщо продавець відмовляється видати чек?

Ввічливо нагадайте продавцю про його обов’язок. Зверніться до адміністратора
Зателефонуйте на гарячу лінію Державної податкової служби: 0800-501-007 чи звернутися за телефоном Головного управління ДПС у Сумській області (0542) 68 50 69.
Пам’ятайте, що ви маєте право на отримання фіскального чека при будь-якій покупці!

Ось кілька порад, як не забути взяти чек:

Завжди просіть чек у продавця. Перевіряйте чек на наявність усієї необхідної інформації
Зберігайте чеки протягом гарантійного терміну на товар. Разом ми можемо зробити торгівлю прозорою та чесною!

Звільнення від утримання податку з доходів ФОП: умови та порядок відображення в додатку 4ДФ

Головне управління ДПС у Сумській області нагадує платникам податків Сумщини, що при виплаті доходу податковий агент відповідно до п.п. 168.1.1 п. 168.1 ст. 168 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) зобов’язаний утримати податок на доходи фізичних осіб із суми виплаченого доходу, використовуючи ставку податку, визначену в ст. 167 ПКУ.

Відповідно до п. 177.8 ст. 177 розд. IV ПКУ, під час нарахування (виплати) фізичній особі – підприємцю доходу від здійснення нею підприємницької діяльності у межах обраних ним видів такої діяльності, якщо фізичною особою – підприємцем, яка отримує такий дохід, надано копію документу, що підтверджує її державну реєстрацію відповідно до закону як суб’єкта підприємницької діяльності, податкові агенти не утримують податок на доходи у джерела виплати.

При цьому, сума винагород та інших виплат, нарахованих (виплачених) на користь таких фізичних осіб – підприємців, відображається у додатку 4ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за ознакою доходу «157».

Як уникнути помилок при сплаті податків: перевірте актуальні реквізити

Головне управління ДПС у Сумській області (далі – ГУ) звертає увагу платників податків Сумщини , що актуальні реквізити рахунків для сплати податків, зборів та платежів до державного та місцевого бюджетів, а також рахунки для сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування знаходяться на офіційному субсайті ГУ у розділі «Рахунки для сплати платежів» за посиланням https://sumy.tax.gov.ua/rahunki-dlya-splati-platejiv/

Безкоштовні кваліфіковані сертифікати відкритих ключів від ДПС у січні – липні отримали майже 301,2 тис. користувачів

Протягом січня – липня 2024 року послугами Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби України скористались майже 301,2 тис. юридичних та фізичних осіб. Їм безкоштовно видано 772,9 тис. кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.

Майже 175,4 тис. фізичних осіб протягом січня – липня 2024 року отримали 359,5 тис. кваліфікованих сертифікатів.

Протягом вказаного періоду 125,8 тис. юридичних осіб  отримали майже 413,4 тис. кваліфікованих сертифікатів.

Електронним сервісом повторного формування сертифікатів за електронним запитом скористалися 85,8 тис. платників, з яких 36 тис. – юридичних та 49,8 тис. – фізичних осіб.

Також здійснено автоматичний перевипуск на 1 рік 280,8 тис. сертифікатів для 114,4 тис. платників, з яких 40,1 тис. – юридичні особи, 74,3 тис. – фізичні особи.

За електронними запитами сформовано 248,9 тис. сертифікатів, у тому числі 27 тис. сертифікатів печаток для програмних реєстраторів розрахункових операцій.

Всього з початку діяльності надавача видано майже 14,1 млн кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.

Нагадаємо, що за допомогою сервісу повторного формування сертифікатів за електронним запитом кожен користувач має змогу самостійно, у режимі 24/7, а головне – дистанційно, протягом 2 – 3 хвилин отримати новий сертифікат, який матиме строк чинності до 2 років.



«МИ СТОЇМО НА ЗАХИСТІ  ПРАЦІВНИКІВ, ЯКІ ПОВИННІ БУТИ РІВНИМИ У ПРАВАХ З РОБОТОДАВЦЯМИ, ТОМУ ЗАРПЛАТІ У КОНВЕРТІ» – НІ!

Антикорупційний номер цілодобової телефонної лінії сервісу «Пульс»

Державної податкової служби України: 0800-501-007

З початку 2024 року обласний бюджет Сумщини поповнився сумою

майже 790,0 млн гривень податкових платежів

Наповнення обласного бюджету в умовах воєнного стану набуває особливої актуальності та стратегічної важливості. Кожна гривня, яка надходить до бюджету, стає інвестицією в нашу спільну перемогу та відновлення країни.

В. о. начальника Головного управління ДПС у Сумській області проінформував медіа та громадськість Сумщин, що упродовж січня – липня 2024 року до обласного бюджету Сумщини надійшло 786,1 млн гривень податків, зборів та інших податкових платежів.

Посадовець зазначив, у загальній сумі найбільша частка сплачених податкових надходжень належить податку на доходи фізичних осіб. З початку року до обласного бюджету його надійшло  628,9  млн  гривень. Рентної плати за користування надрами було сплачено в сумі 61,3 млн гривень. Крім того, до обласного бюджету надійшло податку на прибуток підприємств у сумі 72,5 млн гривень.

Наголошуємо, що своєчасна та повна сплата податків є нашим прямим внеском у підтримку економіки країни.

Де отримати інформацію щодо застосування РРО/ПРРО?

Головне управління ДПС у Сумській області нагадує платникам податків Сумщини, що  Контакт-центр ДПС на постійній основі надає фізичним та юридичним особам інформаційно-довідкові послуги з питань реєстрації та застосування РРО/ПРРО.

Звернутись до Контакт-центру ДПС для отримання інформаційної підтримки з питань реєстрації, застосування РРО/ПРРО фізичні та юридичні особи мають можливість на вибір: за телефоном 0-800-501-007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів), громадяни, які перебувають за межами України за номером: +380 44 454 16 13 (в меню IVR потрібно обрати напрям «3»); електронною поштою на електронну адресу idd@tax.gov.ua (в полі тема потрібно зазначити «6005»); чатом через Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (ЗІР) (zir.tax.gov.ua). 

Скориставшись ЗІР, фізичні та юридичні особи можуть самостійно здійснити пошук відповіді на своє запитання у категорії 109 розділу «Запитання-відповіді з Бази знань».

Режим «Облікові дані платника» приватної частини ЕКП містить інформацію щодо кодів видів економічної діяльності (КВЕД) платника

Головне управління Державної податкової служби у Сумській області наголошує на важливості оновлення та уточнення інформації про платників податків, зокрема щодо кодів видів економічної діяльності (КВЕД). Відповідно до законодавства, така інформація міститься у приватній частині Електронного кабінету платника в режимі «Облікові дані платника».

Відповідно до вимог  ч. 1 ст. 9 Закону України від 15.05.2003   № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 755) відомості про юридичну особу, громадське формування, що не має статусу юридичної особи, та фізичну особу – підприємця вносяться до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) на підставі:

1.     відповідних заяв про державну реєстрацію;

2.     документів, що подаються для проведення інших реєстраційних дій.

Відповідно до вимог  ч. 4 ст. 9 Закону № 755 в ЄДР містяться дані, зокрема, про види діяльності юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Згідно з вимогами ст. 13 Закону № 755  інформаційна взаємодія між ЄДР та інформаційними системами державних органів здійснюється інформаційно-телекомунікаційними засобами в електронній формі у порядку, визначеному Міністерством юстиції України спільно з відповідними державними органами. Технічний адміністратор ЄДР в день проведення реєстраційної дії забезпечує передачу до інформаційних систем центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, відомостей про проведення такої реєстраційної дії.

Переглянути інформацію про облікові та реєстраційні дані платника, у тому числі, щодо кодів видів економічної діяльності (КВЕД) можна у приватній частині Електронного кабінету в режимі «Облікові дані платника».

Внести зміни по КВЕД можливо:

у державного реєстратора (зокрема, у ЦНАП);

у акредитованого нотаріуса, у якого є доступ для внесення змін для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

у застосунку “ДІЯ” (для фізичних осіб-підприємців). 

Рекомендуємо платникам податків Сумщини регулярно перевіряти інформацію про КВЕД у приватній частині ЕК та за необхідності вносити відповідні зміни.         

  Набрав чинності  закон про виробництво і обіг алкоголю та інших підакцизних товарів

Головне управління ДПС у Сумській області  інформує, що 27.07.2024 року набрав чинності Закон України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, біоетанолу, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» від 18.06.2024 р. № 3817-IX (далі – Закон № 3817).  Він покликаний прийти на заміну Закону  України  від 19.12.1995 № 481, що регулював аналогічні питання, та посилити правила регулювання ринків алкогольних напоїв, тютюнових виробів та інших підакцизних товарів.

Нагадаємо, що Закон № 3817, серед іншого, передбачає наступне: 

на підприємствах з виробництва тютюнових виробів будуть встановлені контрольні пости та цілодобова система відеоспостереження;

акцизні склади, на території яких виробляється спирт етиловий, біоетанол, будуть обладнані цілодобовою системою відеоспостереження та контрольно-пропускною системою;

запроваджується можливість блокування за ініціювання ДПС інтернет-сайтів, які незаконно продають підакцизну продукцію;

запроваджуються безстрокові ліцензії для всіх видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню;

на певні види роздрібної торгівлі підакцизною продукцією запроваджується автоматичний порядок отримання ліцензій протягом одного робочого дня за днем отримання заяви про отримання ліцензії.



Податкове зобов’язання при зміні власника землі

Головне управління ДПС у Сумській області нагадує платникам податків Сумщини, що  мінімальне податкове зобов’язання (МПЗ) це – мінімальна величина податкового зобов’язання із сплати податків, зборів, платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, пов’язаних з виробництвом та реалізацією власної сільськогосподарської продукції та/або з власністю та/або користуванням (орендою, суборендою, емфітевзисом, постійним користуванням) земельними ділянками, віднесеними до сільськогосподарських угідь, розрахована відповідно до ПКУ. Це визначає підпункт 14.1.114 прим. 2 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України. Сума МПЗ, визначених щодо кожної із земельних ділянок, право користування якими належить одній юридичній або фізичній особі, у тому числі фізичній особі – підприємцю, є загальним МПЗ.

Особливості визначення загального МПЗ платників податку – власників, орендарів, користувачів на інших умовах земельних ділянок, віднесених до сільськогосподарських угідь визначені п. 170.14 ст. 170 ПКУ, п.п. 170.14.1 якого встановлено, що для платників податку – власників, орендарів, користувачів на інших умовах земельних ділянок, віднесених до сільськогосподарських угідь, не переданих такими особами в оренду, емфітевзис або інше користування на підставі договорів, укладених та зареєстрованих відповідно до законодавства, загальне МПЗ визначається контролюючим органом.

У разі передачі таких земельних ділянок в оренду, емфітевзис або інше користування на підставі договорів, укладених та зареєстрованих відповідно до законодавства, їх розмір враховується при визначенні загального МПЗ орендарів, користувачів на інших умовах  таких земельних ділянок у порядку, встановленому ПКУ (п.п. 170.14.2 п. 170.14 ст. 170 ПКУ).

Згідно з п.п. 170.14.3 п. 170.14 ст. 170 ПКУ визначення загального МПЗ фізичним особам здійснюється контролюючими органами за податковою адресою таких осіб.

МПЗ обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Державного земельного кадастру та/або на підставі оригіналів чи належним чином засвідчених копій відповідних документів платника податків, зокрема, документів, що підтверджують право власності/користування.

Порядок визначення МПЗ встановлено ст. 38 прим. 1 ПКУ, згідно з п.п. 38 прим. 1.1.4 якого МПЗ визначається за період володіння (користування) земельною ділянкою, який припадає на відповідний податковий рік. У разі передачі земельних ділянок в оренду, емфітевзис або інше користування МПЗ визначається для орендарів, користувачів на інших умовах таких земельних ділянок у порядку, визначеному ПКУ (п. 38 прим. 1.3 ст. 38 прим. 1 ПКУ).

У разі переходу права власності або права користування, у тому числі оренди, емфітевзису, суборенди, на земельну ділянку, віднесену до сільськогосподарських угідь, від одного власника, орендаря, користувача на інших умовах до іншого власника, орендаря, користувача на інших умовах  протягом календарного року та за умови державної реєстрації такого права відповідно до законодавства, МПЗ щодо такої земельної ділянки визначається для попереднього власника, орендаря, користувача на інших умовах за період з 1 січня такого календарного року до початку місяця, в якому припинилося право власності на таку земельну ділянку, або в якому така земельна ділянка передана в користування, а для нового власника, орендаря або користувача на інших умовах – починаючи з місяця, в якому він набув право власності або право користування, у тому числі оренди, емфітевзису, суборенди на таку земельну ділянку, та враховується у складі загального МПЗ кожного з таких власників або користувачів (абзац перший п. 38 прим. 1.4 ст. 38 прим. 1 ПКУ).

У разі відсутності державної реєстрації переходу права власності або права користування, у тому числі оренди, емфітевзису, суборенди, на земельну ділянку, віднесену до сільськогосподарських угідь, від одного власника, орендаря, користувача на інших умовах (в тому числі на умовах емфітевзису) до іншого власника, орендаря, користувача на інших умовах (в тому числі на умовах емфітевзису) протягом календарного року МПЗ щодо такої земельної ділянки визначається для попереднього власника, орендаря, користувача на інших умовах на загальних підставах за податковий  рік (абзац другий п. 38 прим. 1.4 ст. 38 прим. 1 ПКУ).

 Анулювання реєстрації платника єдиного податку

Головне управління ДПС у Сумській області нагадує, що відповідно до п. 299.10 ст. 299 Податкового кодексу України  (далі – Кодекс) реєстрація платником єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платників єдиного податку за рішенням контролюючого органу у разі:

1) подання платником податку заяви щодо відмови від застосування спрощеної системи оподаткування у зв’язку з переходом на сплату інших податків і зборів, визначених цим Кодексом, – в останній день календарного кварталу, в якому подано таку заяву;

2) припинення юридичної особи (крім перетворення) або припинення підприємницької діяльності фізичною особою – підприємцем відповідно до закону – в день отримання відповідним контролюючим органом від державного реєстратора повідомлення про проведення державної реєстрації такого припинення;

3) у випадках, визначених підпунктом 298.2.3 пункту 298.2 та підпунктом 298.8.6 пункту 298.8 статті 298 цього Кодексу;

4) якщо у податковому році частка сільськогосподарського товаровиробництва юридичної особи платника єдиного податку четвертої групи становить менш як 75 відсотків;

5) якщо платником єдиного податку четвертої групи не подано податкову звітність, передбачену підпунктом 295.9.1 пункту 295.9 статті 295 та підпунктом 298.8.1 пункту 298.8 статті 298 цього Кодексу;

6) набуття платником податку статусу резидента Дія Сіті – в останній день календарного кварталу, в якому платник податку набув статус резидента Дія Сіті;

7) втрати платником єдиного податку третьої групи статусу електронного резидента (е-резидента);

8) наявність щодо платника податку рішення про застосування спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), прийнятого у порядку, встановленому Законом України “Про санкції”:щодо платників першої і другої груп – в останній день місяця, у якому прийнято таке рішення; щодо платників третьої і четвертої груп – в останній день кварталу, у якому прийнято таке рішення.

Важливість інформаційної підтримки платників в умовах воєнного стану

В умовах воєнного стану, зокрема, численних та оперативних змін податкового законодавства  та змін  в адмініструванні єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, забезпечення доходної частини бюджетів усіх рівнів грунтується  в першу чергу на обізнаності платників про їх права та зобов’язання. Основним фактором в цьому напрямі є оперативне і вчасне інформування та належна комунікація з платником.

Головне управління ДПС у Сумській області нагадує, що у разі необхідності  отримання тієї чи іншої податкової інформації платники податків Сумщини мають можливість звернутися до установи за різними каналами комунікації.

Адреса органу влади, телефони «гарячих телефонних» ліній за різними напрямами діяльності, актуальні електронні адреси та інша корисна контактна інформація для платників оприлюднено на субсайті Головного управління ДПС у Сумській області за лінком https://sumy.tax.gov.ua/kontakti/. Належна та своєчасна комунікації з платниками – важливий вектор роботи податкової Сумщини!

Перейти до вмісту