Державна податкова служба інформує
Новини

Головне управління ДПС у Сумській області інформує

«МИ СТОЇМО НА ЗАХИСТІ  ПРАЦІВНИКІВ, ЯКІ ПОВИННІ БУТИ РІВНИМИ У ПРАВАХ З РОБОТОДАВЦЯМИ, ТОМУ ЗАРПЛАТІ У КОНВЕРТІ» – НІ!

Антикорупційний номер цілодобової телефонної лінії сервісу «Пульс»

Державної податкової служби України: 0800-501-007

Наповнення бюджетів за січень – вересень 2023 року 

Протягом січня – вересня поточного року Головним управлінням ДПС у Сумській області мобілізовано до бюджетів усіх рівнів 15 628,5 млн грн, у тому числі до державного бюджету надійшло 8 053,6 млн грн, місцеві бюджети області отримали 7 574,9 млн гривень.

Найбільшу суму надходжень до бюджетів усіх рівнів забезпечено підприємствами промисловості – 6 018,7 млн грн, або 38,5 відс. від загальної суми надходжень.

Щодо сплати до державного бюджету, то підприємства даної галузі також посідають позиції лідера: сплачено 4 822,5 млн грн, що складає 59,9 відс. загальної суми. До місцевих бюджетів забезпечено 1 196,2 млн  грн та 15,8 відс. відповідно.

Підприємства сільського господарства також мають вагомий вплив на стан надходжень до бюджетів. В січні – вересні 2023 року до зведеного бюджету сільгоспвиробниками забезпечено сплату податків та зборів в сумі 1 763,5 млн грн, або 11,3 відс. загальної суми. При цьому,  до державного бюджету мобілізовано 692,3 млн грн, що становить 8,6 відсотка. Місцеві скарбниці отримали 1 071,2 млн  грн, або 14,1 відс. від загальних надходжень.

Також, до ТОП-трійки з податкових надходжень входить бюджетна сфера, якою сплачено до зведеного бюджету 4 568,1 млн грн, що склало 29,2 відс. від загальної суми надходжень. В тому числі до державного бюджету направлено 1 243,9 млн грн (15,4 відс. загальної суми). Внесок до місцевих бюджетів від платників бюджетної сфери є більш вагомим – сплачено 3 324,2 млн грн, або 43,9 відс. загальної суми.

     Податкова стає ще більш доступною завдяки мобільному застосунку «Моя податкова»

Головне управління ДПС у Сумській області нагадує платникам податків Сумщини, що нещодавно став доступним новий мобільний застосунок «Моя податкова» – корисний сервіс для платників податків. 

Мобільний застосунок “Моя податкова” – це інноваційний і зручний інструмент, розроблений податковими органами для полегшення взаємодії між платниками податків і державними органами. Цей застосунок спрямований на забезпечення платників податків легкодоступною інформацією та послугами, пов’язаними з оподаткуванням, і надає ряд переваг і можливостей. 

Застосунок можна легко завантажити на телефони як на платформі Android, так і iOS!   

Мобільний застосунок вже забезпечує можливість отримати інформацію про адресу реєстрації та фактичне місце проживання; обʼєкти оподаткування;  обовʼязок щодо сплати суми грошового зобовʼязання та стан розрахунків з бюджетом (ППР). 

Передбачається доповнення застосунку новими можливостями відповідно до потреб платників податків. 

Застосунок “Моя податкова” створений з метою спростити та полегшити процедури сплати податків і забезпечити доступну інформацію платникам податків. Він дозволяє громадянам та бізнесу більше контролювати свої податкові обов’язки та підвищує ефективність взаємодії з податковими органами.

Шановні платники податків Сумщини, у разі виникнення будь-яких запитань щодо роботи застосунку та наявності пропозицій щодо вдосконалення сервісів, просимо їх надсилати за адресою infotax@tax.gov.ua  або звертатися за телефоном 0 800 501 007.   

Щодо особливостей проведення фактичних перевірок

Відповідно до статті 75 Податкового кодексу України, контролюючі органи мають право проводити в тому числі і фактичні перевірки. Фактичні перевірки проводяться контролюючими органами в межах їх повноважень у випадках та у порядку, встановлених Податковим кодексом України та іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи. Фактичною вважається перевірка, що здійснюється за місцем фактичного провадження платником податків діяльності, розташування господарських або інших об’єктів права власності такого платника. Така перевірка здійснюється контролюючим органом щодо дотримання норм законодавства з питань регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, свідоцтв, у тому числі про виробництво та обіг підакцизних товарів, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами). 

Відповідно до підпунктів 80.2.1 – 80.2.7 пункту 80.2 статті 80 Податкового кодексу України фактична перевірка може проводитися на підставі рішення керівника контролюючого органу, оформленого наказом, копія якого вручається платнику податків або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції, під розписку до початку проведення такої перевірки, та за наявності хоча б однієї з таких підстав: у разі коли за результатами перевірок інших платників податків виявлено факти, які свідчать про можливі порушення платником податків законодавства щодо виробництва та обігу підакцизних товарів, здійснення платником податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності патентів, ліцензій та інших документів, контроль за наявністю яких покладено на контролюючі органи, та виникає необхідність перевірки таких фактів; у разі наявності та/або отримання в установленому законодавством порядку інформації від державних органів або органів місцевого самоврядування, яка свідчить про можливі порушення платником податків законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи, зокрема, щодо здійснення платниками податків розрахункових операцій, у тому числі із забезпеченням можливості проведення розрахунків за товари (послуги) з використанням електронних платіжних засобів, ведення касових операцій, наявності патентів, ліцензій, та інших документів, контроль за наявністю яких покладено на контролюючі органи, виробництва та обігу підакцизних товарів; письмового звернення покупця (споживача), оформленого відповідно до закону, про порушення платником податків установленого порядку проведення розрахункових операцій, у тому числі незабезпечення можливості проведення розрахунків за товари (послуги) з використанням електронних платіжних засобів, касових операцій, патентування або ліцензування; неподання суб’єктом господарювання в установлений законом строк обов’язкової звітності про використання реєстраторів розрахункових операцій та/або програмних реєстраторів розрахункових операцій, розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій, подання їх із нульовими показниками; у разі наявності та/або отримання в установленому законодавством порядку інформації про порушення вимог законодавства в частині виробництва, обліку, зберігання та транспортування спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та рідин, що використовуються в електронних сигаретах, і пального та цільового використання спирту платниками податків, обладнання акцизних складів витратомірами-лічильниками та/або рівномірами-лічильниками, та/або масовими витратомірами, а також здійснення функцій, визначених законодавством у сфері регулювання виробництва і обігу спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, пального; у разі виявлення за результатами попередньої перевірки порушення законодавства з питань, визначених у пункті 75.1.3 Податкового кодексу України; у разі наявності та/або отримання в установленому законодавством порядку інформації про використання праці найманих осіб без належного оформлення трудових відносин та виплати роботодавцями доходів у вигляді заробітної плати без сплати податків до бюджету, а також здійснення фізичною особою підприємницької діяльності без державної реєстрації. 

Звертаємо увагу, що Державна податкова служба України та її територіальні органи при організації та здійсненні контрольно-перевірочних заходів, перевіряє лише тих суб’єктів господарювання, у діяльності яких існують ризики порушення податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи. 

Перейти до вмісту