26 сесія 7 скликання (08.08.2018)

Про створення опорного закладу освіти та філій

 Image

КОНОТОПСЬКА  РАЙОННА  РАДА

СЬОМЕ СКЛИКАННЯ

ДВАДЦЯТЬ ШОСТА СЕСІЯ

РІШЕННЯ

Конотоп

08 серпня 2018 року                                                                                            

 

Про створення опорного

закладу освіти та філій

      

Відповідно до Положення про освітній округ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 року №777, постанови Кабінету Міністрів України від 20 січня 2016 року № 79 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», рішення конкурсного комітету із визначення опорних навчальних закладів від 21 вересня 2017 року, керуючись статтею 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

районна рада вирішила:

1. Створити опорний заклад освіти – Соснівський навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» імені Анатолія Шульги  Конотопської районної ради Сумської області, що знаходиться за адресою: 41662,   Сумська  область,    Конотопський    район,   с. Соснівка, вул. Шкільна, буд.1.

2. Перейменувати Соснівський навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» імені Анатолія Шульги  Конотопської районної ради Сумської області на Соснівський освітній комплекс «ліцей – заклад дошкільної освіти» імені Анатолія Шульги  Конотопської районної ради Сумської області.

3.  Затвердити Статут опорного закладу освіти Соснівський освітній комплекс «ліцей – заклад дошкільної освіти» імені Анатолія Шульги Конотопської районної ради Сумської області в новій редакції (Додаток 1).

4. Відділу освіти Конотопської районної державної адміністрації (Вербняк М.Д.) забезпечити державну реєстрацію змін до установчих документів закладу освіти.

5.Реорганізувати Малосамбірський навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Конотопської районної ради Сумської області, що знаходиться за адресою: 41663, Сумська область, Конотопський район, с. Малий Самбір,                      вул. Центральна, буд.1, шляхом приєднання до Соснівського освітнього комплексу «ліцей – заклад дошкільної освіти» імені Анатолія Шульги Конотопської районної ради Сумської області.

6.Утворити Малосамбірську філію Соснівського освітнього комплексу «ліцей – заклад дошкільної освіти» імені Анатолія Шульги Конотопської районної ради Сумської області, що знаходиться за адресою: 41663, Сумська область, Конотопський район, с. Малий Самбір, вул. Центральна, буд.1.

7.Визначити опорний        навчальний  заклад – Соснівський освітній комплекс «ліцей – заклад дошкільної освіти» імені Анатолія Шульги Конотопської районної ради Сумської області правонаступником Малосамбірського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа  I-II  ступенів – дошкільний навчальний заклад» Конотопської районної ради Сумської області.

8.Реорганізувати Шаповалівський навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» Конотопської районної ради Сумської області, що знаходиться за адресою: 41660, Сумська область, Конотопський район, с. Шаповалівка, площа Козацької слави, буд.24, шляхом приєднання до Соснівського освітнього комплексу «ліцей – заклад дошкільної освіти» імені Анатолія Шульги Конотопської районної ради Сумської області.

9.Утворити Шаповалівську філію Соснівського освітнього комплексу «ліцей – заклад дошкільної освіти» імені Анатолія Шульги Конотопської районної ради Сумської області, що знаходиться за адресою: 41660, Сумська область, Конотопський район, с. Шаповалівка, площа Козацької слави, буд.24.

10.Визначити опорний навчальний заклад – Соснівський освітній комплекс «ліцей – заклад дошкільної освіти» імені Анатолія Шульги Конотопської районної ради Сумської області правонаступником Шаповалівського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа  I-II  ступенів – дошкільний навчальний заклад» Конотопської районної ради Сумської області.

11.Утворити комісію з реорганізації навчальних закладів (Додаток 2).

12.Комісії з реорганізації  вжити заходів, пов’язаних з реорганізацією навчальних закладів, в порядку, визначеному чинним законодавством України.

13.Претензії кредиторів  приймаються протягом 2-х місяців з моменту публікації оголошення.

14. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради  з питань молоді, освіти, культури, охорони здоров’я та соціального захисту.

 

 

Голова районної ради                                                                     А.В.Боярчук

 

 

Вербняк 6 64 43   

Надіслано: до протоколу -1, постійній комісії з питань молоді, освіти,культури, охорони здоров'я та соціального захисту-1, РДА-1, фінуправлінню РДА-І, відділу економічного розвитку та торгівлі   РДА-1, відділу освіти  РДА -1, Соснівському ОК – 1,  Шаповалівському НВК – 1, Малосамбірському НВК – 1

         

 

 

         Додаток

         до рішення районної ради

         сьомого скликання від 08.08.2018

                                                                            

Склад комісії

            з реорганізації навчальних закладів

 

Прізвище, ім’я, по-батькові

Посада

Статус

в комісії

Дороженко Наталія Миколаївна

Директор Шаповалівського НВК «ЗОШ І-ІІ ст. – ДНЗ»

Голова комісії з реорганізації Шаповалівського НВК «ЗОШ І-ІІ ст. – ДНЗ»

Тималка Олександра Григорівна

Директор Малосамбірського НВК «ЗОШ І-ІІ ст. – ДНЗ»

Голова комісії з реорганізації Малосамбірського НВК «ЗОШ І-ІІ ст. – ДНЗ»

Завзята Валентина Іванівна

Головний бухгалтер централізованої бухгалтерії відділу освіти

Член комісії

Боярчук Тетяна Вікторівна

Бухгалтер централізованої бухгалтерії відділу освіти

Член комісії

Клінгерт Валентин Георгійович

Начальник групи ЦГО відділу освіти

Член комісії

Кузьменко Наталія Валеріанівна

Директор Соснівського  ОК «ліцей – ЗДО»

Член комісії

 

 

 

 

Заступник голови районної ради                                              І.В.Клігунова

Додаток

до рішення районної ради

сьомого скликання від 08.08.2018

 

 

Статут

Соснівського освітнього комплексу «ліцей-заклад дошкільної освіти»

імені Анатолія Шульги Конотопської районної ради Сумської області

 

І. Загальні положення

1.1.Соснівський освітній комплекс «ліцей-заклад дошкільної освіти» імені Анатолія Шульги Конотопської районної ради Сумської області (скорочене найменування Соснівський ОК «ліцей-ЗДО» імені Анатолія Шульги) – опорний заклад, що забезпечує реалізацію права громадян на здобуття дошкільної та повної загальної середньої освіти, створений Конотопською районною радою (далі Засновник) згідно чинного законодавства України шляхом приєднання Шаповалівського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад» імені Віталія Парфененка Конотопської районної ради та Малосамбірського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад» Конотопської районної ради.

Освітній комплекс складається з двох підрозділів – дошкільного та шкільного і може мати спеціалізацію (філологічну, природничо-математичну, спортивно-оздоровчу тощо).

Дошкільний підрозділ забезпечує належний рівень дошкільної освіти відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти.

Шкільний підрозділ забезпечує відповідний рівень загальноосвітньої підготовки здобувачів згідно з вимогами Державного стандарту загальної середньої освіти. У складі шкільного підрозділу можуть бути класи з поглибленим вивченням окремих предметів, групи продовженого дня, пришкільний інтернат.

Кількість дошкільних груп, класів, груп продовженого дня у освітньому комплексі встановлюється засновником на підставі нормативів їх наповнюваності, затверджених МОН за погодженням з Мінфіном, відповідно до поданих заяв батьків або осіб, які їх заміняють, та санітарно-гігієнічних норм.

Приймання дітей дошкільного віку до освітнього комплексу здійснюється на безконкурсній основі відповідно до території обслуговування. До першого класу шкільного підрозділу переводяться діти із шести років.

1.2.Форма власності – комунальна.

1.3.Юридична адреса закладу освіту:

Україна, 41662, Сумська область, Конотопський район, с.Соснівка, вул.Шкільна, 1.

1.4.Опорний заклад Соснівський освітній комплекс «ліцей-заклад дошкільної освіти» імені Анатолія Шульги Конотопської районної ради Сумської області (далі ОК, заклад освіти) є юридичною особою, має печатку, штамп, ідентифікаційний номер, може мати рахунок у банку або органах Державного казначейства, інші атрибути юридичної особи. При укладанні договору про здійснення розрахунково-касового обслуговування являється неприбутковою організацією. Діяльність закладу освіти не спрямована на отримання прибутку.

1.5.Заклад освіти може мати у своєму складі структурні підрозділи – філії.

1.6.Філія не є юридичною особою. Філія наділяється майном засновника, котрий їх створив, та існують на підставі затвердженого ним положення. Філія виконує функцію початкової школи, а також може за рішенням засновника виконувати функції основної школи.

1.7.Засновником закладу освіти є Конотопська районна рада. Юридична адреса засновника: Україна, 41607, Сумська область, місто Конотоп, вулиця Соборна, будинок 23.

1.8.Головною метою опорного закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної та повної загальної середньої освіти.

1.9.Головним завданням опорного закладу є:

– створення умов для різнобічного розвитку дитини дошкільного віку, забезпечення реалізації права громадян на повну загальну середню освіту;

– виховання громадянина України;

– виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів і націй;

– формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, особистості, підготовленої до професійного самовизначення;

– виховання у здобувачів поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов'язків людини і громадянина;

– розвиток особистості здобівача, його здібностей і обдарувань, наукового світогляду;

– реалізація права здобівачів на вільне формування політичних і світоглядних переконань;

– виховання свідомого ставлення до свого здоров'я та здоров'я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров'я здобувачів;

– створення умов для оволодіння системою наукових знань про природу, людину і суспільство;

– концентрація та ефективне використання наявних ресурсів, їх спрямування на задоволення освітніх потреб здобувачів, створення єдиної системи виховної роботи.

1.10.Заклад освіти у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», іншими законодавчими актами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства освіти і науки України, інших центральних органів виконавчої влади, рішеннями місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, цим Статутом.

1.11.Заклад освіти самостійно приймає рішення і здійснює діяльність в межах своєї компетенції, передбаченої законодавством України та власним Статутом.

1.12.Заклад освіти несе відповідальність перед особою, суспільством і державою за:

– безпечні умови освітньої діяльності;

– дотримання державних стандартів освіти;

– дотримання договірних зобов'язань з іншими суб'єктами освітньої, виробничої, наукової діяльності, у тому числі зобов'язань за міжнародними угодами;

– дотримання фінансової дисципліни.

1.13.У закладі освіти визначена українська мова навчання і може бути запроваджений певний профіль навчання.

1.14.Заклад освіти має право:

– визначати форми, методи і засоби організації освітнього процесу за погодженням із засновником чи уповноваженим ним органом;

– визначати варіативну частину робочого навчального плану;

– в установленому порядку розробляти і впроваджувати експериментальні та індивідуальні робочі навчальні плани;

– спільно з закладами вищої освіти, науково-дослідними інститутами та центрами проводити науково-дослідну, експериментальну, пошукову роботу, що не суперечить законодавству України;

– використовувати різні форми морального і матеріального заохочення до учасників освітнього процесу;

– бути власником і розпорядником рухомого і нерухомого майна згідно з законодавством України та власним статутом;

– отримувати кошти і матеріальні цінності від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, юридичних і фізичних осіб;

– залишати у своєму розпорядженні і використовувати власні надходження у порядку визначеному законодавством України;

– розвивати власну соціальну базу: мережу спортивно-оздоровчих, лікувально-профілактичних і культурних підрозділів;

1.15.У закладі освіти створюються та функціонують методичне об'єднання учителів початкових класів та вихователів, учителів природничо-математичного циклу, учителів суспільно-гуманітарного циклу, класних керівників, постійно діючий семінар.

1.16.Медичне обслуговування здобувачів та відповідні умови для його організації забезпечуються засновником і здійснюються Конотопською центральною районною лікарнею, Конотопською санітарно-епідеміологічною станцією, Соснівською  лікарською амбулаторією.

1.17.Взаємовідносини опорного закладу з юридичними і фізичними особами визначаються угодами, що укладаються між ними.

II. Організація освітнього процесу

2.1.Заклад освіти планує свою роботу самостійно відповідно до перспективного, річного плану. В плані роботи відображаються найголовніші питання роботи закладу освіти, визначаються перспективи його розвитку. План роботи затверджується педагогічною радою закладу.

2.2.Основним документом, що регулює освітній процес, є робочий навчальний план, що складається на основі типових навчальних планів, розроблених та затверджених Міністерством освіти і науки України, із конкретизацією варіативної частини і визначенням профілю навчання.

Робочий навчальний план погоджується педагогічною радою закладу освіти і затверджується відділом освіти Конотопської районної державної адміністрації.

У вигляді додатків до робочого навчального плану додаються розклад уроків (щоденний, тижневий) та режим роботи (щоденний, річний).

2.3.Відповідно до робочого навчального плану педагогічні працівники даного опорного закладу освіти самостійно добирають програми, підручники, навчальні посібники, що мають гриф Міністерства освіти і науки України, а також науково-методичну літературу, дидактичні матеріали, форми, методи, засоби навчальної роботи, що мають забезпечувати виконання статутних завдань та здобуття освіти на рівні державних стандартів.

2.4.Опорний заклад освіти здійснює освітній процес за денною, індивідуальною формою навчання, виходячи з кількості здобувачів та кількості класів. Відповідно до поданих батьками або особами, що їх заміняють, заяв опорний заклад за погодженням відділу освіти Конотопської районної державної адміністрації створює умови для прискорення навчання та навчання екстерном.

2.5.Зарахування здобувачів до опорного закладу здійснюється за наказом директора на підставі особистої заяви (для неповнолітніх — заяви батьків або осіб, які їх замінюють), а також свідоцтва про народження (копії), паспорта, медичної довідки встановленого зразка, документа про наявний рівень освіти (крім дітей дошкільного віку та дітей, які вступають до першого класу).

У разі потреби здобувач може перейти протягом будь-якого року навчання до іншого  закладу освіти. Переведення здобувачів до іншого закладу освіти здійснюється за наявності особової справи здобувача встановленого Міністерством освіти і науки України зразка.

У опорному закладі для здобувачів 1-4 класів за бажанням їхніх батьків або осіб, які їх замінюють, при наявності належної навчально-матеріальної бази, педагогічних працівників, обслуговуючого персоналу можуть створюватись групи продовженого дня. Рішення про утворення групи продовженого дня приймає керівник опорного закладу за погодженням з засновником.

Наповнюваність групи продовженого дня здійснюється згідно з наказами МОН.

Рішення про зменшення чисельності здобувачів групи продовженого дня приймає керівник опорного закладу за погодженням з засновником.

Зарахування та відрахування дітей здійснюється наказом директора опорного закладу.

2.6.Структура навчального року, а також тижневе навантаження здобувачів встановлюються закладом в межах часу, що передбачений робочим навчальним планом.

Навчальний рік розпочинається 1 вересня у День знань і закінчуються не пізніше 1 липня наступного року.

Навчальний рік поділяється на семестри згідно наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України: перший з 1 вересня до 27 грудня, другий з 12 січня до 31 травня.

2.7.За погодженням з відділом освіти Конотопської районної державної адміністрації з урахуванням місцевих умов, специфіки та профілю закладу освіти запроваджується графік канікул. Тривалість канікул протягом навчального року не повинна становити менш як 30 календарних днів.

2.8.Тривалість уроків у опорному закладі становить: у групах закладу дошкільної освіти – 25 хвилин, у перших класах – 35 хвилин, у других – четвертих класах – 40 хвилин, у п'ятих – одинадцятих – 45 хвилин. Зміна тривалості уроків допускається за погодженням з відповідними органами управління освітою та територіальними установами Держпродспоживслужби.

2.9.Щоденна кількість і послідовність навчальних занять визначається розкладом уроків, що складається на кожен семестр відповідно до санітарно-гігієнічних та педагогічних вимог, погоджується радою закладу освіти і затверджується директором.

Тижневий режим роботи закладу освіти затверджується у розкладі навчальних занять.

Крім різних форм обов'язкових навчальних занять, у закладі проводяться індивідуальні, групові, факультативні та інші позакласні заняття та заходи, що передбачені окремим розкладом і спрямовані на задоволення освітніх інтересів здобувачів та на розвиток їх творчих здібностей, нахилів і обдаровань.

2.10.Тривалість перерв між уроками встановлюється з урахуванням потреби в організації активного відпочинку і харчування здобувачів, але не менш як 10 хвилин, великої перерви (після другого або третього уроку) – 20 хвилин.

2.11.Розклад уроків складається відповідно до робочого навчального плану закладу з дотриманням педагогічних та санітарно-гігієнічних вимог і затверджується директором закладу освіти.

2.12.Відволікання здобувачів від навчальних занять для впровадження інших видів діяльності забороняється (крім випадків, передбачених законодавством).

2.13.Залучення здобувачів до видів діяльності, не передбачених навчальною програмою та робочим навчальним планом закладу, дозволяється лише за їх згодою та згодою батьків або осіб, які їх замінюють.

2.14.Зміст, обсяг і характер домашніх завдань визначаються вчителем відповідно до педагогічних і санітарно-гігієнічних вимог з урахуванням вимог навчальних програм та індивідуальних особливостей здобувачів.

Домашні завдання здобувачів 1-х класів не задаються.

2.15.Соснівська сільська рада до початку навчального року бере на облік здобувачів, які мають відвідувати школу.

2.16.Іноземні громадяни зараховуються до опорного закладу відповідно до чинного законодавства.

2.17.Переведення здобувачів закладу до наступного класу здійснюється у порядку, встановленому Міністерством освіти і науки України.

2.18.Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачівзакладу визначаються Міністерством освіти і наукиУкраїни.

2.19.Облік навчальних досягнень здобувачів протягом навчального року здійснюється у класних журналах, інструкції про ведення яких затверджуються Міністерством освіти і науки України. Результати освітньої діяльності за рік заносяться до особових справ здобувачів.

2.20.У першому класі оцінювання навчальних досягнень здобувачів здійснюється вербально. За рішенням педагогічної ради закладу освіти може надаватися словесна характеристика знань, умінь і навичок здобувачів другого класу.

2.21.Оцінки з поведінки, за участь у суспільно корисній, громадській діяльності здобувачам не виставляються.

2.22.До додатків до документів про освіту (свідоцтво про базову загальну середню освіту, атестат про повну загальну середню освіту) оцінка з поведінки також не виставляється.

2.23.Навчання у випускних 4, 9 та 11 класах закладу завершується державною підсумковою атестацією. Зміст, форма і порядок державної підсумкової атестації визначаються Міністерством освіти і науки України.

В окремих випадках здобувачі за станом здоров’я або з інших поважних причин можуть бути звільнені від державної підсумкової атестації у порядку, що встановлюється Міністерством освіти і наукиУкраїни та Міністерством охорони здоров’я.

2.24.Порядок переведення і випуск здобувачівзакладу освіти визначається документамиМіністерства освіти і науки України.

2.25.Здобувачі початкової школи, які протягом одного року навчання не засвоїли програмовий матеріал, за поданням педагогічної ради та згодою батьків (осіб, які їх замінюють) направляються для обстеження фахівцями відповідної психолого-медико-педагогічної консультації. За висновками зазначеної консультації такі здобувачі можуть продовжувати навчання вспеціальних закладах освіти або навчатися за індивідуальними навчальними планами і програмами за згодою батьків (осіб, які їх замінюють). Здобувачі початкової школи, які через поважні причини (хвороба, інші обставини) за результатами річного оцінювання не засвоїли скориговану до індивідуальних здібностей навчальну програму, можуть бути, як виняток, залишені для повторного навчання у тому самому класі за рішенням педагогічної ради та за згодою батьків (осіб, які їх замінюють).

2.26.За результатами навчання випускникам закладу освіти видається відповідний документ (свідоцтво про базову загальну середню освіту, атестат про повну загальну середню освіту). Зразки документів про базову та повну загальну середню освіту затверджуються Кабінетом Міністрів України.

Здобувачам, які закінчили основну школу, видається свідоцтво про базову загальну середню освіту.

Свідоцтво про базову загальну середню освіту дає право на вступ до школи III ступеня, закладу професійно-технічної освіти, закладу вищої освіти I—II рівня акредитації.

Здобувачам, які закінчили старшу школу, видається атестат про повну загальну середню освіту.

Атестат про повну загальну середню освіту дає право на вступ до закладів вищої освіти усіх типів і форм власності.

2.27.За відмінні успіхи в навчанні здобувачі 2-8, 10 класів можуть нагороджуватися Похвальним листом ― «За високі досягнення у навчанні», а випускники закладів III ступеня — Похвальною грамотою ― «За особливі досягнення у вивченні окремих предметів», медалями — золотою ― «За високі досягнення у навчанні» або срібною ― «За досягнення у навчанні». За відмінні успіхи в навчанні випускникам закладу II ступеня видається свідоцтво про базову загальну середню освіту з відзнакою. Порядок нагородження здобувачів за відмінні успіхи у навчанні встановлюється Міністерством освіти і науки України.

За успіхи у навчанні здобувачам закладу освіти можуть встановлюватися інші форми морального та матеріального заохочення.

2.28.Свідоцтва про базову загальну середню освіту, атестати про повну загальну середню освіту та відповідні додатки до них реєструються у книгах обліку та видачі зазначених документів.

2.29.Контроль за дотриманням порядку видачі випускникам свідоцтв, атестатів, золотих і срібних медалей, Похвальних грамот та листів здійснюється відділом освіти Конотопської районної державної адміністрації.

2.30.Виховання здобувачів у закладі освіти здійснюється під час уроків, в процесі позаурочної та позашкільної роботи.

2.31.Цілі виховного процесу в закладі визначаються на основі принципів, закладених у Конституції та законах України, інших нормативно-правових актах.

2.32.У закладі освіти забороняється утворення та діяльність організаційних структур політичних партій, а також релігійних організацій і воєнізованих формувань.

Примусове залучення здобувачів до вступу в будь-які об’єднання громадян, громадські, громадсько-політичні, релігійні організації і воєнізовані формування, а також до діяльності в зазначених організаціях, участі в агітаційній роботі та політичних акціях забороняється.

2.33.Дисципліна в закладі освіти дотримується на основі взаємоповаги всіх учасників освітнього процесу,дотримання Правил внутрішнього розпорядку та Статуту закладу. Застосування методів фізичного та психічного насильства до здобувачів забороняється.

ІІІ. Учасники освітнього процесу

3.1.Учасниками освітнього процесу в закладі є діти дошкільного віку, здобувачі, педагогічні працівники, бібліотекар, практичний психолог, соціальний педагог, інші спеціалісти закладу, керівники, батьки або особи, які їх замінюють.

3.2.Статус, права та обов’язки учасників освітнього процесу визначаються Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», іншими актами законодавства, Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, Статутом закладу, Правилами внутрішнього розпорядку закладу.

3.3.Здобувачі-вихованці, учні,які здобувають освіту за будь-яким видом та формою здобуття освіти.

3.4.Здобувачі закладу мають гарантоване державою право на:

індивідуальнуосвітню траєкторію, що реалізується, зокрема, через вільний вибір видів, форм і темпу здобуття освіти, закладів освіти і запропонованих ними освітніх програм, навчальних дисциплін та рівня їх складності, методів і засобів навчання;

якісні освітні послуги;

справедливе та об’єктивне оцінювання результатів навчання;

відзначення успіхів у своїй діяльності;

свободу творчої, спортивної, оздоровчої, культурної, просвітницької, наукової і науково-технічної діяльності тощо;

безпечні та нешкідливі умови навчання, утримання і праці;

повагу людської гідності;

захист під час освітнього процесу від приниження честі та гідності, будь-яких форм насильства та експлуатації, дискримінації за будь-якою ознакою, пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров’ю здобувача освіти;

користування бібліотекою, навчальною, науковою, виробничою, культурною, спортивною, побутовою, оздоровчою інфраструктурою закладу освіти та послугами його структурних підрозділів у порядку, встановленому закладом освіти відповідно до спеціальних законів;

доступ до інформаційних ресурсів і комунікацій, що використовуються в освітньому процесі;

інші необхідні умови для здобуття освіти, у тому числі для осіб з особливими освітніми потребами та із соціально незахищених верств населення.

3.5.Здобувачі закладу зобов’язані:

виконувати вимоги освітньої програми (індивідуального навчального плану за його наявності), дотримуючись принципу академічної доброчесності, та досягти результатів навчання, передбачених стандартом освіти для відповідного рівня освіти;

поважати гідність, права, свободи та законні інтереси всіх учасників освітнього процесу, дотримуватися етичних норм;

відповідально та дбайливо ставитися до власного здоров’я, здоров’я оточуючих, довкілля;

дотримуватися установчих документів, правил внутрішнього розпорядку закладу освіти.

3.6.Здобувачі закладу залучаються за їх згодою та згодою батьків або осіб, які їх замінюють, до самообслуговування, різних видів суспільно корисної праці відповідно до Статуту і Правил внутрішнього розпорядку з урахуванням віку, статі, фізичних можливостей.

3.7.Педагогічним працівником повинна бути особа з високими моральними якостями, яка має відповідну педагогічну освіту, належний рівень професійної підготовки, забезпечує результативність та якість своєї роботи, фізичний та психічний стан здоров’я якої дає змогу виконувати професійні обов’язки.

3.8.До педагогічної діяльності у закладі не допускаються особи, яким вона заборонена за медичними показаннями, за вироком суду. Перелік медичних протипоказань щодо провадження педагогічної діяльності встановлюється законодавством.

3.9.Призначення на посаду, звільнення з посади педагогічних та інших працівників закладу, інші трудові відносини регулюються законодавством про працю, Законом України «Про загальну середню освіту» та іншими законодавчими актами.

3.10.Обсяг педагогічного навантаження вчителів визначається відповідно до законодавства керівником закладу і затверджується відділом освіти  Конотопської районної державної адміністрації.

Обсяг педагогічного навантаження може бути менше тарифної ставки (посадового окладу) лише за письмовою згодою педагогічного працівника.

Перерозподіл педагогічного навантаження протягом навчального року допускається лише в разі зміни кількості годин для вивчення окремих предметів, що передбачається робочим навчальним планом, або за письмовою згодою педагогічного працівника з дотриманням вимогзаконодавства про працю.

3.11.Керівник закладу призначає класних керівників, завідуючих навчальними кабінетами, майстернею, навчально-дослідною ділянкою, права та обов’язки яких визначаються нормативно-правовими актами Міністерства освіти і наукиУкраїни, Правилами внутрішнього розпорядку та Статутом закладу.

3.12.Не допускається відволікання педагогічних працівників від виконання професійних обов’язків крім випадків, передбачених законодавством.

Залучення педагогічних працівників до участі у видах робіт, не передбачених робочим навчальним планом, навчальними програмами та іншими документами, що регламентують діяльність закладу освіти, здійснюється лише за їх згодою.

3.13.Педагогічні працівники закладу підлягають атестації відповідно до порядку, встановленого Міністерством освіти і наукиУкраїни.

За результатами атестації педагогічних працівників визначається їх відповідність займаній посаді, присвоюється кваліфікаційна категорія (спеціаліст, спеціаліст другої, першої, вищої категорії), а також педагогічне звання «старший учитель», «учитель-методист».

3.14.Педагогічні працівники закладу мають право:

– академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі;

– педагогічну ініціативу;

– розроблення та впровадження авторських навчальних програм, проектів, освітніх методик і технологій, методів і засобів, насамперед методик компетентнісного навчання;

– користування бібліотекою, навчальною, науковою, виробничою, культурною, спортивною, побутовою, оздоровчою інфраструктурою закладу освіти та послугами його структурних підрозділів у порядку, встановленому закладом освіти відповідно до спеціальних законів;

– підвищення кваліфікації, перепідготовку;

– вільний вибір освітніх програм, форм навчання, закладів освіти, установ і організацій, інших суб’єктів освітньої діяльності, що здійснюють підвищення кваліфікації та перепідготовку педагогічних працівників;

– доступ до інформаційних ресурсів і комунікацій, що використовуються в освітньому процесі та науковій діяльності;

– відзначення успіхів у своїй професійній діяльності;

– справедливе та об’єктивне оцінювання своєї професійної діяльності;

– захист професійної честі та гідності;

– індивідуальну освітню (наукову, творчу, мистецьку та іншу) діяльність за межами закладу освіти;

– творчу відпустку строком до одного року не більше одного разу на 10 років із зарахуванням до стажу роботи;

– забезпечення житлом у першочерговому порядку, пільгові кредити для індивідуального і кооперативного будівництва;

– забезпечення службовим житлом з усіма комунальними зручностями у порядку, передбаченому законодавством;

– безпечні і нешкідливі умови праці;

– подовжену оплачувану відпустку;

– участь у громадському самоврядуванні закладу освіти;

– участь у роботі колегіальних органів управління закладу освіти.

3.15.Педагогічні працівники закладу зобов’язані:

– постійно підвищувати свій професійний і загальнокультурний рівні та педагогічну майстерність;

– виконувати освітню програму для досягнення здобувачами освіти передбачених нею результатів навчання;

– сприяти розвитку здібностей здобувачів освіти, формуванню навичок здорового способу життя, дбати про їхнє фізичне і психічне здоров’я;

– дотримуватися академічної доброчесності та забезпечувати її дотримання здобувачами освіти в освітньому процесі та науковій діяльності;

– дотримуватися педагогічної етики;

– поважати гідність, права, свободи і законні інтереси всіх учасників освітнього процесу;

– настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до суспільної моралі та суспільних цінностей, зокрема правди, справедливості, патріотизму, гуманізму, толерантності, працелюбства;

– формувати у здобувачів освіти усвідомлення необхідності дотимуватися Конституції та законів України, захищати суверенітет і територіальну цілісність України;

– виховувати у здобувачів освіти повагу до державної мови та державних символів України, національних, історичних, культурних цінностей України, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання України та навколишнього природного середовища;

– формувати у здобувачів освіти прагнення до взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами;

– захищати здобувачів освіти під час освітнього процесу від будь-яких форм фізичного та психічного насильства, приниження честі та гідності, дискримінації за будь-якою ознакою, пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров’ю здобувача освіти, запобігати вживанню ними та іншими особами на території закладів освіти алкогольних напоїв, наркотичних засобів, іншим шкідливим звичкам;

– дотримуватись установчих документів та правил внутрішнього розпорядку закладу освіти, виконувати свої посадові обов’язки;

– нести відповідальність за відповідність оцінювання навчальних досягнень здобувачів критеріям оцінювання, затвердженим Міністерством освіти і наукидоводити результати навчальних досягнень здобувачів до відома дітей, батьків, осіб, що їх замінюють, керівника навчального закладу.

3.16.Педагогічні працівники, які систематично порушують Статут, Правила внутрішнього розпорядку закладу, не виконують посадових обов’язків, умови трудового договору або за результатами атестації не відповідають займаній посаді, звільняються з роботи згідно із законодавством.

3.17.Права і обов’язки інших працівників та допоміжного персоналу регулюються трудовим законодавством та Правилами внутрішнього розпорядку закладу.

3.18.Батьки здобувачів та особи, які їх замінюють, мають право:

– захищати відповідно до законодавства права та законні інтереси здобувачів освіти;

– звертатися до закладів освіти, органів управління освітою з питань освіти;

– обирати заклад освіти, освітню програму, вид і форму здобуття дітьми відповідної освіти;

– брати участь у громадському самоврядуванні опорного закладу, філії, зокрема обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування;

– завчасно отримувати інформацію про всі заплановані у опорному закладі та філії та позапланові педагогічні, психологічні, медичні, соціологічні заходи, дослідження, обстеження, педагогічні експерименти та надавати згоду на участь у них дитини;

– брати участь у розробленні індивідуальної програми розвитку дитини та/або індивідуального навчального плану;

– отримувати інформацію про діяльність опорного закладу, філії, результати навчання своїх дітей (дітей, законними представниками яких вони є) і результати оцінювання якості освіти у закладі освіти та його освітньої діяльності.

3.19.Батьки та особи, які їх замінюють, є відповідальними за здобуття дітьми повноїзагальної середньої освіти, їх виховання і зобов’язані:

– виховувати у дітей повагу до гідності, прав, свобод і законних інтересів людини, законів та етичних норм, відповідальне ставлення до власного здоров’я, здоров’я оточуючих і довкілля;

– сприяти виконанню дитиною освітньої програми та досягненню дитиною передбачених нею результатів навчання;

– поважати гідність, права, свободи і законні інтереси дитини та інших учасників освітнього процесу;

– дбати про фізичне і психічне здоров’я дитини, сприяти розвитку її здібностей, формувати навички здорового способу життя;

– формувати у дитини культуру діалогу, культуру життя у взаєморозумінні, мирі та злагоді між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами, представниками різних політичних і релігійних поглядів та культурних традицій, різного соціального походження, сімейного та майнового стану;

– настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до суспільної моралі та суспільних цінностей, зокрема правди, справедливості, патріотизму, гуманізму, толерантності, працелюбства;

– формувати у дітей усвідомлення необхідності додержуватися Конституції та законів України, захищати суверенітет і територіальну цілісність України;

– виховувати у дитини повагу до державної мови та державних символів України, національних, історичних, культурних цінностей України, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання України;

– дотримуватися установчих документів, правил внутрішнього розпорядку філії.

3.20.Уразі невиконання батьками та особами, які їх замінюють, обов’язків, передбачених законодавством, заклад може порушувати в установленому порядку клопотання про відповідальність таких осіб, у тому числі позбавлення їх батьківських прав.

ІV. УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ

4.1.Управління закладом освіти здійснюється відділом освіти Конотопської районної адміністрації.

4.2.Керівництво закладом здійснює його директор. Керівником закладу може бути громадянин України, який має вищу педагогічну освіту на рівні спеціаліста або магістра, стаж педагогічної роботи не менш як три роки, успішно пройшов атестацію керівних кадрів закладів освіти у порядку, встановленому Міністерством освіти і науки,молоді та спорту України.

4.3.Керівник призначається на посаду та звільняється з посади відділом освіти Конотопської районної державної адміністрації за погодженням з Конотопською районною державною адміністрації та районною радою.

4.4.Керівник закладу:

– здійснює керівництво педагогічним колективом, забезпечує раціональний  добірі розстановку кадрів, створює необхідні умови для підвищення фахового і кваліфікаційного рівня працівників;

– організовує освітній процес;

– забезпечує контроль за виконанням навчальних планів і програм, якістю навчальних досягнень здобувачів;

– відповідає за дотримання вимог Державного стандарту загальної середньої освіти, за якість і ефективність роботи педагогічного колективу;

– створює необхідні умови для участі здобувачів у позакласній та позашкільній роботі, проведення виховної роботи;

– забезпечує дотримання вимог щодо охорони дитинства, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм, вимог техніки безпеки;

– розпоряджається в установленому порядку майном закладу та його коштами;

– підтримує ініціативи щодо вдосконалення системи освіти, заохочення творчих пошуків, дослідно-експериментальної роботи педагогів;

– сприяє залученню діячів науки, культури, членів творчих спілок, працівників підприємств, установ, організацій до освітнього процесу, керівництва об’єднаннями здобувачів за інтересами;

– забезпечує реалізацію права здобувачів на захист від будь-яких форм фізичногоабо психічного насильства;

– вживає заходів до запобігання вживанню здобувачами алкоголю, наркотиків;

– контролює організацію харчування і медичного обслуговування здобувачів;

– видає у межах своєї компетенції накази та розпорядження і контролює їх виконання;

– щороку звітує про свою роботу на засіданні ради школи.

4.5.Керівник закладу є головою педагогічної ради — постійно діючого колегіального органу управління закладом.

4.6.Засідання педагогічної ради проводяться у міру потреби, але не менш як чотири рази на рік.

4.7.Педагогічна рада розглядає питання:

– удосконалення і методичного забезпечення освітнього процесу;

– планування та режиму роботи закладу;

– варіативної складової робочого навчального плану;

– переведення здобувачів до наступного класу і їх випуску, видачі документів про відповідний рівень освіти, нагородження за успіхи у навчанні;

– підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їх творчої ініціативи, впровадження у освітній процес досягнень науки і передового педагогічного досвіду;

– участі в інноваційній та експериментальній діяльності закладу, співпраці з закладами вищої освіти та науковими установами;

– морального та матеріального заохочення здобувачів та працівників закладу;

– морального заохочення батьків та осіб, що їх замінюють, та громадських діячів, які беруть участь в організації освітнього процесу;

– притягнення до дисциплінарної відповідальності здобувачів, працівників закладу за невиконання ними своїх обов’язків;

– педагогічна рада розглядає також інші питання, пов’язані з діяльністю закладу.

4.8.Органом громадського самоврядування закладу є загальні збори (конференція) його колективу, що скликаються не менш як один раз на рік.

Порядок скликання, повноваження, чисельність, склад загальних зборів (конференції) колективу визначаються Положенням, який затверджений на загальних зборах.

Загальні збори (конференція) заслуховують звіт директора про здійснення керівництва закладом, розглядають питання освітньої, методичної, фінансово-господарської діяльності закладу.

4.9.У закладі за рішенням загальних зборів (конференції) може бути створена радазакладу, діяльність якої регулюється власним Статутом, а також піклувальна рада, методичні об'єднання,комісії, положення, про які розробляє і затверджує Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України.

4.10.До ради обираються пропорційно представники від педагогічного колективу, здобувачів II-III ступенів навчання, батьків і громадськості. Представництво в раді й загальна її чисельність визначаються загальними зборами (конференцією) навчального закладу.

Рішення про дострокове припинення роботи члена ради з будь-яких причин приймається виключно загальними зборами (конференцією).

На чергових виборах склад ради оновлюється не менше, ніж на третину.

4.11.Метою діяльності ради закладу є:

– сприяння демократизації і гуманізації освітнього процесу;

– об’єднання зусиль педагогічного колективу і колективу здобувачів, батьків, громадськості щодо розвитку навчального закладу та удосконалення освітнього процесу;

– формування позитивного іміджу та демократичного стилю управління навчальним закладом;

– розширення колегіальних форм управління навчальним закладом;

– підвищення ролі громадськості у вирішенні питань, пов’язаних з організацією освітнього процесу.

4.12.Основними завданнями ради закладу є:

– підвищення ефективності освітнього процесу у взаємодії з сім’єю, громадськістю, державними та приватними інституціями;

– визначення стратегічних завдань, пріоритетних напрямів розвитку закладу освіти та сприяння організаційно-педагогічному забезпеченню освітнього процесу;

– формування навичок здорового способу життя;

– створення належного педагогічного клімату в закладі освіти;

– сприяння духовному, фізичному розвитку здобувачів та набуття ними соціального досвіду;

– підтримка громадських ініціатив щодо вдосконалення навчання та виховання здобувачів, творчих пошуків і дослідно-експериментальної роботи педагогів;

– сприяння організації дозвілля та оздоровлення здобувачів;

– підтримка громадських ініціатив щодо створення належних умов і вдосконалення процесу навчання та виховання здобувачів;

– ініціювання дій, що сприяли б неухильному виконанню положень чинного законодавства щодо обов’язковості загальної середньої освіти;

– стимулювання морального та матеріального заохочення здобувачів, сприяння пошуку, підтримки обдарованих дітей;

– зміцнення партнерських зв’язків між родинами здобувачів та закладом загальної середньої освіти з метою забезпечення єдності освітнього процесу.

4.13.Рада закладу освіти діє на засадах:

– пріоритету прав людини,гармонійного поєднання інтересів особи, держави,суспільства;

– дотримання вимог законодавства України;

– колегіальності ухвалення рішень;

– добровільності і рівноправності членства;

– гласності.

4.14.Рада працює за планом, що затверджується загальними зборами (конференцією).

Кількість засідань визначається їх доцільністю, але має бути не меншою чотирьох разів на навчальний рік.

Засідання ради може скликатися її головою або з ініціативи директора закладу освіти, відділом освіти Конотопської районної державної адміністрації, а також членами ради.

4.15.Рішення ради приймається простою більшістю голосів за наявності на засіданні не менше двох третин її членів. У разі рівної кількості голосів вирішальним є голос голови ради.

Рішення ради, що не суперечать законодавству України та Статуту закладу освіти, доводяться в 7-денний термін до відома педагогічного колективу, здобувачів, батьків, або осіб, які їх замінюють, та громадськості.

У разі незгоди адміністрації закладу освіти з рішенням ради створюється узгоджувальна комісія, що розглядає спірне питання.

До складу комісії входять представники органів громадського самоврядування, адміністрації, профспілкового комітету закладу освіти.

4.16.Очолює раду закладу освіти голова, який обирається із складу ради.

Голова ради може бути членом педагогічної ради.

Головою ради не можуть бути директор та його заступники.

4.17.Рада  закладу освіти:

– організовує виконання рішень загальних зборів (конференції);

– вносить пропозиції щодо зміни типу, статусу, профільності навчання, вивчення іноземних мов та мов національних меншин;

– сприяє формуванню мережі класів  закладу освіти, обґрунтовуючи її доцільність в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування;

– заслуховує звіт голови ради, інформацію директора та його заступників з питань освітньої та фінансово-господарської діяльності;

– бере участь у засіданнях атестаційної комісії з метою обговорення питань про присвоєння кваліфікаційних категорій вчителям;

– виносить на розгляд педагогічної ради пропозиції щодо поліпшення організації позакласної та позашкільної роботи з здобувачами;

– виступає ініціатором проведення добродійних акцій;

– виносить на розгляд педагогічної ради та відповідального органу управління освітою пропозиції щодо морального і матеріального заохочення учасників освітнього процесу;

– ініціює розгляд кадрових питань та бере участь у їх вирішенні;

– сприяє створенню та діяльності центрів дозвілля, а також залучає громадськість, батьків (осіб, які їх замінюють) до участі в керівництві гуртками, іншими видами позакласної та позашкільної роботи, до проведення оздоровчих та культурно-масових заходів з здобувачами;

– розподіляє і контролює кошти фонду загальної середньої освіти, приймає рішення про надання матеріальної допомоги здобувачам;

– розглядає питання родинного виховання;

– бере участь за згодою батьків (або осіб, які їх замінюють) в обстеженні житлово-побутових умов здобувачів, які перебувають в складних життєвих умовах;

– сприяє педагогічній освіті батьків;

– сприяє поповненню бібліотечного фонду та передплаті періодичних видань;

– розглядає питання здобуття обов’язкової загальної середньої освіти здобувачами;

– організовує громадський контроль за харчуванням і медичним обслуговуванням здобувачів;

– розглядає звернення учасників освітнього процессу з питань роботи  закладу освіти;

– вносить пропозиції щодо морального і матеріального заохочення учасників освітнього процесу.

4.18.При закладі освіти за рішенням загальних зборів (конференції) може створюватися і діяти піклувальна рада.

4.19.Члени піклувальної ради закладу обираються на загальних зборах (конференції). Склад піклувальної ради формується з представників органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій, закладів освіти та окремих громадян.

4.20.Основними завданнями піклувальної ради є:

– сприяння виконанню законодавства України щодо обов’язковості повної загальної середньої освіти;

– співпраця з органами виконавчої влади, організаціями, підприємствами, установами, закладами освіти, окремими громадянами, спрямована на поліпшення умов навчання і виховання здобувачів у закладі освіти;

– зміцнення навчально-виробничої, матеріально-технічної, спортивної та оздоровчої бази закладу освіти;

– організація змістовного дозвілля та оздоровлення здобувачів, педагогічних працівників;

– вироблення рекомендацій щодо раціонального використання фонду загальної середньої освіти;

– запобігання дитячої бездоглядності;

– сприяння працевлаштуванню випускників закладу освіти;

– стимулювання творчої праці педагогічних працівників та здобувачів;

– всебічне зміцнення зв’язків між родинами здобувачів та закладом освіти.

4.21.Члени піклувальної ради працюють на громадських засадах.

4.22.Піклувальна рада діє на засадах:

– пріоритету прав людини, гармонійного поєднання інтересів особи, суспільства, держави;

-дотримання вимог законодавства України;

– самоврядування;

– колегіальності ухвалення рішень;

– добровільності і рівноправності членства;

– гласності.

4.23.Робота піклувальної ради планується довільно. Кількість засідань визначається їх доцільністю, але, як правило, не менше, ніж чотири рази на рік. Позачергові засідання можуть проводитись також на вимогу третини і більше її членів.

Засідання піклувальної ради є правочинним, якщо на ньому присутні не менше двох третин її членів.

Рішення піклувальної ради приймається простою більшістю голосів.

4.24.Очолює піклувальну раду голова, який обирається шляхом голосування на її засіданні з числа членів піклувальної ради.

З числа членів піклувальної ради також обираються заступник та секретар.

4.25.Голова піклувальної ради:

– скликає і координує роботу піклувальної ради;

– готує і проводить засідання, затверджує рішення піклувальної ради;

– визначає функції заступника, секретаря та інших членів;

– представляє піклувальну раду в установах, підприємствах та організаціях з питань, віднесених до її повноважень.

Голова піклувальної ради має право делегувати свої повноваження членам піклувальної ради.

4.26.Піклувальна рада має право:

– вносити на розгляд органів виконавчої влади, керівника загальноосвітнього закладу освіти, загальних зборів (конференції) пропозиції щодо зміцнення матеріально-технічної, навчально-виробничої, наукової, культурно-спортивної та оздоровчої бази закладу освіти;

– залучати додаткові джерела фінансування закладу освіти;

– вживати заходи до зміцнення матеріально-технічної і навчально- методичної бази закладу освіти;

– стимулювати творчу працю педагогічних працівників, здобувачів;

– брати участь у розгляді звернень громадян з питань, що стосуються роботи закладу освіти, з метою сприяння їх вирішенню у встановленому порядку;

– створювати комісії, ініціативні групи, до складу яких  входять представники громадськості, педагогічного колективу, батьки (особи, які їх замінюють), представники самоврядування здобувачів.

4.27.У закладі освіти можуть створюватись вчительські громадські організації та громадські організації здобувачів, що діють відповідно чинного законодавства України.

V. МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА

5.1 Матеріально-технічна база закладу освіти включає будівлі, споруди, землю, комунікації, обладнання, транспортні засоби, службове житло, інші матеріальні цінності, вартість яких відображено у балансі закладу освіти.

5.2.Майно закладу освіти належить йому на правах оперативного управління відповідно до чинного законодавства, рішення про заснування і Статуту  закладу освіти  та укладених ним угод.

5.3.Заклад освіти відповідно до чинного законодавства користується землею, іншими природними ресурсами і несе відповідальність за дотримання вимог та норм з їх охорони.

5.4.Вилучення основних фондів, оборотних коштів та іншого майна закладу освіти проводиться лише у випадках, передбачених чинним законодавством. Збитки, завдані закладу освіти внаслідок порушення його майнових прав іншими юридичними та фізичними особами, відшкодовуються відповідно до чинного законодавства.

5.5.Для забезпечення освітнього процесу база закладу освіти складається із навчальних кабінетів, майстерні по металу та дереву, а тако освіти  спортивного й актового залів, бібліотеки, архіву, медичного, комп’ютерного кабінетів, їдальні.

5.6.Заклад освіти має земельну ділянку, де розміщуються спортивний майданчик, футбольне поле, навчально-дослідна ділянка, зона відпочинку.

 

VІ. ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ

 

6.1.Фінансово-господарська діяльність закладу освіти здійснюється через Централізовану бугалтерію відділу освіти  Конотопської районної державної адміністрації на основі Бюджетного Кодексу України, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» та інших нормативно-правових актів його кошторису.

6.2.Джерелами формування кошторису закладу освіти є:

– кошти бюджету в розмірі пердбаченому нормативами фінансування загальної середньої освіти для забезпечення навчального процесу в обсязі, визначеному Державним стандартом загальної середньої освіти;

– благодійні внески юридичних і фізичних осіб;

– інші джерела, не заборонені законодавством.

6.3.У закладі освіти створюється фонд загального обов’язкового навчання, який формується з урахуванням матеріально-побутових потреб здобувачів за рахунок коштів засновників та бюджету в розмірі не менше трьох відсотків витрат на його поточне утримання, а також за рахунок коштів, залучених з інших джерел.

Кошти фонду загального обов'язкового навчання зберігаються на рахунку закладу освіти у державному казначействі України і витрачаються відповідно до кошторису, що затверджується директором закладу освіти.

Облік і використання коштів фонду загального обов’язкового навчання здійснюються цим закладом освіти згідно з наказом директора, що видається на підставі рішення ради закладу освіти відповідно до порядку, передбаченого чинним законодавством.

Контроль за правильним використанням коштів фонду загального обов’язкового навчання здійснює відділ освіти  Конотопської районної державної адміністрації.

6.4.Заклад освіти має право згідно із законодавством придбавати та орендувати необхідне обладнання та інші матеріальні ресурси, користуватися послугами підприємств, установ, організацій та фізичних осіб, фінансувати за рахунок власних надходжень заходи, що сприяють поліпшенню соціально-побутових умов колективу.

6.5.Порядок діловодства і бухгалтерського обліку в закладі освіти визначається законодавством та нормативно-правовими актами Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України та інших центральних органів виконавчої влади, яким підпорядкований заклад освіти.

6.6.Звітність про діяльність закладу освіти ведеться відповідно до законодавства.

 

VІІ. МІЖНАРОДНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО

7.1.Заклад освіти за наявності належної матеріально-технічної та соціально-культурної бази, власних надходжень має право проводити міжнародний педагогічний обмін та обмін здобувачів у рамках освітніх програм, проектів, встановлювати відповідно до законодавства прямі зв’язки з міжнародними організаціями та освітніми асоціаціями.

7.2.Заклад освіти має право відповідно до чинного законодавства укладати договори про співробітництво з закладами освіти, науковими установами, підприємствами, організаціями, громадськими об’єднаннями інших країн.

VІII. РЕОРГАНІЗАЦІЯ АБО ЛІКВІДАЦІЯ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

9.1.Рішення про реорганізацію або ліквідацію закладу освіти приймає  Конотопська  районна рада, яка доручає районній державній адміністрації виконати данне рішення.

9.2Реорганізація закладу освіти відбувається шляхом злиття, приєднання, поділу, виділення.

9.3.Ліквідація проводиться ліквідаційною комісією, призначеною  Конотопською  районною радою за поданням відділа освіти районної державної адміністрації, де районна рада покладає на орган який буде проводити ліквідіцію і встановлює срок ліквідації чи реорганізвації, а у випадках ліквідації за рішенням господарського суду – ліквідаційною комісією, призначеною цим органом.

9.4.З часу призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження щодо управління закладом освіти.

9.5.Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно закладу освіти, виявляє його дебіторів і кредиторів і розраховується з ними, складає ліквідаційний баланс і представляє його Конотопській  районній раді на затвердження.

9.6.У випадку реорганізації закладу права та зобов’язання закладу освіти переходять до правонаступників відповідно до чинного законодавства або визначених закладів освіти.

 

 

Заступник голови районної ради                                                         І.В.Клігунова

Перейти до вмісту