Новини

Пенсійний фонд України інформує

ImageОбслуговування громадян в об’єднаних територіальних громадах   

В Конотопському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Сумської області на виконання Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року,

схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2016 року № 672, здійснюється комплекс заходів, спрямований на вдосконалення організації роботи щодо підвищення якості обслуговування громадян.

Важливим кроком стало надання громадянам можливості звертатись за отриманням послуг за місцем проживання, поза межами територіального управління.

Постановою правління Пенсійного фонду України від 24.02.2017 № 3-1 затверджено перелік послуг, які надаються органами Фонду на робочих місцях, створених в об’єднаних територіальних громадах, а саме:

1. Надання довідкової інформації (номери телефонів, адреси органів Пенсійного фонду, режим роботи, порядок звернень на прийом, попередній запис на прийом тощо).

2. Попередній запис на прийом до керівництва територіального управління або керівників структурних підрозділів управління.

3. Консультування щодо  законодавства про загальнообовязкове державне пенсійне страхування, пенсійне забезпечення.

4. Приймання замовлень на видачу довідок:

про розмір пенсії;

про перебування на обліку та індивідуальних відомостей про застраховану особу (за формами ОК5, ОК2, ОК7).

5. Видача виготовлених довідок, індивідуальних відомостей, оригіналів трудових книжок.

6. Допомога в заповненні та прийманні анкети на виготовлення пенсійного посвідчення.

7. Видача пенсійного посвідчення.

8. Надання переліку документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій, допомоги на поховання.

9. Приймання документів для проведення попередньої оцінки права особи на призначення пенсії, її перерахунок.

10. Приймання заяв про надання допомоги у витребуванні документів, необхідних для підтвердження страхового стажу, заробітної плати для призначення (перерахунку) пенсій.

11. Приймання заяв та документів щодо:

переведення виплати пенсії за новим місцем проживання;

виплати пенсії за довіреністю;

зміни способу виплати пенсії;

поновлення виплати пенсії;

перерахунку призначених пенсій;

встановлення пенсії за особливі заслуги перед Україною;

виплати недоотриманої пенсії.

12. Забезпечення доступу до електронних сервісів Пенсійного фонду України, надання допомоги в користуванні ними.

На сьогоднішній день угоди про співпрацю укладені з Бочечківською та Дубов’язівською об’єднаними територіальними громадами, графіки прийому громадян  розміщені на сайтах місцевих органів виконавчої влади та в агенських пунктах зазначених територіальних громад.

Технічні можливості надають змогу громадянам спілкуватися з керівництвом головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області через скайп-зв’язок. Чергове онлайн – спілкування мешканців с.Бочечки з начальником головного управління   Тетяною Зленко відбулося 15 лютого поточного року.

З метою інформування населення про зміни  в пенсійному законодавстві очільницею головного управління 19 лютого проведено виїзний прийом громадян за місцем їх проживання та надано змістовні роз’яснення майже 40 жителям Дубов’язівської об’єднаної територіальної громади в селах Красне, Сім’янівка та селищі Дубов’язівка.

  За отриманням інформації щодо пенсійного забезпечення необхідно звертатись до Конотопського ОУ ПФУ Сумської області за адресою м.Конотоп, вул. Депутатська,2 щодня (крім суботи та неділі) з 8.00 до 17.15, в п’ятницю з 8.00 до 16.00, обідня перерва з 13.00 до 14.00; за телефоном “гарячої” лінії 6-30-43; за адресою веб-порталу Пенсійного фонду України portal.pfu.gov.ua.  Щовівторка з 15.00 до 16.00 працює скайп-лінія щодо пенсійного забезпечення. Обліковий запис у Skype: Конотопське об’єднане УПФУ.                 

 

 

Начальник відділу обслуговування громадян

Конотопського ОУ ПФУ Сумської області

С. Івко

 

Перейти до вмісту