Новини

Конотопська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області інформує

ImageПризначено начальника та заступника начальника ГУ ДФС у Сумській області

Начальником ГУ ДФС у Сумській області з 12 травня 2017 року відповідно до наказу ДФС України №1101-о призначений Мазуренко Олексій Володимирович, який з листопада 2015 року виконував обов’язки на цій посаді.

Мазуренко О.В. народився у 1970 році в м. Хабаровськ. Закінчив Сумський державний аграрний університет за кваліфікацією облік і аудит. В податкових органах працює з 2000 року. Пройшов шлях в апараті ДПА в Сумській області від старшого державного податкового інспектора до заступника начальника управління. З 2005 року очолював Роменську міжрайонну державну податкову інспекцію. Потім ДПІ у м. Суми та Шосткинську ОДПІ. В листопаді 2014 року призначений на посаду першого заступника начальника ГУ ДФС у Сумській області.

  Наказом ДФС України від 12 травня 2017 року №1102-о заступником начальника ГУ ДФС у Сумській області призначено Мельника Юрія Володимировича.

Мельник Ю.В. народився в м. Суми у 1974 році. Закінчив Сумський сільськогосподарський інститут, Український державний університет харчових технологій та Сумський національний аграрний університет. В податкових органах  з 2008 року, перебував на керівних посадах у  Конотопській ОДПІ, Сумській міжрайонній ДПІ. Останнє місце роботи– начальник Державної податкової інспекції  у м. Сумах.

 

Підсумок кампанії декларування 2017 року  

За минулий рік 3504 особи задекларували дохід понад 1 млн. грн., що в порівнянні з 2015 роком менше на 25 відс., або на 1180 осіб. Про це, підбиваючи підсумки деклараційної кампанії 2017 року, повідомив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан.

За його словами, незважаючи на зменшення кількості мільйонерів, загальні суми їх доходів порівняно з минулим роком зросли на 13 відс., або на 3,2 млрд. гривень.

«Переважна більшість громадян, які задекларували понад 1 млн. грн., обліковуються у Києві – 1686, також у Харківській області нараховується 287 мільйонерів, Дніпропетровській – 216, Одеській – 211», – розповів Мирослав Продан.

Загалом протягом цьогорічної деклараційної кампанії декларації про майновий стан і доходи подали майже 513 тис. громадян. Найактивніше свої доходи декларували мешканці Запорізької (50 тис. осіб), Одеської (майже 46 тис. осіб), Миколаївської (44 тис. осіб) та Дніпропетровської (майже 38 тис. осіб) областей.  

Загальна сума задекларованих доходів становить 50,8 млрд. грн., що на 1,4 млрд. грн., або на 4 відс., більше, ніж за аналогічний період попереднього року.

«За даними декларацій громадянами визначено до сплати податкові зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб – 1,62 млрд. грн., що на 10 відс, або на 141,6 млн. грн. більше ніж у минулому році. Військового збору буде сплачено 226,5 млн. грн., або на 18,5 млн. грн. більше минулого року», – зазначив Мирослав Продан.

 

Продавці технічно складних побутових товарів повинні застосовувати реєстратори розрахункових операцій

Усі без винятку суб’єкти господарювання, які здійснюють продаж технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, повинні застосувати реєстратори розрахункових операцій. Перелік товарів, які повинні продаватися виключно через касові апарати,  затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 16 березня 2017 року №231.

Такі новації, перш за все, сприятимуть виведенню з «тіні» ринку побутової техніки та створять рівні умови для всіх суб’єктів господарювання цього сектору. Крім того, декларування платниками всіх отриманих від такого продажу доходів, дозволить залучити додаткові кошти до державного бюджету. В першу чергу користь від нововведень отримають споживачі, оскільки вони зможуть придбати легальну техніку та за наявності фіскального чека захистити свої права у разі купівлі неякісного товару.

Сьогодні законодавчо затверджено близько 150 моделей реєстраторів розрахункових операцій, які суб’єкти господарювання можуть використовувати у своїй діяльності. Вартість такого апарату та його обслуговування не буде дуже витратним та обтяжливим для продавців технічно складних побутових товарів. Незастосування реєстраторів розрахункових операцій при реалізації товарів передбачено штрафні санкції у розмірі 1 гривні  за порушення, вчинене вперше, та 100% вартості проданих товарів – за кожне наступне здійснене порушення.

 

Загальнодоступні реєстри у відкритій частині «Електронного кабінету платника»

Конотопська ОДПІ нагадує, що на головній сторінці офіційного веб-порталу Державної фіскальної служби України (http://sfs.gov.ua) розміщено модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника», який включає дві функціональні частини: відкриту (загальнодоступну) та  приватну (особистий кабінет).

Користуватися функціоналом відкритої частини можна без ідентифікації особи, тобто без використання електронного цифрового підпису.

Через відкриту частину на сьогоднішній день платник має можливість скористатись інформацією з наступних реєстрів, що є загальнодоступними:  «Дані про взяття на облік платників податків»;  «Дані реєстру платників ПДВ»;  «Дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального»;  «Дані Реєстру отримувачів бюджетної дотації»;  «Реєстр платників єдиного податку»;  «Реєстр страхувальників»;  «Реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами»;  «Єдиний реєстр індивідуальних податкових консультацій»;  «Реєстр неприбуткових установ та організацій»;  «Довідка про відсутність заборгованості»;  «Інформація про РРО»;  «Інформація про книги ОРО»;  «Система обліку публічної інформації».

У режимі тестування знаходиться «Реєстр заяв про повернення суми бюджетного відшкодування».

 

На Сумщині митники спільно з поліцією конфісковують автівки у порушників

Сумські митники ДФС разом із Національною поліцією проводять спільні заходи щодо виявлення автомобілів, незаконно ввезених в Україну.

На постійній основі проводяться спільні заходи щодо виявлення  порушень митних правил під час ввезення на митну територію України автомобілів в режимі «транзит» та «тимчасове ввезення на 1 рік». Мова йдеться про транспортні засоби, які незаконно знаходяться на території України не менше одного місяця.

У 2017 році виявлено 3 факти порушення митних правил власниками автівок. За ними складено 3 протоколи про порушення митних правил за статтями 470 «Недоставлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення та документів до органу доходів і зборів призначення, видача їх без дозволу органу доходів і зборів або втрата» та 481«Перевищення строку тимчасового ввезення або тимчасового вивезення товарів» Митного кодексу України.

У минулому 2016 році завдяки взаємодії з підрозділами ГУ Національної поліції в Сумській області виявлено  7  фактів порушення митних правил. За ними складено 7 протоколів про порушення митних правил за ст. 470, 481, 483, 484, 485 Митного кодексу України.

 

Перейти до вмісту