Новини

Конотопська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області інформує

ImageОтримав дохід за кордоном – задекларуй його

Громадяни України, які отримують  доходи за кордоном, зобов’язані задекларувати такі доходи шляхом подання декларації до Конотопської ОДПІ та сплатити податок на доходи фізичних осіб та військовий збір.

Так, у разі якщо джерело виплат будь-яких оподатковуваних доходів є іноземним, сума такого доходу включається до загального річного оподатковуваного доходу платника податку – отримувача, який зобов’язаний подати річну податкову декларацію, та оподатковується за ставкою, визначеною в п.167.1 ст.167 Податкового кодексу України – 18 відсотків.  Крім того, доходи отримані з джерел за межами України оподатковуються  військовим збором за ставкою 1,5 відсотків.

Сума іноземного доходу  перераховується у гривні за валютним курсом Національного банку України, що діє на момент отримання таких доходів.

Платник податку може зменшити суму річного податкового зобов’язання на суму податків, сплачених за кордоном. Для отримання права на зарахування податків, сплачених за межами України, платник зобов’язаний одержати довідку про суму сплаченого податку, а також про базу та/або об’єкт оподаткування. Така довідка видається державним органом країни, де доход був отриманим, уповноваженим справляти цей податок. Довідка має бути легалізована консульською установою України у відповідній країні. Сума податку з іноземного доходу платника податку – резидента, сплаченого за межами України, не може перевищувати суму податку, розраховану на базі загального річного оподатковуваного доходу такого платника податку відповідно до законодавства України. Порядок оподаткування іноземних доходів регламентується п. 170.11 ст. 170 Податкового кодексу України.

Таким чином, звертаємо увагу всіх, хто працював за межами України на те, що кампанія декларування доходів, отриманих протягом 2016 року триває до 1 травня 2017 року, а тому не зволікайте зверніться до Конотопської ОДПІ.

 

Податкова міліція припинила діяльність нелегального нафтопереробного заводу

У ході операції «Акциз-2017» оперативними працівниками податкової міліції ГУ ДФС у Сумській області спільно зі співробітниками Національної поліції під процесуальним керівництвом Охтирської прокуратури Сумської області припинили нелегальне виробництво пально-мастильних матеріалів.

Встановлено, що посадові особи одного з підприємств організували на території Охтирського району Сумської області незаконне виробництво підакцизної продукції – паливно-мастильних матеріалів. Виробництво було масштабне, але будь яких дозволів не мало,  акцизний податок не сплачувався.

В ході проведених санкціонованих обшуків території нелегального заводу виявлено та вилучено понад 53 тисяч літрів вуглеводневої сировини, 41 тисячу літрів бензину, а також 15,5 тисяч літрів дизельного пального. Крім того, вилучено обладнання нафтопереробного заводу, яке використовувалося для незаконної діяльності.  Загальна вартість вилученого становить близько 26,3 мільйона гривень.

 

 

Електронні сервіси ДФС

Сьогодні платники податків мають можливість отримувати адміністративні та консультативні послуги, не відвідуючи податкові інспекції. Завдяки розширенню кількості он-лайн послуг та функціоналу Електронного кабінету платника, представники бізнесу та громадяни все частіше віддають перевагу зручним сервісам. Електронний кабінет платника працює у режимі реального часу. Для користування його сервісами необхідно мати персональний комп'ютер або смарт-пристрій та доступ до мережі Інтернет.

Електронний кабінет передбачає низку послуг – від отримання відомостей про доходи і податки, створення і відсилки електронної декларації до листування з ДФС та уточнення стану розрахунків з бюджетом. Користувачі можуть ознайомитися з останніми актуальними новинами ДФС, отримати інформацію про граничні терміни сплати та подання податкової звітності, контакти та адреси центрів обслуговування платників, переглянути та роздрукувати бланки податкової звітності, в режимі реального часу отримати інформацію з реєстрів ДФС.

Для створення відповідного запиту для довідки платникові необхідно увійти до кабінету за допомогою електронного ключа (фізичної особи) та виконати кілька простих процедур. Як правило, відповідь про доходи надходить користувачу упродовж однієї доби. Наприклад, на даний момент сервіс може надати інформацію з реєстру за останні три квартали 2016 року. Повна інформація буде доступною, починаючи з березня 2017 року.

 

Майже 2,8 мільйона гривень – на підтримку Збройних сил України

За січень 2017 року платники, зареєстровані в Конотопській ОДПІ, перерахували близько 2,8 мільйона гривень військового збору. Як відзначив в. о. начальника Конотопської ОДПІ Юрій Чеботарьов, сума надходжень збору на підтримку української армії зросла порівняно з аналогічним періодом минулого року на 581,9 тис. гривень. Крім того, рівень очікуваних платежів за січень поточного рокук перевищено майже на 161,6 тис. гривень.

– Суттєве зростання надходжень у січні пов'язано, передусім, з підвищенням розмірів мінімальних заробітних плат, 1,5 відсотка з яких йдуть до бюджету у вигляді військового збору. У нас є підстави для оптимістичних прогнозів щодо динаміки збільшення у наступних періодах. Додаткові резерви надходження коштів є наслідком  детінізації зарплат, легалізації найманої праці та залучення до оподаткування тих, хто  раніше не сплачував податків з власних доходів, – підсумував очільник Конотопської ОДПІ.

 

Особливості складання податкових накладних

Законом України від 21 грудня 2016 року № 1797-VІІІ викладено в новій редакції статтю 201 Податкового кодексу України. Відповідно до змін, з 1 січня 2017 року при складанні податкової накладної запроваджується заповнення коду товару згідно з УКТ ЗЕД, для послуг – коду послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг.

При цьому платники податків мають право зазначати код товару згідно з УКТ ЗЕД або код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг неповністю, але не менше ніж чотири перших цифри відповідного коду. У разі здійснення платниками податків постачання підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України, код товару згідно з УКТ ЗЕД зазначається в податковій накладній повністю.

Вищезазначені зміни щодо складання податкових накладних, застосовуються до податкових накладних, дата складання яких припадає на період з 1 січня 2017 року.

До внесення відповідних змін до форми податкової накладної та порядку її заповнення при складанні податкової накладної код товару згідно з УКТ ЗЕД слід зазначати в графі 3 табличної частини податкової накладної.

Оскільки діюча форма податкової накладної не містить окремого поля для відображення коду послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, до внесення відповідних змін до форми податкової накладної та порядку її заповнення при складанні податкової накладної код послуги тимчасово не зазначається.

Відсутність коду послуги в податковій накладній, дата складання якої припадає на період з 1 січня 2017 року до дати набрання чинності відповідних змін до форми податкової накладної не визначається як помилка, допущена при складанні такої податкової накладної.

Перейти до вмісту