Новини

Конотопська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області інформує

ImageПодаткова міліція Сумщини вилучила спирту на триста тисяч гривень

У рамках досудового розслідування кримінального провадження, відкритого за реалізацію незаконно виготовлених алкогольних напоїв на території Сумського району, працівниками оперативних та слідчих підрозділів фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Сумській області проведено обшук. Операція проведена спільно з військовослужбовцями Сумського прикордонного загону.

У приватному домоволодінні на території одного з населених пунктів Сумського району виявлено 430 п’ятилітрових пластикових каністр і поліетиленових пляшок із контрабандним спиртом та готовою продукцією – «горілкою» кустарного виготовлення.

Виявлені понад 2 тисячі літрів спирту та незаконно виговленого алкоголю вартістю близько 300 тисяч гривень вилучено. Тривають слідчо-оперативні заходи.

Загалом з початку року у ході операцій «Акциз-2016» та «Рубіж – 2016» за результатами комплексних заходів працівниками податкової міліції Сумщини у взаємодії з іншими правоохоронними органами вилучено з незаконного обігу близько 19 тисячі літрів спирту та лікеро-горілчаної продукції незаконного походження вартістю понад 2,4 мільйони гривень.

 

 Надходження з ЄСВ та ПДФО свідчать про ефективність заходів

 з детінізації заробітних плат

До бюджету у І кварталі надійшло 30 млрд. грн. єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що на 0,7 млрд. грн. перевищує планові показники Міністерства фінансів України.

При зменшенні ставки майже вдвічі – з середньої 41% до 22%, фактичні надходження внеску зменшились лише на 25 відсотків порівняно з відповідним періодом 2015 року. Про це під час прес-конференції повідомив Голова ДФС Роман Насіров.

За його словами, непропорційне зменшення надходжень з ЄСВ відносно ставки свідчить про процеси детінізації оплати праці, що спостерігаються ще з січня поточного року.

До того ж, при збільшенні ставки податку на доходи фізичних осіб на 3 відсотки надходження цього податку в цілому склали 28,7 млрд. грн., що на 40 відс. більше, ніж у І кварталі минулого року.

«Значне зменшення ставки ЄСВ сприяло тому, що компанії вже почали перші кроки зі збільшення заробітної плати та виводу її з тіні. Також наша системна робота щодо боротьби конвертаційними центрами дає позитивний ефект: компанії, які раніше незаконно переводили кошти у готівку, зараз просто технічно не можуть це робити і вимушені легально виплачувати заробітну плату та сплачувати податки», – зазначив Роман Насіров.

Крім того, за словами Голови ДФС,  одним із факторів, який вплинув на легалізацію заробітної плати, стали заходи Національного банку України щодо обмеження сфери використання готівкових коштів та встановлення граничної суму розрахунків за участю фізичних осіб на рівні 50  тис. гривень замість 150 тис. гривень.

 

Порядок подання запитів на отримання публічної інформації

Конотопська ОДПІ нагадує, Порядок складання та подання запитів на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні органів Державної фіскальної служби України, форми подання запиту на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні органів Державної фіскальної служби України, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 10.03.2015 № 309.

Згідно із частиною першою ст. 1 Закону України від 13 січня 2011 року № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» із змінами і доповненнями (далі – Закон № 2939) публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених Законом № 2939.

Порядок складання та подання запитів на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні органів Державної фіскальної служби України, форми подання запиту на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні органів Державної фіскальної служби України, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 10.03.2015 № 309 (далі – Порядок).

Запит на отримання публічної інформації (далі – Запит) – це прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що знаходиться у його володінні (п. 1 розд. І Порядку). Запит може бути індивідуальним або колективним. Запит подається в усній чи письмовій формі, особисто від запитувача або шляхом надсилання поштою, електронною поштою, факсом, телефоном на вибір запитувача (п. 2 розд. ІІ Порядку).

Письмовий Запит подається в довільній формі (п. 3 розд. ІІ Порядку).

Запит повинен містити згідно з п. 4 розд. ІІ Порядку: прізвище, ім’я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку (якщо такий є); загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено Запит, якщо запитувачу це відомо; підпис і дату за умови подання письмового Запиту.

Для спрощення процедури оформлення письмового Запиту запитувач може використати відповідну форму подання Запиту (далі – Форма запиту). Зазначену Форму запиту можна отримати у Суб’єкта координації (структурний підрозділ або відповідальна посадова особа органу ДФС України, що організовує доступ до публічної інформації) в органах ДФС України або на офіційному веб-порталі ДФС України, субсайтах органів ДФС України у розділі «Публічна інформація» (п. 5 розд. ІІ Порядку).

Запитувач може заповнити в електронному вигляді Форму запиту на офіційному веб-порталі ДФС України або на субсайтах органів ДФС України (п. 6 розд. ІІ Порядку).

У Формі запиту запитувачеві надається можливість вибрати форму надання відповіді – поштою, факсом, електронною поштою.

Відповідь на Запит надається у спосіб, обраний запитувачем (п. 8 розд. ІІ Порядку). Відповідь на Запит надається не пізніше п’яти робочих днів з дня його отримання відповідно до вимог ст. 20 Закону № 2939 (п. 1 розд. ІІІ Порядку). У разі коли Запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду Запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.

Про продовження строку запитувач повідомляється в письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання Запиту (п. 2 розд. ІІІ Порядку). У разі якщо Запит стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних ситуацій, що сталися або можуть статися і загрожують безпеці громадян, відповідь надається не пізніше 48 годин із дня отримання Запиту (п. 3 розд. ІІІ Порядку).

 

Зміни у порядку реєстрації платників ПДВ

 Наказом від 18.03.2016 N 373 Мінфін затвердив зміни до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість. Наказ набрав чинності 29 квітня поточного року.

Основною метою змін є приведення зазначеного нормативно-правового акта у відповідність до Закону від 24.12.2015 N 909-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році".

Документом скорочено перелік підстав для анулювання реєстрації платника ПДВ. Зокрема, наявність в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців запису  про відсутність юридичної особи або фізичної особи — підприємця за місцезнаходженням (місцем проживання) чи запису про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу не може бути підставою для анулювання реєстрації платника ПДВ.

Положення доповнено нормою, якою передбачено, що якщо реєстраційна заява подана до контролюючого органу в електронній формі, відмова в реєстрації або пропозиція надати нову заяву про реєстрацію викладається контролюючим органом в електронній формі та надсилається на адресу електронної пошти, з якої надійшла така заява.

 

 

 

 

Перейти до вмісту