Новини

Конотопська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області інформує

ImageНе зволікайте кампанія декларування доходів громадян добігає до кінця

Конотопська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області нагадує, що до завершення деклараційної кампанії залишилось декілька днів.

Кампанія декларування доходів громадян, яка розпочалася з 1 січня 2016 року триває до 1 травня. Задекларувати отримані у минулому році доходи громадяни повинні шляхом наданням до податкової інспекції за місцем свого проживання, тобто за місцем реєстрації  у паспорті, податкової декларації про майновий стан і доходи.

Враховуючи, що 1 травня 2016 року припадає на вихідний день, цьогоріч подати декларацію необхідно не пізніше 4 травня2016 року.

Нагадаємо, що на сьогодні подати декларацію про майновий стан та доходи можна особисто або уповноваженою на це особою чи  за допомогою мережі Інтернет, у разі наявності  ключа електронного цифрового підпису та відповідного програмного забезпечення.

На офіційному суб-сайті ГУ ДФС у Сумській області створено банер «Декларуємо по новому», в якому розміщена актуальна інформація щодо осіб, які повинні подати декларацію, випадки, коли декларація не подається, порядок подання декларації для отримання податкової знижки.

Також, на період проведення деклараційної кампанії в Центрі обслуговування Конотопської ОДПІ спеціалістами інспекції проводиться консультування декларантів щодо правильності заповнення декларації.

Звертаємо увагу, що за неподання (несвоєчасне подання) громадянами податкової декларації про доходи передбачена адміністративна відповідальність.

 

Військовий збір у формі № 1ДФ: відображаємо і неоподатковувані доходи

При подачі звітності за формою №1-ДФ за 1 квартал 2016 року у платників податків виникають питання, чи потрібно в розділі II Податкового розрахунку за формою №1ДФ відображати доходи, які не обкладаються військовим збором?

Так, неоподатковувані доходи треба відображати не лише в розділі I, але і в розділі II Податкового розрахунку за формою №1ДФ.

 При заповненні Податкового розрахунку за формою №1ДФ податковий агент зобов’язаний керуватися Порядком № 4 (затверджено наказом МФУ від 13.01.2015№4).

 Відомості про нарахування і сплату військового збору відображаються в розділі       II «Оподаткування процентів, виграшів (призів) у лотерею та військовий збір» за рядком «Військовий збір».

 Відповідно до абз. 4 п. 3.11 Порядку №4 в рядку «Військовий збір» загальна сума нарахованого доходу, сума виплаченого доходу, загальна сума нарахованого військового збору і загальна сума перерахованого до бюджету військового збору відображаються в грошовій формі, вираженій в національній валюті (у гривнях з копійками). Таке формулювання вказує на те, що в розділі II потрібно відображати усі нараховані доходи, у тому числі й тіз яких такий збір не утримується. Відповідно, значення граф «Загальна сума нарахованого доходу» і «Загальна сума виплаченого доходу» за рядком «Військовий збір» у розділі ІІ збігатимуться з підсумковими значеннями граф 3а і 3 розділу І.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! До 06.11.2015 в категорії 103.25 “Базі податкових знань” (ЗІР) була розміщена консультація, згідно з якою в розділі ІІ форми №1 ДФ слід було відображати тільки доходи, з яких утримується військовий збір. Після вказаної дати ця консультація переміщена  в розряд нечинних.  

 Новий звіт для суб’єктів господарювання, що здійснюють роздрібну торгівлю алкоголем та тютюном

Конотопська ОДПІ у зв’язку з набранням чинності 21.04.2016 Наказу Міністерства фінансів України від 11.02.2016 №49 «Про затвердження форм звітів щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядків їх заповнення»  повідомляє, що суб’єкти господарювання, які отримали передбачені Законом України № 481 ліцензії, подають до органів ДФС за основним місцем обліку в електронній формі, щомісяця до 10 числа наступного місяця звіт про обсяги виробництва та/або обігу (в тому числі імпорту та експорту) спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів за встановленою  формою.

Суб’єкти господарювання, які отримали ліцензії подають Звіти за формами №1-РС,  №2-РС, №3-РС, №1-ОА, №1-ОТ, №1-РА та №1-РТ  починаючи з 1 травня до 10 травня за звітний період – квітень 2016 року.  (Звіти в електронній формі подаються засобами електронного зв’язку з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством, як передбачено для податкової звітності.)

Крім цього, розроблено електронні формати за новими формами, які розміщено на офіційному порталі ДФС України (sts.gov.ua)(розділ «Електронна звітність»«Платникам податків про електронну звітність»«Інформаційно-аналітичне забезпечення»«Реєстр електронних форм податкових документів») для використання розробниками систем підготовки звітності.

В цьому ж розділі розмістять доопрацьоване безкоштовне програмне забезпечення для  формування, підписання та подання нових форм, починаючи з 01.05.2016.

 З 1 травня 2016 року  збільшується мінімальна заробітна плата

та мінімальний страховий внесок

З 1378 грн. до 1450 грн в Україні збільшуються розміри прожиткового мінімуму і мінімальної зарплати з 1 травня 2016 року.

Ставка для нарахування єдиного соціального внеску з 1 січня 2016 року становить 22 відс. до визначеної бази нарахування. В пункті 5 статті 8 Закону Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» установлено порядок нарахування єдиного соціального внеску (далі – ЄСВ), якщо база його нарахування не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід. В такому випадку сума ЄСВ розраховується як добуток розміру мінімальної зарплати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід (прибуток), і ставки ЄСВ (22 відсотки).

Тому з 1 травня розмір мінімального страхового внеску становитиме 319,00 грн. (1450 грн.х22%).

На рівні мінімального страхового внеску повинні сплачувати ЄСВ за себе фізичні особи-підприємці платники єдиного податку та самозайняті особи.

Без змін залишаються наступні пільги, виплати та ставки податків:

– граничний розмір добових, сума податкової соціальної пільги, а також граничний розмір доходу, який дає право на неї;

– сума нецільової благодійної допомоги;

– ставки єдиного податку для I і II групи;

– ставки податку на нерухоме майно.

 ДФС веде безкомпромісну боротьбу з тіньовим сектором економіки

Ефективним інструментом протидії маніпуляціям на ринку підакцизних товарів є зокрема проведення операції "Акциз" та запровадження Системи електронного адміністрування реалізації пального (СЕАРП). Наступним кроком стане впровадження "Електронної акцизної марки", яке вже погоджено Міністерством фінансів України, про що повідомив під час прес-конференції 07.04.2016  Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров.

Контакт-центр ДФС – один з кращих кол-центрів

центральних органів виконавчої влади

Контакт-центр Державної фіскальної служби посів друге місце в рейтингу телефонних «гарячих ліній» центральних органів виконавчої влади, який проводився Всеукраїнським громадським об’єднанням ГО «Асоціація сприяння самоорганізації населення» та Одеським суспільним інститутом соціальних технологій у 2014-2015.

Такий громадський моніторинг здійснювався для визначення ефективності діяльності «гарячий ліній» та пошуку шляхів удосконалення їх роботи.

Експерти оцінювали діяльність кол-центрів за трьома групами показників: «Нормативне та організаційне забезпечення роботи телефонних «гарячих ліній», «Інформаційна відкритість та доступність органів виконавчої влади щодо роботи їх телефонних «гарячих ліній»», «Якість роботи телефонних «гарячих ліній».

Участь у рейтингу брали 30 контакт-центрів, серед яких перше місце посів Урядовий контактний центр.

Контакт-центр ДФС найвищі бали отримав у розділі «Якість роботи телефонних «гарячих ліній» за показниками:

«Чи допомогло вирішити підняту проблему звернення на телефонну «гарячу лінію»;

«Реакція оператора на озвучену проблему (що зроблено для її вирішення)»;

«Дотримання операторами телефонних «гарячих ліній» етичних норм при спілкуванні із особами, що звертаються».

Такої високої оцінки якості роботи Контакт-центру ДФС вдалося досягти завдяки значному професійному рівню та багаторічному досвіду роботи його фахівців, втіленню найкращих ідей з функціонування контакт-центрів інших країн та щоденним зусиллям, спрямованим на створення сервісу європейського рівня.

Зростання кількості звернень до Контакт-центру ДФС (1,2 млн. у 2015 р. проти 1,1 млн. у 2014 р.) свідчить про затребуваність інформаційно-довідкових послуг. На сьогодні показник кількості наданих Контакт-центром ДФС консультацій телефоном є найвищим серед аналогічних показників контакт-центрів органів виконавчої влади, що досліджувалися. Контакт-центр ДФС і надалі покращуватиме свою роботу для задоволення законних прав та інтересів платників податків. 

 

 

Перейти до вмісту