2 сесія 7 скликання (27.11.2015)

Про прийняття міжбюджетного трансферту в 2015 році на придбання регулятора тиску газу…

                                                                  Image                                                          

       КОНОТОПСЬКА РАЙОННА РАДА

СЬОМЕ СКЛИКАННЯ

ДРУГА СЕСІЯ

РІШЕННЯ

Конотоп

27.11.2015

Про прийняття міжбюджетного трансферту

в 2015 році на придбання регулятора тиску газу

для Соснівського навчально-виховного комплексу

«Загальноосвітня школа IIII ступенів-дошкільний

навчальний заклад» імені Анатолія Шульги

Конотопської районної ради Сумської  області

 

         Відповідно до положень статті 101 Бюджетного кодексу України та керуючись статтею 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

         районна  рада вирішила:

    1. Надати згоду на прийняття в 2015 році міжбюджетного трансферту у вигляді іншої субвенції  в загальній сумі  6500 ( шість тисяч п'ятсот) гривень на придбання регулятора тиску газу для Соснівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний  навчальний заклад» імені Анатолія Шульги Конотопської  районної ради Сумської області, з метою реалізації політики енергоефективності шляхом впровадження заходів, спрямованих на підвищення енергозбереження та забезпечення більш сприятливих умов для якісного, повноцінного та ефективного навчання дітей Соснівського навчально-виховного комплексу  «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» імені Анатолія Шульги Конотопської районної ради Сумської області, із спеціального фонду  Соснівського сільського бюджету  до  спеціального фонду  Конотопського  районного  бюджету.

 

 Голова районної ради                                  А.В.Боярчук

 

Бохан 6 64 43   

Надіслано: до протоколу -1, постійній комісії з питань молоді, освіти,культури, охорони здоров'я та соціального захисту-1, управлінню соціального захисту населення   РДА-1, фінуправлінню РДА-І, відділу економічного розвитку та торгівлі РДА-1, відділу освіти РДА -1.

Перейти до вмісту