Новини

Конотопська ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області інформує

ImageУвага!!! Конотопська ОДПІ проводить безкоштовні семінари в актовому залі податкової інспекції:

14 серпня 2015 року об 11-00 годині семінар для платників податків присвячений змінам в податковому законодавстві. Запрошуються всі бажаючі суб’єкти господарювання!

17 серпня 2015 року об 11-00 годині семінар для платників податку на додану вартість присвячений змінам в оподаткуванні ПДВ. Запрошуються всі бажаючі платники ПДВ!

 

Понад 250 мільйонів гривень ЄСВ надійшло до бюджету від платників Конотопщини

За сім місяців 2015 року платники податків Конотопського району сплатили 250 млн. 906 тис. гривень єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що майже на 16 млн. гривень більше аналогічного періоду минулого року. Про це повідомив Юрій Чеботарьов, в. о. начальника Конотопської ОДПІ ГУ ДФС у Сумській області.

Переважна частина цих коштів надійшла від роботодавців, які нарахували та сплатили єдиний внесок на суми заробітної плати, винагороди за договорами цивільно-правового характеру, допомоги по тимчасовій непрацездатності.

Конотопська ОДПІ нагадує, що фізичні особи-підприємці та юридичні особи, які мають найманих працівників, зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа місяця, наступного за звітним, тобто 20 серпня за липень поточного року.

За детальнішою інформацією платники можуть звернутися до Центру обслуговування платників Конотопської ОДПІ, за адресою: м. Конотоп, пр. Миру, 2, телефон (05447) 6-61-97 або 6-71-88.  

 

Ньюанси оподаткування доходу від продажу власної продукції тваринництва

При продажу власної продукції тваринництва груп 1-5, 15, 16 та 41  Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності (живі тварини, м'ясо, риба, молоко, яйця птиці, мед та інше)  отримані від такого продажу доходи не оподатковуються, якщо їх сума сукупно за рік не перевищує 100 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного  року (у 2015 р.-121800грн). Такі фізичні особи здійснюють продаж зазначеної продукції без отримання довідки про наявність земельних ділянок.

У разі коли сума отриманого доходу перевищує 121800 грн., фізична особа зобов’язана надати контролюючому органу довідку про самостійне вирощування, розведення, відгодовування продукції тваринництва. Довідка  видається у довільній формі сільською, селищною або міською радою за місцем  проживання власника продукції тваринництва. Якщо довідкою підтверджено вирощування проданої продукції тваринництва безпосередньо платником податку, оподаткуванню підлягає дохід, що перевищує 121800 грн.

Якщо таким платником податку не підтверджено самостійне вирощування, розведення, відгодовування продукції тваринництва, доходи від продажу якої він отримав, такі доходи підлягають оподаткуванню на загальних підставах. Тобто доходи підлягають оподаткуванню за ставкою 15%, а якщо  база оподаткування в календарному місяці перевищує десятикратний розмір мінімальної заробітної плати (12180 грн), до суми такого перевищення застосовується ставка 20%.

 

В Конотопі працівники Сумської митниці вилучили 3 ікони

Під час здійснення митного контролю потягу сполученням «Київ-Москва» працівники Сумської митниці ДФС виявили три ікони. Митний огляд проводився на митному посту «Конотоп».

Ікони чоловік заховав у особистих речах і  не задекларував при виїзді з України. Одна ікона із зображенням Ісуса Христа, інша із зображенням Божої Матері Казанської з немовлям на руках, а третя – із зображенням Ісуса Христа з Біблією в лівій руці.

 Вартість та цінність вилучених раритетів встановлять експерти. За даним фактом складено протокол про порушення митних правил за статтею 472 Митного кодексу України «Недекларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення».  Пасажир сплатить штраф у розмірі 100 % вилучених ікон.

 

Для виїзної торгівлі алкоголем необхідно придбати нову ліцензію

Для виїзної торгівлі алкогольними напоями суб’єкт господарювання повинен придбати нову ліцензію на роздрібну торгівлю за таким тимчасовим місцем торгівлі.

Тимчасовим  порядком видачі ліцензій  передбачено зазначення  місця торгівлі на лицьовому боці ліцензії (п.25 Тимчасового порядку). Одержана ліцензія має знаходитися на видному місці торгівлі і бути доступною для огляду.

Оскільки ліцензія на роздрібну торгівлю алкогольними напоями  отримується суб’єктом господарювання на кожне окреме місце торгівлі, то використовувати під час виїзної торгівлі ліцензію з іншого місця торгівлі не дозволяється.

 Тимчасовий порядок видачі ліцензій на право імпорту, експорту спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів і роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами  затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 13 травня 1996 року №493.

 

Керівником ДФС у Сумській області призначено Сергія Яковлева

5 серпня 2015 року наказом №2394-о ДФС України заступником начальника ГУ ДФС у Сумській області призначено Сергія Яковлева. На нього покладено виконання обов’язків начальника Головного управління. 

Яковлев Сергій Єгорович народився 8 грудня 1958 року в м. Балаклея Харківської області. Закінчив Харківський державний університет та Українську державну юридичну академію.

В податкових органах працює з 1999 року, обіймав посади начальника ДПА у Полтавській області, ДПА у Кіровоградській області, керівні посади в Юридичному департаменті ДПА України, Департаменті відомчого контролю ДФС України.

З травня 2015 року працював заступником начальника Головного управління ДФС у Харківській області.

 Має почесне звання “Заслужений юрист України”.

 

Шановні платників податків, заповнюйте правильно платіжні документи

Порядок заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування ПДВ, повернення помилково або надміру зарахованих коштів, затверджений наказом Міндоходів України від 22.10.2013 № 609.

Усі поля реквізиту „Призначення платежу” розрахункового документу платникам податків потрібно заповнювати у відповідності із затвердженим Порядком. Сплата за кожним видом платежу та за кожним кодом виду сплати має оформлятися окремим документом на переказ.

Текст Порядку заповнення документів та списки кодів видів сплати розміщено на веб-порталі ДФС України за посиланням http://sfs.gov.ua/diyalnist-/zakonodavstvo-pro-diyalnis/nakazi-pro-diyalnist/62901.html.

 

На Конотопщині чоловіка засудили до позбавлення волі  за напад на співробітника податкової інспекції

Конотопський міськрайонний суд Сумської області виніс вирок мешканцю смт Дубов’язівка Конотопського району, громадянину К., який вчинив напад на співробітника Конотопської ОДПІ. Подія трапилася наприкінці минулого року. Працівник податкової інспекції повертався з чергування на акцизному посту Дубов’язівського підприємства «Укрспирт», коли на нього напав невідомий і наніс йому тілесні ушкодження.

Співробітники управління власної безпеки ГУ ДФС у Сумській області  спільно з оперативниками карного розшуку Конотопського РВ УМВС встановили та затримали чоловіка, який вчинив напад. За результатами судового розгляду громадянина К. було визнано винним у скоєнні злочину, передбаченого ст.186 ч.2 КК України («Грабіж, поєднаний з насильством, яке не є небезпечним для життя чи здоров'я потерпілого…») та призначено покарання у вигляді позбавлено волі строком на п’ять років.

 

На допомогу армії Сумщина спрямувала понад 79 мільйонів гривень військового збору

З початку 2015 року платники  Сумщини спрямували на потреби Збройних Сил України 79,4 мільйона гривень військового збору. Лише у  червні на зміцнення обороноздатності України  з доходів сумчан відраховано 15,6 мільйона гривень, що перевищило індикативний показник на 1,5 млн. грн.

Нагадаємо: справляння військового збору продовжено до набрання чинності рішення Верховної Ради України про завершення реформи Збройних Сил України. Військовий збір було запроваджено з 3 серпня 2014 року за ставкою 1,5 відсотка від об’єкта оподаткування. Його платниками є фізичні особи – резиденти, які отримують доходи як в Україні, так і іноземні доходи, нерезиденти з доходами, отриманими в Україні, та податкові агенти. 

Порядок нарахування, утримання та сплати (перерахування) збору до бюджету здійснюється у порядку, встановленому статтею 168 Податкового кодексу України.

 

Знайти відповіді на актуальні питання стало ще простіше

Інформаційно-довідковий департамент ДФС повідомляє, що у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі створено новий розділ «Актуальні запитання». У розділі можна ознайомитися з найбільш популярними серед клієнтів Контакт-центру ДФС запитаннями та відповідями на них.

Розділ «Актуальні запитання» оновлюється щоденно!

 

Президент України підписав черговий Закон щодо удосконалення адміністрування ПДВ

28 липня Президент України підписав Закон «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення адміністрування податку на додану вартість» №643-VIII.

Це третій закон, підписаний Президентом України, з низки законів про адміністрування податку на додану вартість, метою яких є припинення зловживання з ПДВ та незаконного відшкодування цього податку.

Ці кроки, перш за все, спрямовані на прозорість та зрозумілість процедури адміністрування. При чому важливим є те, що даний Закон – став результатом співпраці з бізнесом.

Електронна система адміністрування ПДВ працює в звичайному режимі вже місяць. За цей час зареєстровано 20 млн. податкових накладних та розрахунків коригування на суму ПДВ 58 млрд. грн., та більше 60 тис. митних декларацій на суму ПДВ 11 млрд. грн. Також поповнено ПДВ рахунки на суму 10,5 млрд. грн.

 

Звіт з ЄСВ складений з порушеннями вважається не поданим

Відповідно до пункту 8 розділу II Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 року № 435, звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, складений з порушенням вимог цього Порядку, у тому числі без обов’язкових реквізитів, не вважається звітом і вважається таким, що не подавався. Звіт до фіскальних органів подається страхувальником або відповідальною особою страхувальника за місцем взяття на облік у фіскальних органах.

Перелік обов’язкових реквізитів визначений пунктом 6 розділу II Порядку № 435.

Також, звертаємо увагу, що зазначені реквізити мають бути обов’язково заповнені в усіх таблицях додатків до звіту по ЄВ, де вони передбачені.

 

На Cумщині видали перші 133 "пивні" ліцензії

У зв'язку із набранням чинності з 1 липня 2015 року законодавчої норми щодо віднесення пива до алкогольних напоїв, суб’єкти господарювання Сумської області, які реалізують у роздріб цей напій, почали звертатись за отриманням відповідної ліцензії до Головного управління ДФС у Сумській області. Протягом червня-липня 2015 року ними придбано 133 ліцензії на роздрібний продаж пива. «Зараз ми почали рахувати і обліковувати підприємців, які торгують у роздріб пивом без реалізації інших алкогольних напоїв. Такої статистики щодо них до цього часу не було», – розповідає Борис Пересадько, начальник відділу контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Сумській області.

Він також зазначив, що бізнесмени, які отримали ліцензії, вже мають в себе також і реєстратори розрахункових операцій (РРО), або так звані електронні касові апарати. Адже тепер роздрібний продаж пива проводиться тільки з обов'язковим використанням реєстраторів розрахункових операцій.

До речі, у містах плата за ліценцію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями (відтепер – і пива) становить 8 тис. гривень на кожний окремий зазначений у ліцензії електронний контрольно-касовий апарат, що знаходиться у місці торгівлі. На території сіл і селищ, за винятком тих, що перебувають у межах міст, вартість такої ліцензії – 500 гривень.

Загалом до бюджету протягом січня – липня 2015 року надійшло 8,3 млн. грн. плати за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та  тютюновими виробами.

 

Про факти корупції в органах ДФС повідомляйте за номером (0542) 770-528

–  Очищення лав Державної фіскальної служби має відбуватися з середини і тривати допоки  у службі не залишиться жодного «нечистого на руку» працівника, – зазначив Сергій Щербинін, в.о. начальника управління власної безпеки ГУ ДФС у Сумській області. – Тож про свою роботу ми звітуватимемо кількістю звільнених та притягнутих до відповідальності державних службовців.

З початку року управлінням власної безпеки ГУ ДФС у Сумській області здійснено 65 службових перевірок, 17 працівників притягнуто до дисциплінарної відповідальності, 

За матеріалами підрозділу до єдиного реєстру досудових розслідувань внесено 30 кримінальних проваджень за фактами вчинення протиправних дій працівниками податкових та митних органів. З них 10 за фактами зловживання владою або службовим становищем, 6 – за службове підроблення, 4 – отримання неправомірної вигоди.  

Повідомлено про підозру про вчинення кримінального правопорушення (отримання неправомірної вигоди) вручено 3 особам. Матеріали кримінального провадження у червні цього року направлено до судового розгляду.

Шановні мешканці Сумщини, громадські активісти, небайдужі громадяни! Закликаємо вас спільно боротися з проявами корупції на митниці та у податкових інспекціях. В лавах ДФС працює багато сумлінних, чесних порядних працівників, які не заплямували себе і не бажають миритися з тавром корупціонера.

Якщо вам стали відомі факти вимагання коштів працівниками ДФС, звертайтеся безпосередньо до органів власної безпеки ГУ ДФС у Сумській області за адресою:  м. Суми, вул. Іллінська, б. 13, або телефонуйте за номером: (0542) 770-528 – «телефон довіри», який працює цілодобово.

 

Перейти до вмісту