Новини

Конотопська ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області інформує

ImageНе ризикуй! А краще перевір свого бізнес-партнера

Щоб бути впевненим в суб’єкті господарювання, з яким підприємство має намір укласти договір, слід перевірити, про нього відомості в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Для цього потрібно звернутися до електронного пошуку в ЄДР за посиланнямhttp://irc.gov.ua/ua/poshuk – v – yelr.html. За допомогою даного ресурсу можна дізнатися повну та скорочену назву суб’єкта господарювання, ідентифікаційний код, організаційно-правову форму, місцезнаходження, перелік засновників, дані про розмір статутного фонду, дату і номер запису про взяття і зняття з обліку в органах Державної фіскальної служби України та інші відомості.

Дізнатися про наявність ліцензій можна скориставшись Єдиним ліцензійним ресурсом за посиланням http://irc.gov.ua/ua/poshuk – v – yelr.html. За допомогою цього ресурсу можна дізнатися серію та номер ліцензії, вид діяльності, термін дії ліцензії та орган ліцензування.

З'ясувати чи знаходиться  контрагент на обліку в органах Державної фіскальної служби України допоможе податковий сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес–партнера» за посиланням http://sfs.gov.ua/businesspartner. Скориставшись ресурсом можна дізнатися дані про облік платника в податкових органах, про відсутність чи наявність податкового боргу.

Також на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України (http://sfs.gov.ua/) знаходяться корисні електронні сервіси: «Адреси масової реєстрації платників податків», «Реєстр платників ПДВ», «Реєстр платників єдиного податку».

За допомогою інформаційно–довідкової системи «Банкрутство» за посиланням http://www.bankrut.gov.ua можна перевірити, чи не порушено справу про банкрутство щодо того чи іншого підприємства.

Також, Торгово-промислова палата України веде Реєстр надійних партнерів, яким можна скористатися за посиланням http://www.ucci.org.ua/ru/servngrg.html.

 

 

Підрозділами фінансових розслідувань Міндоходів Сумщини

 повернуто державі понад 26 млн. грн.

У 2014 році слідчими фінансових розслідувань до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено інформацію про вчинення 114 кримінальних правопорушень, з них за фактами умисного ухиленням від сплати податків, зборів та обов’язкових платежів – 27. Розмір завданих державі збитків за цією категорією правопорушень становить понад 3 млн. грн.

– Слідчо-оперативні підрозділи фінансових розслідувань застосовують нові ефективні методи боротьби зі злочинністю. Насамперед, це пов’язано з широким використанням інформаційних ресурсів, оперативним виявленням та відпрацюванням ризиків фінансово-господарської діяльності платників та вжиттям необхідних заходів задля відшкодування завданої державі шкоди, –  зазначив Ігор Короткий, виконуючий обов’язки заступника начальника –начальника слідчого управління фінансових розслідувань ГУ Міндоходів у Сумській області.

Під час розслідування кримінальних проваджень до бюджету сплачено 21,5 млн. грн., у т.ч. 7,3 млн. грн. – платниками податків, стосовно яких кримінальні провадження спрямовані на розгляд до суду для звільнення від кримінальної відповідальності у зв’язку з повним погашенням збитків. Таким чином, до бюджету стягнуто ще 3,7 млн. грн.

Крім того, у ході спільних заходів зі співробітниками підрозділу боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил Сумської митниці Міндоходів встановлено ряд фактів заниження митної вартості товарів, у результаті коригування якої надходження митних платежів збільшились на 1,2 млн. грн.

Таким чином, за участі слідчо-оперативних  підрозділів фінансових розслідувань області до бюджету повернуто 26,4 млн. грн.

 

Майже 12,8 мільйонів гривень військового збору – від Cумщини.

Така сума надійшла з початку адміністрування військового збору. Більше частина з цієї суми – 7,3 мільйона гривень сумчани перерахували на потреби армії лише за 15 робочих днів вересня.

– З 3 серпня кожен працюючий українець сплачує 1,5 відсотка від своєї заробітної плати та інших трудових доходів. В цілому у вересні поточного року очікується надходження майже 10 мільйонів гривень військового збору, що і становитиме в подальшому приміром середньомісячну суму надходжень цього податку, – говорить Тетяна Ольхова, виконуюча обов’язки заступника начальника ГУ Міндоходів у Сумській області.

Для прикладу, кожен найманий працівник сплатив як мінімум 18 грн. 27 копійок з мінімальної заробітної плати, яка становить 1218 гривень.

 

Міндоходів Сумщини обговорили Концепцію реформування

податкової системи України з працівниками фінансової  інспекції

Фахівці Головного управління Міндоходів у Сумській області взяли участь у семінарі з питань реформування податкової системи України, організованому для працівників фінансової  інспекції області. Під час зустрічі учасники зібрання обговорити зміни у податковому законодавстві, запропоновані Державною фіскальною службою та Міністерством фінансів України.

– Ці зміни стосуються податкового та митного законодавства та мають зробити прозорими стосунки держави і бізнесу у питаннях оподаткування, – зазначила Тетяна Ольхова, виконуюча обовязки заступника начальника Головного управління Міндоходів у Сумській області. – Так, стимулювання економічного розвитку регіонів відповідно до Концепції запропоновано проводити через спрямування частини загальнодержавних податків і зборів до місцевих бюджетів. Із загальнодержавних до місцевих зокрема планується перевести податок на нерухоме майно та фіксований сільськогосподарський податок.

Зміни стосуються кількості податків, спрощення їх адміністрування та зниження ставок за окремими видами податків і зборів. Відповідно до проекту закону в Україні їх має залишитися всього 9 з 22. Уряд хоче знизити ставку єдиного соціального внеску до 15%. До доходу  в розмірі до двох мінімальних заробітних плат застосовуватиметься  ставка  єдиного соціального внеску 41%. А з суми перевищення – 15%.

Кабінет міністрів також пропонує накласти мораторій на два роки для перевірок малого і середнього бізнесу.

З положеннями Концепції реформування податкової системи України можна ознайомитися на сайті Державної фіскальної служби України  http://sfs.gov.ua/data/files/22855.pdf.

 

Підакцизну продукцію вартістю понад 800 тисяч гривень конфісковано в дохід держави

З початку року підрозділами податкової міліції Сумщини з незаконного обігу вилучено підакцизної продукції на суму 4,2 млн. грн., у тому числі більш як 10 тисяч літрів спирту, незаконно ввезеного на територію області з Російською Федерацією. Також вилучено понад 6 тисяч пачок тютюнових виробів та понад 70 тонн пально-мастильних матеріалів.

Слідчими фінансових розслідувань області розпочато 5 кримінальних проваджень за фактами незаконного виробництва, реалізації, а також зберігання та транспортування з метою збуту незаконно виготовлених підакцизних товарів.

На розгляд до суду міндоходівці направили 6 кримінальних проваджень, що кваліфікуються за ст. 204 Кримінального кодексу України («Незаконне виготовлення, зберігання, збут або транспортування з метою збуту підакцизних товарів»). Одне з них, вже розглянуто судом, винні у скоєнні злочину сплатили до бюджету штраф у сумі 120 тисяч гривень. Крім того, судами винесено рішень про конфіскацію у дохід держави підакцизної продукції вартістю 825 тис. грн.

 

В Державній фіскальній службі Сумщини відбулось перше призначення. Сумську митницю ДФС очолив Олександр Гуцал

30 вересня голова Державної фіскальної служби України Ігор Білоус підписав наказ (№675 о) про призначення керівником Сумської митниці ДФС Олександра Гуцала.  

Олександр Петрович Гуцал народився у 1973 році в смт Нова Ушиця Новоушицького району Хмельницької області.

Закінчив Нижегородське вище військове училище тилу та Відкритий міжнародний університеті розвитку людини «Україна». За освітою юрист.

Працював у Головному управлінні міністерства внутрішніх справ України, Київській регіональній митниці. З 2011 року по 29.09.2014 року обіймав посаду  заступника начальника служби боротьби з контрабандою та порушенням митних правил Сумської митниці Міндоходів.

Одружений, має двох синів.

Спеціальне звання – «радник митної служби 1 рангу».

 

Конотопською ОДПІ за девять місяців поточного року

присвоєно майже 3,5 тисячі ідентифікаційних номерів

«Отримання облікової картки платника податків є найбільш популярною  адміністративною послугою, – повідомила начальник Конотопської ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області Олена Дерев’янко – адже, спочатку 2014 року, станом на 1 жовтня, фахівці Конотопської ОДПІ видали громадянам 3454 реєстраційні номери облікової картки платника податків: з них 2329 ідентифікаційних номерів видано Конотопською ОДПІ, а 1125 – Буринським відділенням Конотопської ОДПІ.»

Щоб отримати реєстраційний номер картки платника податків фізична особа  незалежно від віку зобов’язана особисто або через законного представника чи уповноважену особу подати в податкову інспекцію заяву для реєстрації в Державному реєстрі, та пред’явити документ, що посвідчує особу (документ потрібен для заповнення облікової картки). Облікові картки неповнолітніх фізичних осіб подаються одним із батьків за наявності свідоцтва про народження дитини та паспортного документа одного із батьків.

Реєстрація фізичної особи у Державному реєстрі здійснюється протягом п’яти робочих днів від дня подання картки. У разі, якщо фізична особа є неповнолітньою, документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, видається одному з батьків за наявності свідоцтва про народження дитини та паспортного документа одного з батьків.

В місті Конотоп громадяни можуть отримати реєстраційний номер облікової картки платника податків звернувшись за адресою: пр. Миру, 2, І вікно Центру обслуговування платників Конотопської ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області, телефон для довідок (05447) 6-61-97.

 

Жителі Конотопщини активно допомагають армії

«Проягом вересня 2014 року платники податків Конотопської ОДПІ перерахували до бюджету 1 млн. 408,3 тис.грн. військового збору.» – повідомив перший заступник начальника Конотопської податкової інспекції Роман Куріцький, – при цьому, необхідно відзначити, що дана сума на 163,3 тис.грн. більше від запланованої. І все це завдяки роботодавцям та представникам бізнесу, які з розумінням  виконують свій громадянський обов’язок перед тими, хто сьогодні захищає незалежність та єдність нашої держави.»

Роман Куріцький нагадав, що військовий збір – це новий платіж, який введено в дію з 3-го серпня 2014 року. І кошти, які надходять до бюджету від військового збору, призначені на активізацію обороноздатності нашої країни, підтримку біженців та відбудову зруйнованих територій.

Військовим збором оподатковуються доходи у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються (виплачуються, надаються) платнику у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами; виграшу в державну та недержавну грошову лотерею, виграшу гравця (учасника), отриманого від організатора азартної гри. Ставка збору становить 1,5 відсотка від об’єкта оподаткування. Сплату військового збору запроваджено тимчасово – до 1 січня  2015 року.

 

Набув чинності закон про звільнення від оподаткування благодійної допомоги

В газеті «Голос України» №183 (5933) опубліковано Законом України №1668-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо деяких питань оподаткування благодійної допомоги», відповідно до якого звільнено від оподаткування податком на доходи фізичних осіб благодійну допомогу, що надається на потреби проведення антитерористичної операції.

Відповідно до цього Закону суми коштів, отримані благодійниками – фізичними особами, які внесені до Реєстру волонтерів антитерористичної операції на банківські рахунки для надання благодійної допомоги на користь АТО, не включатимуться до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку на доходи фізичних осіб.

Крім того, тимчасово, на період проведення АТО, без обмежень включатимуться до інших витрат звичайної діяльності платника податку на прибуток підприємств суми коштів або вартість спеціальних засобів індивідуального захисту (касок, бронежилетів, виготовлених відповідно до військових стандартів), технічних засобів спостереження, лікарських засобів та медичних виробів, засобів особистої гігієни, продуктів харчування, предметів речового забезпечення, а також інших товарів, виконаних робіт, наданих послуг за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, які добровільно перераховані (передані) для потреб забезпечення проведення АТО.

Перейти до вмісту